۱۹ تا از بهترین برندهای داکت اسپلیت



۴.۹/۵ - (۱۸ امتیاز)

داکت اسپیلیت ها وسیله های گرمایشی و سرمایشی پر طرفداری هستند که در مدت زمان محدودی بسیار پیشرفته شده و طرفداران گسترده ای را به خود اختصاص داده اند. ما در این مقاله سعی داریم شما را با بهترین برندهای داکت اسپلیت آشنا کنیم تا شما بتوانید در هنگام خریداری این محصول بهترین برند را انتخاب کنید. در جدول زیر برترین برند هایی که در زمینه ساخت این محصولات چه ایرانی و چه خارجی فعال هستند را معرفی نموده‌ایم. محصولات این برندها در ایران موجود می باشند.

بهترین برندهای تولید کننده داکت اسپلیت

برند کشور سازنده ظرفیت توضیحات
میتسوبیشی ژاپن ۱۲ تا ۶۰ هزار دستگاه بی نظیری که حرف اول در دنیا می‌زند. بی صدا، کم مصرف و پیشرفته که اخیرا در ایران موجود نمی‌باشد.
دایکین ژاپنی داکت اسپلیت درجه یک وارداتی البته با قیمت بسیار زیاد ویژه پروژه های لوکس که مقداری صدا و مصرف برق بالایی دارد.
الجی کره جنوبی ۲۴ تا ۵۴ هزار قدرت بسیار بالا و صدای کم. طول عمر بالا | به دلیل تحریم‌ها واردات آن محدود است و جی پلاس به عنوان جایگزین وجود دارد.
پاناسونیک ژاپن ۹ تا ۳۶ هزار پیشتاز در تولید سیستم‌های تهویه مطبوع پیشرفته و فوق کم مصرف که فعلا در ایران موجود نمی‌باشد | از این برند استفاده جعلی می‌شود.
مایدیا گلدیران چین این دستگاه فوق العاده با کیفیت فقط در صورتی که گارانتی شرکت گلدیران باشد ارزش خرید دارد چون احتمالا مابقی تقلبی هستند.
جی پلاس چین مقرون به صرفه ترین سیستم تهویه مطبوع وارداتی با خدمات پس فروش مناسب گلدیران که قدمت و کیفیت بالایی دارد.
هایسنس چین ۱۲ تا ۶۰ هزار بسیار متنوع با رنج قیمت اقتصادی تا گران که مدل‌های کیفیت پایین در ایران بیشتر است.
صباتک ایران ۲۴ تا ۶۰ هزار
ایوولی چین (تکنولوژی ایتالیا) با کمپرسور وارداتی ساخت کارخانه مدیا و هواساز مونتاژ ایرانی عرضه می‌شوند | بسیار مقرون به صرفه و باکیفیت
سامسونگ (سام) کره جنوبی ۱۲ تا ۶۰ هزار از محصولات با کیفیت که واردات آن به دلیل تحریم‌ها محدود است. برند سام جایگزین آن شد.
گرین چین ۱۸ تا ۶۰ هزار تنوع بالا | خدمات پس از فروش نسبتا ضعیف
تک الکتریک چین ۱۸ تا ۶۰ هزار محصولات این برند ساخت کارخانه مدیا بوده و کیفیت خوبی دارند. اغلب پروژه‌های بزرگ دولتی مشتری این محصول هستند.
جنرال گلد چین از بهترین برندهای تهویه مطبوع با یونیت خارجی وارداتی و هواساز ایرانی | به طوری اکثر سازندگان تعداد بالا سفارش می‌دهند.
صابکول ایران ۲۴ تا ۶۰ هزار از برندهای قدیمی که سیستم‌های تهویه مطبوع با عمر بالا تولید می‌کند. مشکلاتی نظیر مصرف برق و ظاهر بدنه ضعیف را به همراه دارد.
پامکو ایران ۲۴ تا ۴۸ هزار در زمان تحریم‌ها فروش زیادی داشته اما پیشرفت چشم‌گیری در کیفیت لحاظ نکرده و سهم بازار را از دست داد.
وستن ایر آلمان(مونتاژ چین) ۱۸ تا ۶۰ هزار برند چینی در مدل های مختلف و شبکه خدمات تقریبا ضعیفتر و قیمت متوسط به بالا
مهر اصل ایران ۲۴ تا ۶۰ هزار کارخانه قدیمی تولید محصولات تهویه مطبوع که البته داکت اسپلیت‌هایش نسبت به سایر رقبا حرفی برای گفتن ندارند.
ایران رادیاتور ایران ۱۸ تا ۶۰ هزار از بهترین برندهای ایرانی، صدای زیاد و مصرف برق بالا و خدمات ضعیف که در حال جبران و بهبود است.
زانتی چین (تکنولوژی ایتالیا) سیستم‌های تهویه مطبوع با کیفیت مناسب و البته کمی خدمات پس از فروش ضعیف نسبت به رقبا |  بیشتر توسط انبوه سازان خریداری می‌شود.

بهترین برندهای داکت اسپلیت خارجی و ایرانی

هزینه خرید و نصب داکت اسپیلیت بسیار مناسب می باشد. همین موضوع موجب شده است که بسیاری از افراد به فکر خریداری و استفاده از این محصول جهت گرمایش و سرمایش منزل خود باشند. کارکرد سیستم سرمایشی این وسیله بسیار شبیه کولر گازی ها است. این وسیله از دو بخش هواساز و کنداسور در نام ها و برندهای مختلف ساخته شده است.

بهترین برندهای داکت اسپلیت

قیمت داکت اسپیلیت هر برند با دیگری متفاوت می باشد. چرا که هر برند در محصولات خود قابلیت ها و امکانات متنوع و متفاوت از سایرین را قرار می دهد.

برند سامسونگ Samsung

داکت اسپیلیت برند سامسونگ را می توانیم به راحتی و در هر فروشگاهی که بخواهیم بیابیم. سیستم قوی سرمایشی و گرمایشی داکت اسپیلیت این برند از جمله دلایل محبوبیت آن است. داکت اسپلیت های سامسونگ می توانند از ۱۲ تا ۶۰ هزار بی تی یو بر ساعت توان داشته باشند و مدرن ترین تجهیزات در آن ها به کار گرفته شده است. قیمت داکت اسپلیت های سامسونگ را در این بخش از دماپا بررسی کنید.

مارک خارجی خوب داکت اسپلیت

در کل می‌توان اسپلیت های کانالی Samsung را به دو گروه تقسیم کرد. هر دو گروه از کمپرسور های روتاری بهره می‌برند. اما گاز مبرد استفاده شده در آن ها متفاوت است. گروه اول از کمپرسور های t3 با گاز R410a بهره می‌برد.

در حالی که گروه دوم که مخصوص مناطق گرمسیری است از  کمپرسور t1 وگاز r22 بهره می‌برد. ضمن آنکه محصولات این برند هم به صورت معمولی و هم اینورتر عرضه می شوند و قابلیت نصب به صورت عمودی و افقی را دارند.

برند هایسنس Hisense

یکی دیگر از برند های محبوب در ایران هایسنس است که تمام استاندارد های بین المللی و یک محصول درجه یک را داراست. این برند از کمپرسور های GMCC  ژاپتی  استفاده می کند که آن ها را برای مناطقی مانند ایران مناسب می کند. گاز که در آن ها وجود دارد برای محیط زیست کوچک ترین ضرری نداشته و بازده سیستم را بیشتر می کند.

  • تنوع قیمت (اقتصادی تا گران)
  • مدل‌های بی کیفیت در ایران بیشتر هستند.
  • کشور سازنده : چین
  • مشاهده محصولات :‌ داکت اسپلیت‌های هایسنس

بهترین برندهای داکت اسپلیت کره ای

از نظر حجم بی تی یو نیز تنوع بالایی دارد. بطوریکه می توانید از ۱۲ تا ۶۰ هزار بی تی یو بر ساعت حجم کولرگازی خود را انتخاب کنید. یعنی برن Hisense برای تمام کاربری ها و محیط ها محصولی آماده برای سرمایش و گرمایش دارد.

برند ال جی LG

ال‌جی به عنوان یکی دیگر از بهترین برندهای سازنده داکت اسپیلیت در جهان توانسته است رضایت گسترده مشتریان را به دلیل ساخت داکت اسپیلیتی با کیفیت جذب کند. اگرچه این برند در زمینه ساخت تمام محصولات خود با کیفیت عمل کرده و به خصوص در لوازم خانگی و اینگونه تجهیزات بسیار حرفه ای عمل می کند.

داکت اسپلیت های ال جی با قابلیت سرمایش و گرمایش به صورت معمولی و یا اینورتر عرضه می شوند و برخی از  آنها هم از برق سه فاز و هم از برق تکفاز پشتیبانی می کنند. خرید داکت اسپلیت های ال جی با قیمت مناسب در این بخش وب سایت.

  • ضمانت نامه معتبر شرکت گلدیران
  • قدرت بسیار بالا و عمر زیاد
  • مصرف برق کم
  • عایق بندی خوب و صدای کم
  • کشور سازنده : کره جنوبی  و چین
  • مشاهده محصولات :‌ اسپلیت‌های ال جی

بهترین برندهای داکت اسپلیت در ایران

تنوع بالای حجمی و امکان نصب به صورت های مختلف در کنار دیزاینی زیبا اسپلیت های کانالی این برند را استثنایی کرده است. با توجه به استفاده از کمپرسور های خود شرکت ال جی می توان سازگاری کامل قطعات داخلی را چه در یونیت خارجی و چه در یونیت داخلی در انتظار داشت.

گاز مبرد درون تمام مدل های ال جی R410a است که با محیط زیست سازگار است.

برند وستن ایر Westen Air

این برند زیر مجموعه شرکت ژاپنی Hitachi بوده و محصولاتی با قیمت مناسب را روانه بازار کرده است. محصولات وستن ایر تمامی استاندارد های لازم را دارند. کولرگازی های این برند از حجم ۲۴ تا ۵۵ هزار بی تی یو را پوشش داده و در سه نوع ارائه می شوند.

دسته اول داکت اسپلیت های اینورتر با قابلیت سرمایش و گرمایش می باشند. دسته دوم بدون اینورتر با قابلیت سرمایش و گرمایش و دسته آخر بدون اینورتر تنها با قابلیت سرمایش هستند. که طبیعتا از سایر مدل ها قیمت ارزان تری را خواهد داشت.

 

برندهای برتر اسپلیت کانالی های ایرانی و خارجی

برند گرین Green

گرین از دیگر برندهای معروف سازنده داکت اسپیلیت در جهان است که توانسته است در میان سایر رقیبان خوش بدرخشد. این برند برتر نیز با بهره گیری از دانش روز و کمک مهندسین و تکنیسین های مجربی که در اختیار دارد توانسته بخش اعظمی از بازار را گرفته و در کشور های بسیاری نمایندگی رسمی دارد.

بهترین برندهای داکت اسپلیت چینی

محصولات این شرکت از نظر طراحی بسیار زیبا و از نظر کارایی نیز عالی می باشند. داکت اسپلیت های گرین از نظر حجمی تنوع داشته و می توان مدل های خاص را برای منازل مغازه ها و یا سالن های بزرگ سفارش داد.

پاناسونیک Panasonic

محصولات با کیفیت این برند موجب شده است که نام این برند برای همگان آشنا باشد. این برند ژاپنی توانسته است محصولات با کیفیتی را در زمینه تهویه مطبوع وارد بازار کند. داکت اسپلیت‌های پاناسونیک معمولا کمی گران بوده اما کیفیتشان در حد قیمتشان است و برای همین طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد.

محصولات این شرکت معمولا از نظر طراحی بسیار زیبا و از نظر عملکرد قطعات بی نظیرند استفاده از تکنولوژی های مختلف جهت راحتی کاربر نیز از دیگر مشخصات آنهاست.

  • کشور سازنده : ژاپن

بهترین برندهای داکت اسپلیت


بهترین برندهای داکت اسپلیت ایرانی

در کشور عزیزمان ایران نیز شرکت‌های زیادی هستند که در زمینه ساخت داکت اسپلیت ایرانی فعالیت می‌نمایند. این شرکت ها سال هاست در صنعت ساخت تجهیزات سرمایشی و گرمایشی فعال می‌باشند. بعضا با رعایت استانداردهای بین المللی محصولات خود را به دیگر کشور ها نیز صادر می کنند.

از جمله بهترین برندهای داکت اسپلیت ایرانی می توان به مهراصل، صباتک، پامکو، صابکول، اسپلیت کانالی ایران رادیاتور، تک الکتریک اشاره کرد که سالهاست در بازار فعالیت می‌کنند. این برند‌ها همچنین در زمینه ساخت کولرگازی و هم داکت اسپلیت محصولاتی را ارائه داده اند.

تک الکتریک

تک الکتریک از بهترین مارک‌های داکت اسپلیت ایرانی است. این محصولات با گارانتی شرکت بدرتک عرضه می‌شوند. که سابقا وارد کننده برند‌های توشیبا و مدیا بوده است.

ایران رادیاتور از بهترین برندهای داکت اسپلیت

کارخانه ایران رادیاتور در سال ۱۳۵۸ تاسیس شد. این مجموعه در سال‌های گذشته با توجه به نیاز بازار اقدام به طراحی و تولید سیستم‌های تهویه مطبوع کرده است. کیفیت محصولات این برند بسیار قابل قبول است و تمامی محصولات آن را می‌توانید از طریق همین فروشگاه به قیمت درب کارخانه تهیه کنید.

صابکول

  • کشور سازنده : ایران
  • مشاهده محصولات : برند صابکول

پامکو

صباتک

صباتک از برترین برند‌های تولید کننده سیستم تهویه مطبوع است. که نماینده فروش آن دماپا می‌باشد. کمپرسور اسپلیت‌های صباتک برند کوپلند (اصل تایلند) هستند. از ویژگی‌های آن می‌توان به طول عمر بالا، پرتاب باد زیاد و صدای کم اشاره کرد. در این دستگاه‌ها از عایق آلاستومری استفاده شده که در کاهش صدا و کاهش اتلاف انرژی موثر است.

  • خدمات پس از فروش بی نظیر
  • تامین قطعات و لوازم یدکی
  • کشور سازنده : ایران
  • مشاهده محصولات :‌ اسپلیت کانالی صباتک

مهر اصل

سخن پایانی

داکت اسپلیت یک سیستم تهویه هوای مطبوع است که از دو بخش یونیت داخلی و یونیت خارجی تشکیل شده و برای تمام مصارف مسکونی، اداری و تجاری قابل استفاده است. در انتخاب بهترین داکت اسپلیت، موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • ظرفیت دستگاه: انتخاب ظرفیت مناسب حائز اهمیت است. ظرفیت بالا تنها هزینه‌های اضافی را افزایش می‌دهد.
  • صدای تولیدی: میزان صدای تولیدی ناشی از فن دستگاه.
  • میزان دبی هوایی: توان تهویه کامل محیط.
  • مصرف انرژی: راندمان و میزان مصرف انرژی.
  • مشورت با متخصصین: قبل از خرید داکت اسپلیت، با یک فرد خبره در این زمینه مشورت کنید.

فروشگاه اینترنتی دماپا نماینده فروش برترین برندهای اسپلیت کانالی و سایر سیستم های سرمایشی و گرمایشی در ایران می باشد. جهت خرید بهترین دستگاه با بالاترین بازدهی و راندمان. کمترین میزان مصرف، گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر همراه با مناسب ترین قیمت با کارشناسان دماپا تماس بگیرید. و از مشاوره های فنی و تخصصی این مجموعه بهره مند گردید.

مطلب پیشنهادی: روش های کاهش مصرف برق داکت اسپلیت

    مشاوره رایگان


    سوالات متداول

    • keyboard_arrow_downبهترین داکت اسپلیت کدام است؟
      توجه به اینکه عوامل مهمی نظیر بودجه و نوع نیاز افراد تعیین کننده بهترین انتخاب است، نمی توان یک برند یا مدل خاص را بهترین دستگاه معرفی کرد. اما به طور کلی برند LG از بهترین تولید کنندگان داکت اسپلیت می باشد که درصد رضایت بالای مصرف کنندگان را به خود اختصاص داده است.
    • keyboard_arrow_downداکت اسپلیت‌های خارجی بهتر هستند یا ایرانی؟
      بسیاری از برندهای ایرانی به طراحی و ساخت داکت اسپلیت های با کیفیتی پرداخته اند که دارای کارایی و کیفیت و تکنولوژی های مشابه دستگاه های خارجی است. اما در عین حال قیمت مناسب تری نیز دارد. بنابراین لزوما نمی توان مدل های خارجی را بهتر از مدل ها و برند های ایرانی دانست. بنابراین برای انتخاب بهترین برند به نوع نیاز و بودجه خود بیشتر توجه کنید.
    • keyboard_arrow_downبهترین داکت اسپلیت بازار چه ویژگی هایی دارد؟
      مجهز به کمپرسور قدرتمند و با کیفیت و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش، امکان دو جانبه گرمایش و سرمایش، مصرف بهینه انرژی و تولید صدای کم از مهمترین مشخصات اسپلیت کانالی های مرغوب می باشند.

    4 دیدگاه در “۱۹ تا از بهترین برندهای داکت اسپلیت

    • مهر ۶, ۱۴۰۲ at ۱۰:۱۷ ق٫ظ
      Permalink

      چطوری بهترین برند داکت اسپلیت مناسب خودمون رو تشخیص بدیم؟

      Reply
      • آبان ۴, ۱۴۰۲ at ۳:۲۷ ب٫ظ
        Permalink

        سلام با شماره ۰۲۱۹۱۰۲۹۱۲۹ تماس بگیرید کارشناسا راهنمایی میکنن.

        Reply
    • مهر ۶, ۱۴۰۲ at ۱۰:۱۸ ق٫ظ
      Permalink

      سلام می خواستم بدونم جنس فین کندانسور روی کارکرد و خنک کنندگی بهتر داکت اسپلیت اثری داره؟

      Reply
      • آبان ۴, ۱۴۰۲ at ۳:۱۲ ب٫ظ
        Permalink

        بله تاثیر زیادی دارد.

        Reply

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *