بهترین برندهای پکیج موجود در ایران



۴.۷/۵ - (۸ امتیاز)

فروشگاه دما ارائه کننده بهترین برندهای پکیج ایرانی و خارجی با مناسب ترین قیمت می باشد. در این مقاله به معرفی برندهای برتر و مدل های باکیفیت پکیج در ایران پرداخته ایم. امروزه مهمترین وسیله گرمایشی که در ساختمان ‌های کشور ایران استفاده می ‌شود پکیج آب گرم است. موتورخانه ‌ها در زمان ‌های گذشته به وفور مورد استفاده قرار می ‌گرفتند، اما در حال حاضر پکیج ‌های آب گرم جایگزین آن ها شده ‌اند. ممکن است خریداران بخواهند برای منزل خود یک پکیج انتخاب کنند، اما این سوال برای آنان پیش می ‌آید که کدام ‌برند پکیج بهتر است.

      ویژگی

بوتان ایران رادیاتور لورچ شوفاژ کار
تنوع مدل بالا متوسط متوسط کم
تناسب قیمت و کیفیت عالی متوسط عالی کم
خدمات پس از فروش عالی متوسط ضعیف ضعیف
گارانتی ۲ سال ۲ سال ۲ سال (استانی) ۲ سال
نصب رایگان استانی استانی استانی سراسری

موجودی قطعات یدکی

بالا

بالا

کم

کم

بیشترین کاربری مسکونی مسکونی مسکونی صنعتی
راندمان متوسط متوسط بالا متوسط
ایمنی متوسط متوسط بالا متوسط

موجودی بازار

بالا

بالا

کم

کم

ثبات قیمت خوب خوب خوب عالی

بالاترین مدل

پرلا پرو

سری L

آدنا

الگانت

معقول ترین مدل

پارما

سری M

هرما

کامفورت

ارزان ترین مدل

بیتا

اکو

هیرو

کامفورت

مدل زمینی

ندارد

دارد

ندارد

دارد

کیفیت مدل زمینی

متوسط

بالا

بهترین برندهای پکیج موجود در بازار کدامند؟

تنوع برند پکیج ‌های آب گرم در کشور ما نسبت به اتومبیل ‌ها کمتر است. به حدی تنوع برند های پکیج ‌ها در ایران محدود است که مصرف کنندگان در انتخاب این محصول با مشکلی مواجه نمی ‌شوند! به طور کلی سه نوع سیستم با برند های ایران رادیاتور، بوتان و لورچ در بازار های کشور ما به وفور مشاهده می ‌شود.

در کنار برندهای معروف نظیر ایران رادیاتور، لورچ و بوتان، برند هایی مانند ایساتیس و دو هزار نیز به چشم می خورند.

مدت زیادی است که پکیج ‌های وارداتی قدرتمند در بازار وجود ندارد. در گذشته پکیج هایی مانند آریستون، بوش، هیتاچی، تاچی و ال جی از فروش بالایی برخوردار بودند، اما در حال حاضر میزان فروش آن ها به شدت کاهش یافته است. برندهای نام برده شده در خرید و فروش سهم چندان زیادی ندارند.
بهترین برند های پکیج

بهترین پکیج ایرانی کدام مارک است؟

سیستم طراحی و کیفیت پکیج‌ های ایرانی اکثراً مشابه یکدیگر است. برند های ایران رادیاتور، لورچ و بوتان چندین سطح کیفیتی را مشخص می ‌کنند. در هر محصول ۲ الی ۳ مدل کیفی و ۲ تا ۳ ظرفیت مشاهده می ‌شود. بوتان ۳ تا ۴ مدل پکیج را معرفی کرده است. به عنوان مثال پکیج ‌های بیتا رده ضعیفی دارند که هم از قیمت ارزان تری برخوردار هستند و هم دارای قطعاتی ضعیف می باشند. برای انتخاب بین این سه برند ایرانی باید به چند پارامتر توجه کنید. یکی از پارامتر های مهم در انتخاب پکیج ‌های ایرانی منطقه ‌ای است که قرار است سیستم در آن نصب شود یعنی از نظر آب و هوایی و سرمایش.

سیستم های برتر پکیج بوتان

در یک رده بالاتر از محصولات بوتان، مدل پارما تولید شد که سطح کیفیت و قیمت آن نسبت به مدل بیتا تا حدودی بیشتر است.با گذشت زمانی که مدل پرلا پرو بوتان تولید گردید که به عنوان بهترین محصول این کمپانی به شمار می ‌رود. این محصول در بین مصرف کنندگان معروف است.

بهترین مدل پکیج ایران رادیاتور

در برند ایران رادیاتور نیز مدل های کا و اکو خیلی قدیمی هستند.محصولات این برند‌ها قیمت پایینی دارند و از کیفیت مناسبی برخوردار نخواهند بود. هم اکنون بین محصولات M یا آنالوگ و L یا دیجیتال ایران رادیاتور رقابت برقرار است. مدل های M و L در پکیج های ایران رادیاتور در ظرفیت ‌های گوناگونی مشاهده می ‌شوند. تفاوت این محصولات تنها در دیجیتال و یا آنالوگ بودن آن هاست. سیستم مکانیکی این دستگاه ها اختلاف چندانی با یکدیگر ندارند.

مدل های برتر برند لورچ

پکیج ‌های لورچ در سه مدل هیرو، هرما و آدنا تولید می گردد. آدنا بهترین محصول لورچ است و پس از آن نیز مدل های های هرما و هیرو در رتبه‌‌ های دوم و سوم قرار می ‌گیرند. هر یک از این پکیج‌ ها در ۱ تا ۲ ظرفیت تولید شده ‌اند.

 همانند ایران رادیاتور و بوتان، پکیج ‌های لورچ نیز در چند سطح کیفیتی و در چند ظرفیت گوناگون مشاهده می‌ شوند.

انتخاب بهترین برند پکیج بر اساس ارزش ملک

پارامتر دیگری که افراد باید در انتخاب بهترین برندهای پکیج به آن توجه نمایند ارزش ملک است. در حقیقت مالک باید تصمیم بگیرد که به چه میزان می ‌خواهد هزینه کند. معمولاً برای ملک‌ های پایین شهر از مدل های رده بیتا برند بوتان و یا کا و اکو ایران رادیاتور خیلی استفاده می ‌شود، زیرا قیمت پایینی دارند.

گاهی اوقات شخص می ‌خواهد سیستم بخاری خود را به سیستم پکیج تغییر دهد و به دلیل سنگین بودن هزینه ‌ها مجبور است که از محصولاتی با قیمت ‌های پایین استفاده کند. قطعاً سطح کیفیت این محصولات نیز کمتر است. اگر ارزش ملک متوسط باشد و مکان آن نیز در قسمت متوسطی از شهر باشد مالک مدل های سری L و یا M ایران رادیاتور و همچنین پارما را انتخاب خواهد کرد و در صورتی که وضعیت اقتصادی مناسبی داشته باشد از پرلا پرو استفاده می ‌کند.

در شمال شهر و محیط‌ هایی که ارزش املاک بسیار بالاست بیشترین میزان فروش به پرلا پرو بوتان، مدل دیجیتال ایران رادیاتور یا L اختصاص می ‌یابد.

برخی از ساختمان‌ های خاص که در این زمینه نیز تحقیقات زیادی انجام داده ‌اند پکیج آدنا لورچ استفاده می ‌شود. قیمت این مدل نسبت به سایر محصولات ۱۰ الی ۲۰ درصد بیشتر است. مالکانی که قدرت کمتری برای خرید دارند می ‌توانند از مدل های هیرو لورچ نیز استفاده کنند که ساختاری فوق العاده دارد. برای تهیه سیستم هیرو لورچ هزینه کمی پرداخت می ‌شود، اما بازدهی بالایی خواهد داشت.
بهترین مارک پکیج دیواری

انتخاب بر اساس خدمات پس از فروش

بهتر است افرادی که در شهر های بزرگ و مرکزی سکونت دارند برند لورچ را خریداری نمایند. به اشخاصی که در شهر های مرزی و کوچک زندگی می ‌کنند پیشنهاد می ‌کنیم که از خرید محصولات لورچ خودداری کنند، زیرا خدمات پس از فروش آن هنوز به اندازه ایران رادیاتور و بوتان گسترده نیست.

گسترده ‌ترین خدمات پس از فروش مربوط به شرکت بوتان است. خدمات بوتان نسبت به ایران رادیاتور نیز بهتر می‌ باشد.خدمات لورچ در شهر های بزرگ چندان تفاوتی ندارد، اما در شهر های کوچک و دور از امکانات تفاوت زیادی دارد.

در صورتی که سیستم کاری و فکری شما به صورتی است که به هزینه ‌های نگهداری و مصرفی چندان اهمیت نمی‌دهید و محصولی با کیفیت عالی را انتخاب می‌کنید که خراب نمی‌شود و به خدمات احتیاجی ندارد.، سیستم های خارجی مانند آریستون، ایمرگاس و فرولی بهترین گزینه خواهند بود. قطعات به کار رفته در ساخت این پکیج‌ ها بسیار عالی می باشد.

پکیج خارجی بخریم؟

به دلیل تامین قطعات و خدمات پس از فروش نمی‌توانیم سیستم های خارجی را پیشنهاد کنیم. شهر های کوچک و دور افتاده به هیچ عنوان نباید پکیج‌ های خارجی را انتخاب کنند. در کل می‌ توان گفت که در خرید پکیج ‌ها با انتخاب ‌های زیادی مواجه نیستید. میزان بودجه و ارزش ملک شما در انتخاب سیستم مورد نظرتان موثر است. در ساختمان ‌هایی که ارزش ملک نسبت به سایر مکان ‌ها نسبتاً پایین ‌تر است، پکیج های بیتا بوتان، هیرو لورچ و مدل اکو ایران رادیاتور را انتخاب نمایید.

در مواردی که ارزش ساختمان شما متوسط است مدل L و یا پرلا بوتان را انتخاب کنید. چنانچه به دنبال یک سیستم خاص و لوکس هستید آدنا لورچ یا پرلا پرو بوتان گزینه‌ های مناسبی هستند. و یا به ندرت می‌توانید پکیج ‌های وارداتی را انتخاب نمایید.

با توجه به انحصاری که در تولید پکیج ها به وجود آمده حتماً به نزدیک بودن خدمات پس از فروش در محل زندگی و یا محیط کار خود توجه داشته باشید.

سوالات متداول

  • keyboard_arrow_downچرا در حال حاضر خرید پکیج های آریستون، بوش، هیتاچی، تاچی و ال جی توصیه نمی شود؟
    از آن جایی که ممکن است افراد در تامین قطعات این پکیج‌ های کم فروش با مشکل مواجه شوند خرید آن را به شما توصیه نخواهیم کرد.
  • keyboard_arrow_downکدام مدل از پکیج های بوتان با کیفیت تر است؟
    طبق تجریه کاربران و نظرات مصرف کنندگان، در بین پکیج‌ های بوتان باید به ترتیب پرلا پرو، پارما و بیتا را انتخاب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *