کولر گازی ایستاده

نمایش 1–15 از 38 نتیجه

کولر گازی ایستاده

در انواع مدل ها و برند ها، کولر گازی ایستاده دارای کمپرسور قدرتمندی است که وزن زیادی نیز دارد. علت طراحی آن به صورت ایستاده و نصب بر روی زمین نیز وزن بالای آن است. به همین دلیل نصب آن بر روی دیوار امکان پذیر نیست. نوع ایستاده کولر گازی ها همانند کولرهای دیواری مجهز به دو یونیت بیرونی و داخلی است که به وسیله لوله مسی به هم وصل شده اند. فروشگاه دماپا عرضه و پخش کننده انواع کولرهای گازی در انواع ایستاده با مناسب ترین قیمت می باشد.

  • نحوه انتخاب ظرفیت اسپلیت متناسب با فضای مورد نظر چگونه است؟
    برای محاسبه ظرفیت اسپلیت ایستاده متناسب با فضای مورد نظر لازم است متراژ فضای مد نظر را با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی منطقه در نظر بگیرید. بطور مثال میزان آفتاب گیر بودن ساختمان و تعداد نفراتی که بطور میانگین روزانه در آن فضا حضور دارند از عوامل مهمی هستند. به طور مثال دستگاه هایی با ظرفیت ۲۴ هزار بی تی یو مناسب تامین هوای مطبوع سالن ۵۰ تا ۱۵۰ متر می باشد. برای سالن های بزرگتر باید از دستگاه هایی با ظرفیت بالاتر استفاده کنید.
  • آیا خرید کولرهای دست دوم مقرون به صرفه تر است؟
    خیر! علیرغم قیمت مناسب تری که بعضی از کولرهای گازی ایستاده دست دوم نسبت به انواع نو دارند. به دلیل نیاز به سرویس کامل، بررسی گاز مبرد و در مواردی نیاز به تعمیرات هزینه های بالایی صرف خواهد شد. که با توجه به طول عمر کمتر آنها، مقرون به صرفه اقتصادی نمی باشد.