بهترین برندهای داکت اسپلیت



۴.۹/۵ - (۸ امتیاز)

داکت اسپیلیت ها وسیله های گرمایشی و سرمایشی پر طرفداری هستند که در مدت زمان محدودی بسیار پیشرفته شده و طرفداران گسترده ای را به خود اختصاص داده اند. ما در این مقاله سعی داریم شما را با بهترین برندهای داکت اسپلیت آشنا کنیم تا شما بتوانید در هنگام خریداری این محصول بهترین برند را انتخاب کنید. در جدول زیر برترین برند هایی که در زمینه ساخت این محصولات چه ایرانی و چه خارجی فعال هستند را معرفی نموده ایم. محصولات این برندها در ایران موجود می باشند.

برترین برندهای خارجی داکت اسپلیت

برندهای برتر خارجی کشور سازنده ظرفیت (BTU)
داکت اسپلیت سامسونگ کره جنوبی ۱۲ تا ۶۰ هزار
داکت اسپلیت هایسنس چین ۱۲ تا ۶۰ هزار
اسپلیت کانالی ال جی کره جنوبی ۲۴ تا ۵۴ هزار
وستن ایر آلمان(مونتاژ چین) ۱۸ تا ۶۰ هزار
داکت اسپلیت گرین چین ۱۸ تا ۶۰ هزار
اسپلیت کانالی پاناسونیک ژاپن ۹ تا ۳۶ هزار

برترین برندهای ایرانی اسپلیت کانالی

برندهای برتر ایرانی کشور سازنده قطعات ظرفیت (BTU)
اسپلیت کانالی تک الکتریک چین ۱۸ تا ۶۰ هزار
داکت اسپلیت ایران رادیاتور ایران ۱۸ تا ۶۰ هزار
برند صابکول ایران ۲۴ تا ۶۰ هزار
داکت اسپلیت پامکو ایران ۲۴ تا ۴۸ هزار
اسپلیت کانالی صباتک ایران ۲۴ تا ۶۰ هزار
داکت اسپلیت مهراصل ایران ۲۴ تا ۶۰ هزار

هزینه خرید و نصب داکت اسپیلیت بسیار مناسب می باشد. همین موضوع موجب شده است که بسیاری از افراد به فکر خریداری و استفاده از این محصول جهت گرمایش و سرمایش منزل خود باشند. کارکرد سیستم سرمایشی این وسیله بسیار شبیه کولر گازی ها است. این وسیله از دو بخش هواساز و کنداسور در نام ها و برندهای مختلف ساخته شده است.

بهترین برندهای داکت اسپلیت

بهترین برندهای داکت اسپلیت خارجی

قیمت داکت اسپیلیت هر برند با دیگری متفاوت می باشد. چرا که هر برند در محصولات خود قابلیت ها و امکانات متنوع و متفاوت از سایرین را قرار می دهد.

برند سامسونگ Samsung

داکت اسپیلیت برند سامسونگ را می توانیم به راحتی و در هر فروشگاهی که بخواهیم بیابیم. سیستم قوی سرمایشی و گرمایشی داکت اسپیلیت این برند از جمله دلایل محبوبیت آن است. داکت اسپلیت های سامسونگ می توانند از ۱۲ تا ۶۰ هزار بی تی یو بر ساعت توان داشته باشند و مدرن ترین تجهیزات در آن ها به کار گرفته شده است. قیمت داکت اسپلیت های سامسونگ را در این بخش از دماپا بررسی کنید.

برند خارجی برتر داکت اسپلیت

در کل می توان اسپلیت های کانالی Samsung را به دو گروه تقسیم کرد. هر دو گروه از کمپرسور های روتاری بهره می برند. اما گاز مبرد استفاده شده در آن ها متفاوت است. گروه اول از کمپرسور های t3 با گاز R410a بهره می برد.

در حالی که گروه دوم که مخصوص مناطق گرمسیری است از  کمپرسور t1 وگاز r22 بهره می برد. ضمن آنکه محصولات این برند هم به صورت معمولی و هم اینورتر عرضه می شوند و قابلیت نصب به صورت عمودی و افقی را دارند.

برند هایسنس Hisense

یکی دیگر از برند های محبوب در ایران هایسنس است که تمام استاندارد های بین المللی و یک محصول درجه یک را داراست. این برند از کمپرسور های GMCC  ژاپتی  استفاده می کند که آن ها را برای مناطقی مانند ایران مناسب می کند. گاز که در آن ها وجود دارد برای محیط زیست کوچک ترین ضرری نداشته و بازده سیستم را بیشتر می کند.

بهترین اسپلیت کانالی های موجود در ایران

از نظر حجم بی تی یو نیز تنوع بالایی دارد. بطوریکه می توانید از ۱۲ تا ۶۰ هزار بی تی یو بر ساعت حجم کولرگازی خود را انتخاب کنید. یعنی برن Hisense برای تمام کاربری ها و محیط ها محصولی آماده برای سرمایش و گرمایش دارد.

برند ال جی LG

ال جی به عنوان یکی دیگر از بهترین برندهای سازنده داکت اسپیلیت در جهان توانسته است رضایت گسترده مشتریان را به دلیل ساخت داکت اسپیلیتی با کیفیت جذب کند. اگرچه این برند در زمینه ساخت تمام محصولات خود با کیفیت عمل کرده و به خصوص در لوازم خانگی و اینگونه تجهیزات بسیار حرفه ای عمل می کند.

داکت اسپلیت های ال جی با قابلیت سرمایش و گرمایش به صورت معمولی و یا اینورتر عرضه می شوند و برخی از  آنها هم از برق سه فاز و هم از برق تکفاز پشتیبانی می کنند. خرید داکت اسپلیت های ال جی با قیمت مناسب در این بخش وب سایت.

بهترین برندهای داکت اسپلیت در ایران

تنوع بالای حجمی و امکان نصب به صورت های مختلف در کنار دیزاینی زیبا اسپلیت های کانالی این برند را استثنایی کرده است. با توجه به استفاده از کمپرسور های خود شرکت ال جی می توان سازگاری کامل قطعات داخلی را چه در یونیت خارجی و چه در یونیت داخلی در انتظار داشت.

گاز مبرد درون تمام مدل های ال جی R410a است که با محیط زیست سازگار است.

برند وستن ایر Western Air

این برند زیر مجموعه شرکت ژاپنی Hitachi بوده و محصولاتی با قیمت مناسب را روانه بازار کرده است. محصولات وستن ایر تمامی استاندارد های لازم را دارند. کولرگازی های این برند از حجم ۲۴ تا ۵۵ هزار بی تی یو را پوشش داده و در سه نوع ارائه می شوند.

دسته اول داکت اسپلیت های اینورتر با قابلیت سرمایش و گرمایش می باشند. دسته دوم بدون اینورتر با قابلیت سرمایش و گرمایش و دسته آخر بدون اینورتر تنها با قابلیت سرمایش هستند. که طبیعتا از سایر مدل ها قیمت ارزان تری را خواهد داشت.

برندهای برتر اسپلیت کانالی های ایرانی و خارجی

برند گرین Green

گرین از دیگر برندهای معروف سازنده داکت اسپیلیت در جهان است که توانسته است در میان سایر رقیبان خوش بدرخشد. این برند برتر نیز با بهره گیری از دانش روز و کمک مهندسین و تکنیسین های مجربی که در اختیار دارد توانسته بخش اعظمی از بازار را گرفته و در کشور های بسیاری نمایندگی رسمی دارد.

با کیفیت ترین داکت اسپلیت خارجی و ایرانی

محصولات این شرکت از نظر طراحی بسیار زیبا و از نظر کارایی نیز عالی می باشند. داکت اسپلیت های گرین از نظر حجمی تنوع داشته و می توان مدل های خاص را برای منازل مغازه ها و یا سالن های بزرگ سفارش داد.

پاناسونیک Panasonic

محصولات با کیفیت این برند موجب شده است که نام این برند برای همگان آشنا باشد. این برند توانسته است با ساخت داکت اسپیلیت بسیار موفق واقع شود. داکت اسپلیت های پاناسونیک معمولا کمی گران بوده اما کیفیتشان در حد قیمتشان است و برای همین طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد.

محصولات این شرکت معمولا از نظر طراحی بسیار زیبا و از نظر عملکرد قطعات بی نظیرند استفاده از تکنولوژی های مختلف جهت راحتی کاربر نیز از دیگر مشخصات آنهاست.

برند برتر داکت اسپلیت

بهترین برند های داکت اسپلیت ایرانی

در کشور عزیزمان ایران نیز شرکت های زیادی هستند که در زمینه ساخت داکت اسپلیت ایرانی فعالیت می نمایند. این شرکت ها سال هاست در صنعت ساخت تجهیزات سرمایشی و گرمایشی فعال می باشند. بعضا با رعایت استاندارد های بین المللی محصولات خود را به دیگر کشور ها نیز صادر می کنند.

از جمله بهترین برندهای داکت اسپلیت ایرانی می توان به مهراصل، صباتک، پامکو، صابکول، اسپلیت کانالی ایران رادیاتور، تک الکتریک اشاره کرد که سالهاست در بازار فعالیت می کنند. همچنین در زمینه ساخت کولرگازی ایرانی و هم داکت اسپلیت ایرانی محصولاتی را ارائه داده اند.

سوالات متداول

  • keyboard_arrow_downبهترین داکت اسپلیت کدام است؟
    توجه به اینکه عوامل مهمی نظیر بودجه و نوع نیاز افراد تعیین کننده بهترین انتخاب است، نمی توان یک برند یا مدل خاص را بهترین دستگاه معرفی کرد. اما به طور کلی برند LG از بهترین تولید کنندگان داکت اسپلیت می باشد که درصد رضایت بالای مصرف کنندگان را به خود اختصاص داده است.
  • keyboard_arrow_downداکت اسپلیت‌های خارجی بهتر هستند یا ایرانی؟
    بسیاری از برندهای ایرانی به طراحی و ساخت داکت اسپلیت های با کیفیتی پرداخته اند که دارای کارایی و کیفیت و تکنولوژی های مشابه دستگاه های خارجی است. اما در عین حال قیمت مناسب تری نیز دارد. بنابراین لزوما نمی توان مدل های خارجی را بهتر از مدل ها و برند های ایرانی دانست. بنابراین برای انتخاب بهترین برند به نوع نیاز و بودجه خود بیشتر توجه کنید.
  • keyboard_arrow_downبهترین داکت اسپلیت بازار چه ویژگی هایی دارد؟
    مجهز به کمپرسور قدرتمند و با کیفیت و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش، امکان دو جانبه گرمایش و سرمایش، مصرف بهینه انرژی و تولید صدای کم از مهمترین مشخصات اسپلیت کانالی های مرغوب می باشند.

4 دیدگاه در “بهترین برندهای داکت اسپلیت

  • مهر ۶, ۱۴۰۲ at ۱۰:۱۷ ق٫ظ
    Permalink

    چطوری بهترین برند داکت اسپلیت مناسب خودمون رو تشخیص بدیم؟

    Reply
    • آبان ۴, ۱۴۰۲ at ۳:۲۷ ب٫ظ
      Permalink

      سلام با شماره ۰۲۱۹۱۰۲۹۱۲۹ تماس بگیرید کارشناسا راهنمایی میکنن.

      Reply
  • مهر ۶, ۱۴۰۲ at ۱۰:۱۸ ق٫ظ
    Permalink

    سلام می خواستم بدونم جنس فین کندانسور روی کارکرد و خنک کنندگی بهتر داکت اسپلیت اثری داره؟

    Reply
    • آبان ۴, ۱۴۰۲ at ۳:۱۲ ب٫ظ
      Permalink

      بله تاثیر زیادی دارد.

      Reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *