تعمیر و عیب یابی کولر گاز گری



۵/۵ - (۲ امتیاز)

یکی از برند های معتبر و قدیمی سازنده سیستم های اسپلیت دیواری گازی که بیشتر عرضه کنندگان به مشتریان خود پیشنهاد می کنند گری می باشد. کمپانی گری یکی از با سابقه ترین شرکت های فعال در حوزه ساخت کولر های گازی می باشد و محصولات این کمپانی در تنوعی بسیار بالا و گسترده عرضه می شوند. در وب سایت دماپا نمایندگی رسمی کولر گازی گری می توانید تمامی مدل های تولید شده را با بهترین قیمت خریداری کنید. با وجود محبوبیت و کیفیت فوق العاده بالایی که دارند مشکلاتی ممکن است در بلند مدت برای کولر ها پیش آمده که نیاز مند تعمیر باشند. در واقع خدمات تعمیر و عیب یابی کولر گازی گری توسط متخصص محصولات این کمپانی چیزی است که شما به آن در صورت بروز هر گونه مشکل نیاز دارید.

در ادامه برخی از رایج ترین مشکلات و عیب هایی که در این کولر ها رخ می دهد در کنار روش های حل آن ها را بررسی میکنیم.

رایج ترین عیب و ایرادات کولرگازی گری

روشن نشدن دستگاه.

یکی از رایج ترین مسائلی که نه تنها در کولر های گری بلکه در سایر برند ها نیز پیش می آید روشن نشدن کولر گازی می باشد . بدانید که در صورت بروز این مشکل نیاز نیست که فورا با یک متخصص تماس بگیرید و یا به نمایندگی مراجعه کنید چرا که این مشکل می تواند علل ساده ای داشته باشد و به ندرت ایراد بزرگ و جدی است. ممکن است دو شاخه کولر گازی به برق متصل نباشد و با پریز مشکلی پیدا کرده باشد. سیم کشی داخل دستگاه هم در صورت قطع اتصال می تواند باعث این مشکل باشد. اگر همه این موارد سالم بودند ایراد از کمپرسور است و در این صورت شما باید از یک فرد متخصص برای بررسی بیشتر و تعمیر درخواست کنید.

رایج ترین عیب و ایرادات کولرگازی گری

سرد نکردن کولر 

سرد نکردن و یا باد گرم کولر گازی یکی دیگر از مشکلات نسبتا رایج در تمامی سیستم های خنک سازی می باشد و محصولات گری نیز از این قاعده مستثنی نیستند. این مشکل می تواند به خاطر کثیف بودن فیلتر ها رخ دهد که در آن صورت تعویض و یا تمیز کردن فیلتر توصیه می شود. کاهش و کم بودن گاز مبرد دستگاه یکی دیگر از ریشه های این مشکل است که با شارژ کردن و از بین بردن محل نشتی گاز رفع می شود. خرابی کمپرسور دیگر علت بوده که با تعویض و یا تعمیر توسط متخصص رفع می شود.

برفک زدن

برفک زدن می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد. یکی از آن ها خراب شدن فن است که باعث ماندن هوای خنک در یک جا شده و در نهایت یخ زدگی ایجاد می شود و تعمیر فن معمولا اولین اقدامی است که انجام می شود. یکی دیگر از دلایل کاهش مبرد بوده ه باز هم شارژ کردن راه حل شما خواهد بود.

صدای زیاد

سر و صدای زیاد وغیر عادی عموما نشانه بروز یک مشکل است و باید عیب یابی در این صورت انجام شود. این صدا می تواند از شکسته شدن طعات باشد که برای بررسی هر کدام باید باز شده و در صورت مشاهده قطعه تعویض گردد.فن کولر گازی می تواند با خراب شدن صدای زیادی تولید کند. شل شدن سینی پشت هوا ساز از دیگر علل ایجاد صدای زیاد است که با سفت کردن پیچ هایش حل می شود. قرار گیری کمپرسور نیز موثر است و این قطعه باید محکم روی جای تعبیه شده نصب شود و شل نباشد.

نشت آب

از دیگر مشکلات رایج در سیستم های کولر گازی می توان به نشتی آب اشاره کرد. این مشکل می تواند از برفک زدن ناشی شود و یا با شکستن لوله ها و سینی ناودان نشتی رخ دهد . با بررسی هر کدام از بخش های گفته شده می توانید با تعمیر آن بخش از نشتی جلوگیری کنید.

خاموش شدن ناگهانی 

خاموش شدن کولر گازی آن هم به صورت ناگهانی یکی از ایراداتی است که کاربران را نگران می کند. یکی از علل اصلی این امر اورلود شدن کولر گازی می باشد. خرابی برد می تواند باعث خاموش شدن سیستم شود که با تعمیر و با تعویض برد به صورت کلی این مشکل رفع خواهد شد. از دیگر علل این مشکل می توان به سوختن خازن ها اشاره کرد.

تعمیر کولر گازی گری

پس از عیب یابی و یافتن ریشه مشکلاتی که برای دستگاه کولر گازی گری رخ می دهد نوبت به حل مشکل و تعمیرات می رسد. دقت کنید که کار تعمیر کولر های گری اصلا کار فرد عادی نبوده و حتما باید به دست فرد متخصص سپرده شود تا هم با کیفیت بسیار بالا و استاندارد کار انجام شود و هم سلامت دستگاه به خطر نیوفتد. پس هرگز خودتان اقدام به تعویض و یا تعمیر کولر نکنید چرا که ممکن است کلیت سیستم را خراب کنید و دیگر دستگاه شما کار نکند. فروش ویژه کولر گازی با بهترین قیمت در این بخش وب سایت.

هزینه تعمیرات کولرگازی گری

در صورت بروز هر گونه مشکل در دستگاه های گری شما می توانید با شماره های درج شده در وب سایت دماپا تماس بگیرید و با مشاوره رایگان و کسب اطلاعات کافی از متخصصین ما از آن ها درخواست خدمات تعمیری کنید. دقت کنید که دماپا به عنوان نمایندگی رسمی این برند در ایران فعالیت کرده و هزینه های شما بابت خدمات تعمیرات و عیب یابی بسیار کمتر خواهد بود. در ضمن کیفیت خدمات به شما تضمین داده خواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *