داکت اسپلیت های 42000

در حال نمایش 5 نتیجه

داکت اسپلیت‌های ۴۲۰۰۰

داکت اسپلیت‌های ۴۲ هزار دارای ظفیت سرمایشی و گرمایشی ۴۲۰۰۰ BTU/h هستند. این محصولات در برندهای متنوع با بهترین راندمان و بازدهی مناسب تولید می‌شوند و از مزایا و ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار هستند. در اکثر برندها، داکت اسپیلت‌های ۴۲ هزار از کمپرسور روتاری و تجهیزات پیشرفته‌ای برخوردار هستند و به شکل ویژه‌ای طراحی می‌شوند.

ساخت این مدل داکت اسپلیت‌ها عموما باهدف کاهش مصرف انرژی تولید شده و دارای رده مصرف انرژی +A هستند. برخورداری از چنین ویژگی مصرف برق را در این دستگاه‌ها تا حدود ۷۵ درصد کاهش داده است. ما در این مقاله به بررسی همه ویژگی‌های داکت اسپلیت ۴۲ هزار و مزایا و معایب داکت اسپلیت‌های ۴۲۰۰۰ خواهیم پرداخت.

نگاهی به مشخصات فنی داکت اسپلیت ۴۲۰۰۰

برای افرادی که به دنبال یک سیستم سرمایشی قدرتمند با ظرفیت هوادهی بالا و کیفیت عملکرد طولانی هستند داکت اسپلیت ۴۲ هزار یک انتخاب مناسب به شمار می‌رود. از این سیستم در خنک‌سازی و گرم کردن محیط‌های مختلف اداری، تجاری، مسکونی و… استفاده می‌شود. این سیستم عموما برای واحدهای دارای سقف کاذب مناسب است.

استفاده از داکت اسپلیت‌های ۴۲۰۰۰ در شرایط مختلف جغرافیایی امکان‌پذیر است و به راحتی بازه دمای ۵۰ تا -۱۰ درجه را پوشش داده و بهترین عملکرد و بازدهی را در این شرایط دارا است.
بهره مندی از کمپرسور روتاری و تکنولوژی‌های مدرن و تجهیزات پیشرفته در داکت اسپلیت‌های ۴۲۰۰۰ مصرف انرژی را در این مدل‌ها به شکل قابل توجهی کاهش می‌دهد که در نهایت با صرفه جویی در مصرف انرژی و هزینه‌های مربوط به آن همراه است. گاهی اوقات نیز داکت اسپلیت‌های ۴۲۰۰۰ به جای بهره مندی از سیستم اینورتر دارای طراحی معمولی هستند که در این صورت پرداخت هزینه‌های مرتبط با انرژی کمی متفاوت از مدل‌های دارای تکنولوژی اینورتر خواهد بود.

در اکثر برندهای مشهور، داکت اسپلیت ۴۲ هزار دارای امکان اتصال کویل آب گرم به منظور تأمین گرمایش و هوای مطبوع است و به این ترتیب نیاز به استفاده از سایر سیستم‌های تأمین گرمایش و تصفیه هوا را نیز مرتفع می‌سازد.

این مدل از داکت اسپلیت‌ها را باید از جمله اقتصادی‌ترین و به صرفه‌ترین سیستم‌های تهویه مطبوع دانست که دارای بازدهی بالا و عملکرد مناسب هستند.

داکت اسپلیت‌های ۴۲۰۰۰ در دو مدل سقفی و دیواری تولید می‌شوند و با توجه به طراحی مناسب می‌توان آن‌ها را در هر ارتفاعی مورد استفاده قرار داد.

ویژگی‌های داکت اسپیلت‌های ۲۴ هزار

در این بخش به بررسی ویژگی و مزایای متعارف داکلت اسپلیت ۴۲ هزار می‌پردازیم. آشنایی با این ویژگی‌ها به شما کمک می‌کند تا در خرید داکت اسپلیت انتخاب بهتری داشته باشید:
– این مدل را می‌توان یکی از متداول‌ترین و اقتصادی‌ترین سیستم‌های تهویه مطبوع مستقل آپارتمانی دانست.

  • راندمان و عملکرد مناسب و متناسب با نیاز مصرف کننده
  • دارای سیستم هوشمند کاهش مصرف انرژی
  • دارای تکنولوژی اینورتر
  • نصب و راه اندازی آسان و سریع
  • دارای ابعاد و حجم مناسب و در نهایت اشغال فضای کم
  • داری وزن سبک
  • قابلیت استفاده در شرایط آب و هوایی متفاوت با توجه به جغرافیای محل نصب
  • امکان اتصال کویل آب گرم به منظور تأمین گرمایش و هوای تازه
  • دارای ارتفاع مناسب برای نصب در مکان‌های مختلف
  • سازگار با محیط زیست
  • قابلیت کارکرد مناسب در بازه دمایی از -۱۰ تا +۵۰ درجه
  • مناسب برای متراژهای ۳۰ تا ۱۵۰ متر مربع

ظرفیت ۴۲۰۰۰ برای چه مکان‌هایی مناسب است؟

عموما انتخاب داکت اسپلیت با توجه به فاکتورهای مختلفی چون متراژ، آب و هوا، تعداد اتاق ها، تعداد پنجره ها، عایق بودن یا نبودن پنجره و محیط، نوع کاربری ساختمان و… صورت می‌گیرد.

داکت اسپلیت‌های ۴۲۰۰۰ برای مکان‌هایی با حداکثر متراژ ۱۵۰ متر مربع طراحی شده اند. بنابراین استفاده از آن‌ها در فضاهایی با متراژ بیشتر از ۱۵۰ متر مربع ممکن است راندمان و بازدهی دستگاه را تحت تأثیر قرار دهد. ضمن این که برای متراژهای کمتر از ۳۰ متر مربع نیز انتخاب داکت اسپلیت ۴۲ هزار با سر و صدای آزاردهنده این دستگاه همراه خواهد بود.

با توجه به این مسائل می‌توان گفت که داکت اسپلیت‌های ۴۲۰۰۰ برای همه مکان‌هایی با متراژ یاد شده و با کاربری‌های متنوع کارگاهی، مسکونی، مطب‌های پزشکی، محیط‌های آزمایشگاهی، اداری، شرکت‌ها و سازمان ها، کافه‌ها و… مناسب خواهد بود.

استعلام قیمت

قیمت داکت اسپلیت‌های ۴۲۰۰۰ با توجه به عوامل بسیاری تعیین می‌شود که مهمترین آن‌ها عبارتند از:
برند سازنده داکت اسپلیت، اینورتر یا معمولی بودن، داشتن قابلیت گرمایشی (کویل آب گرم)، کیفیت ساخت، میزان مصرف انرژی، نوع گاز مصرفی، میزان سر و صدا، قابلیت‌ها و آپشن‌های اضافه، مدل و نوع کمپرسور و…

خریداز دماپا

با توجه به آنچه تا کنون در مورد ویژگی‌ها و مشخصات فنی داکت اسپلیت‌های ۴۲ هزار بیان کردیم، باید گفت بهترین داکت اسپلیت ۴۲ هزار محصولی است که مشتری با توجه به نیاز خود انتخاب می‌کند. عموما تفاوت میان مدل‌های مختلف داکت اسپلیت ۴۲ هزار مرتبط با برخی ویژگی‌ها از جمله نوع گاز مبرد، نوع و مدل کمپرسور، رده انرژی، آپشن‌ها و… است که در برندهای مختلف متفاوت خواهد بود.

مجموعه دماپا نماینده فروش برترین برندهای داکت اسپلیت ایرانی و خارجی است. چنانچه نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر دارید، با واحد فروش ما تماس حاصل فرمایید.

    phone_in_talk