فروش داکت اسپلیت اقساطی

فروشگاه دماپا عرضه کننده و نماینده فروش داکت اسپلیت و سایر سیستم‌های تهویه مطبوع، و انواع لوازم جانبی داکت اسپلیت، امکان خرید اقساطی را برای مشتریان فراهم کرده است. جهت خرید داکت اسپلیت به صورت اقساطی شما می‌توانید از طریق فروشگاه دماپا و مشاوره با کارشناسان این مجموعه اقدام به خرید نمایید.

این فروشگاه علاوه بر داکت اسپلیت، عرضه کننده انواع سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی است. که شما می‌توانید تمامی این محصولات را به صورت شرایطی از دماپا تهیه کنید. البته در نظر داشته باشید که این شرایط فروش اقساطی شامل لوازم جانبی دستگاه‌ها نمی‌شود.

چرا خرید به صورت قسطی ؟

معمولا در زمان بازسازی و یا تجهیز یک واحد مسکونی هزینه های بسیاری در پیش داریم. بخش زیادی از این هزینه ها خرید تجهیزات و متریال و بخشی دستمزد می‌باشد. در این میان معمولا خرید سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی هزینه های زیادی را شامل می‌شود و امکان خرید اقساطی آنها یک فرصت طلایی است.

فروش داکت اسپلیت قسطی

فرصت خرید داکت اسپلیت به صورت قسطی !

فروشگاه دماپا با توجه به این مسئله و درک شرایط سازندگان و یا افرادی که قصد بازسازی و یا تکمیل واحد خود را دارند، امکان خرید قسطی داکت اسپلیت را فراهم کرده است. بدین صورت شما می‌تواند برند مورد نظر خود را بدون کم و کاست خریداری کرده و بخشی از فاکتور خود را با چک پرداخت کنید. فروشگاه دماپا عرضه کننده برترین برندهای داکت اسپلیت در تهران، کرج (حضوری) و شهرستان‌ها به صورت آنلاین است.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره خرید اقساطی سیستم‌های تهویه مطبوع با واحد فروش دماپا تماس بگیرید.

    خدمات دماپا

    این مجموعه علاوه بر فروش داکت اسپلیت، کولر گازی، انواع پکیج و سایر تجهیزات سرمایشی و گرمایشی ارائه دهنده خدمات مربوطه نیز می‌باشد. خدمات نصب داکت اسپلیت، پشتیبانی و عیب یابی و سرویس دستگاه ها از جمله خدمات مجموعه دماپا است. ارائه این خدمات برای مشتریان نقدی و اقساطی تفاوتی نداشته و قابل اجرا است.

    مشاوره رایگان
    headset