۱۱ تا از بهترین برندهای فن کویل



۴.۷/۵ - (۳ امتیاز)

فن کوئل متداول‌ترین دستگاه در سیستم تهویه مطبوع بوده که ضرورت استفاده از آن با توجه به ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن، بر کسی پوشیده نیست. زمانی که برای خرید فن کوئل اقدام می‌کنید می‌کنید، برندهای متنوعی از این محصول با کیفیت‌های متفاوت روبرو خواهید شد. اگر تصمیم گرفته‌اید که سیستم گرمایشی سرمایشی منزل یا محل کارتان را تعویض کنید، ما در این بخش از دماپا سعی کردیم از بهترین برندهای فن کویل یک لیست جامع را در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید بهترین برند فن کوئل را انتخاب کنید و از آن استفاده نمایید.

جهت مشاهده لیست قیمت فن کوئل و مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بهترین برندهای فن کویل

همانطور که ذکر شد یکی از مهم‌ترین بخش‌های سیستم تهویه مطبوع، فن کوئل است که با توجه به اهمیت آن در این سیستم، اکثر افراد سعی می‌کنند بهترین نوع فن کوئل را از برندهای معتبر خریداری کنند. به دلیل تنوع برندهای عرضه کننده این محصول، ما در این بخش لیستی از بهترین برندهای فن کوئل را ارائه داده‌ایم تا شما کاربران گرامی بتوانید با آگاهی کامل نسبت به این خرید اقدام کنید.

برندساخت کشورتوضیحات
میدیاچینعرضه در انواع مدل‌های سقفی، دیواری و کانالی، کاستی ۱ و ۴ طرفه
دایکینچیناز بزرگترین تولید کنندگان سیستم های تهویه مطبوع
آکسچینعرضه در انواع مدل‌های سقفی، دیواری و کانالی، کاستی ۱ و ۴ طرفه
الجیکره جنوبیعرضه در انواع مدل‌های سقفی، دیواری و کانالی، کاستی ۱ و ۴ طرفه
سامسونگکره جنوبیکیفیت بسیار بالا ، عرضه محدود به دلیل تحریم‌ها
گرینچینعرضه در انواع مدل‌های سقفی، دیواری و کانالی، کاستی ۱ و ۴ طرفه
آذر نسیمایرانعرضه در انواع مدل‌های سقفی، زمینی و کانالی
ساراولایرانعرضه در انواع مدل‌های سقفی، دیواری و کانالی، کاستی ۱ و ۴ طرفه
سرما آفرینایراندارای ۴۰ سال سابقه در تولید تجهیزات تهویه ساختمان
صباتکایراناز بهترین تولید کنندگان سیستم‌های تهویه مطبوع
آذربادایراناستحکام بالا، طراحی بدنه فوق العاده

معرفی بهترین برندهای فن کویل خارجی

رقابت در بازار جهانی بسیار سخت است و تنها کمپانی‌هایی قادر به ادامه این رقابت هستند که بتوانند خدمات و محصولات باکیفیتی را ارائه کنند. از بهترین مارک‌های فن کوئل خارجی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. فن کوئل میدیا

فن کوئل میدیا که با نام‌های مدیا و مایدیا نیز شناخته شده، نمونه‌ای با کیفیت از دستگاه‌های توزیع هوا در صنعت تهویه مطبوع هوا است. این محصولات توسط شرکت چینی میدیا یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دستگاه تهویه هوا تولید و به بازار عرضه شده است. از مشخصات فنی این دستگاه‌ها می‌توان به دیواری، سقفی توکار، سقفی کانالی، کاستی یک طرفه و چهار طرفه و همچنین زمینی اشاره کرد. فن کوئل میدیا قابل استفاده به صورت گرمایشی و سرمایشی هستند و همچنین از ساختار ساده ای برخوردارند.

۲. فن کوئل دایکین

یکی دیگر از بهترین برندهای فن کویل دایکین است. گروه تولیدکننده دایکین در زمینه طراحی و همچنین اجرای سیستم‌های تهویه مطبوع هوا فعالیت گسترده‌ای دارد. این گروه هرساله میلیون‌ها دستگاه تولید و وارد بازار رقابت می‌کند. این محصولات از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار هستند و می‌توان آنها را برای مصارف ساختمانی، تجاری و اداری بکار برد. فن کوئل دایکین با کمترین میزان مصرف انرژی در مدل‌های دیواری، زمینی، کاستی و سقفی با قابلیت عملکرد سرمایشی و گرمایشی هوای مطبوعی را به محیط می‌بخشد.

بهترین برند فن کوئل

۳. فن کوئل آکس

فن کوئل آکس با داشتن طراحی خاص و منحصربه‌فرد یکی دیگر از بهترین برندهای تولیدکننده دستگاه تهویه مطبوع هوا در دنیاست. این محصول با کیفیت، در ظرفیت‌های مختلف و ویژگی‌های متنوع و همچنین راندمان بالا برای ایجاد هوای سرد و گرم در مکان‌هایی نظیر بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها، مدارس و دیگر فضاهای بزرگ کاربرد دارد. از رایج‌ترین مدل‌های برند آکس می‌توان به دیواری، کاستی یک طرفه و چهارطرفه، سقفی توکار و زمینی اشاره کرد.

۴. فن کوئل الجی

فن کوئل LG از جمله محصولات شرکت گلدیران است که با توجه به کیفیت و طراحی منحصربه‌فردی که دارد قابل رقابت با برندهای بین‌المللی و مطرح دنیا است. مدل‌هایی نظیر کاستی، دیواری، زمینی و کانالی از جمله مدل‌های رایج این برند هستند که می‌توان آنها را به راحتی در مکان‌های مسکونی، ادارات و مکان‌های تجاری نصب کرد. با توجه به ظرفیت‌های متنوعی که این محصولات دارند میلیون‌ها ایرانی را مجذوب خود کرده‌اند.

۵. فن کوئل سامسونگ

یکی دیگر از بهترین برندهای فن کوئل برند سامسونگ بوده که در ایران فعالیت دارد. این برند با تکیه بر کیفیت، خود را به بازار ایران و جهان معرفی کرده و به رقیبی جدی برای برندهای اروپایی و آمریکائی تبدیل شده است. مدل‌های رایج فن کوئل سامسونگ عبارتند از دیواری، سقفی و زمینی که به صورت گرمایشی و سرمایشی مورد استفاده قرار می‌گیرند. محصولات برند سامسونگ به دلیل طراحی زیبا، کیفیت عالی، سروصدای کم و نصب آسان مشتریان بی‌شماری را به خود اختصاص داده‌اند.

۶. فن کوئل گرین

شرکت گرین یکی از بهترین برندهای فن کوئل خارجی محسوب می‌شود که محصولات متنوعی را عرضه می‌کند. این محصولات در مدل‌ها، زمینی، کاستی، سقفی و دیواری با بالاترین کیفیت توسط این شرکت تولید می‌شوند. این محصول در فشارهای بالا و پایین عملکرد مطلوبی داشته و تحط شرایطی، گرما و سرما را به بهترین شکل ممکن تولید می‌کنند.


بهترین برندهای فن کویل ایرانی

شرکت‌های موفق بسیاری در ایران در حال تولید فن کویل‌های باکیفیت هستند. از بهترین برندهای فن کوئل ایرانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۷. فن کوئل آذر نسیم

آذر نسیم یک برند ایرانی با کیفیت بالای محصولات است که در لیست بهترین برند فن کویل قرار گرفته و از بهترین متخصصان و آخرین تکنولوژی روز دنیا برای تولید محصولات خود بهره می‌برد. فن کوئل آذر نسیم در سه نوع زمینی، سقفی و کانالی با هوادهی مطلوب عرضه شده و از بدنه مقاوم، ایجاد کمترین صدا و هوادهی قدرتمند برخوردار است

۸. ساراول از بهترین برندهای فن کوئل ایرانی

ساراول از قدیمی‌ترین شرکت‌های ایرانی تولیدکننده فن کوئل است که ابتدا با ارائه خدمات مهندسی و نصب سیستم تهویه مطبوع فعالیت خود را آغاز کرد. قدرت و کیفیت محصولات این شرکت بر کسی پوشیده نیست و این مجموعه جزو اولین و بهترین تولیدکننده فن کویل در ایران و خاورمیانه محسوب می‌شود. فن کوئل‌های زمینی ساراول با ارتفاع کم از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و استقبال خریداران از این مدل بسیار بالا است.

بهترین مارک فن کویل

۹. فن کوئل سرما آفرین

از بهترین برندهای فن کوئل ایرانی می‌توان به محصولات شرکت سرما آفرین با بیش از ۴۰ سال حضور در زمینه تولید تجهیزات تهویه مطبوع، اشاره کرد. تولیدات این شرکت با همکاری شرکت آمریکایی carrier ساخته می‌شوند از مدرن‌ترین تکنولوژی‌ها در ساخت آن‌ها بهره می‌برند. این برند به علت ارائه خدمات ارزنده، در سالیان اخیر طرفداران بسیاری جذب کرده است.

۱۰. صباتک

صباتک یکی از بهترین برندهای داکت اسپلیت در ایران است که سال‌ها در صنعت تولید تجهیزات سرمایشی و گرمایشی فعالیت می‌کند. این محصول با استفاده از بهترین تجهیزات و همچنین رعایت استانداردهای لازم با کیفیت بالا تولید شده است. داکت اسپلیت صباتک با طراحی بسیار زیبا و‌ عملکرد بی‌نظیر یکی از پرطرفدارترین محصولات در میان سایر برندها محسوب می‌شود.

۱۱. فن کوئل آذرباد

شرکت تهویه آذرباد یکی از بهترین برندهای فن کوئل سقفی در ایران است که در ظرفیت‌های مختلف تولیدات خود را به مشتریان عرضه می‌کند. از مشخصات این فن کوئل به طراحی عالی با کمترین افت فشار آب و هوا، برخوردار بودن از تجهیزات استاندارد، داشتن استحکام بالا در بدنه، طراحی ساخت زیبا و صنعتی، اشاره کرد.

سخن‌پایانی

آشنایی با تولیدکنندگانی که به‌عنوان بهترین برندهای فن کوئل موجب می‌شود برای خرید این محصولات یک انتخاب آگاهانه داشته باشند. شرکت دماپا ارائه‌دهنده انواع مختلف فن کوئل و داکت اسپلیت از بهترین برندهای ایرانی و خارجی بوده و این تولیدات را با خدمات پس از فروش و کیفیت بالا در دسترس مشتری قرار می‌دهد. اگر قصد خرید فن کوئل را دارید کافیست با مشاورین ما در فروشگاه دماپا در ارتباط باشید.

شما می‌توانید انواع فن کویل‌ها را از مجموعه دماپا نمایندگی رسمی برندهای معتبر ایرانی و خارجی در ایران را با قیمت مناسب و ضمانت اصالت کالا خریداری نمایید. برای دریافت استعلام قیمت و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در واحد فروش تماس بگیرید.


مطالب مرتبط:

بهترین سیستم گرمایشی و سرمایشی برای سالن‌های بزرگ

۶ تا از بهترین برندهای کولر آبی کدامند؟

علت بوی بد کولرگازی چیست؟

    مشاوره رایگان


    سوالات متداول

    • keyboard_arrow_downبهترین برندهای خارجی تولید کننده فن کویل کدام‌اند؟
      برندهای با کیفیت خارجی متعددی وجود دارد اما از بهترین برندهای خارجی می‌توان به برندهایی مانند میدیا، دایکین، آکس، الجی، سامسونگ و گرین اشاره کرد.
    • keyboard_arrow_downبهترین برندهای ایرانی کدام‌اند؟
      در ایران برندهای مختلفی هستند که کیفیت آن‌‎ها قابل رقابت با محصولات خارجی است. بهترین برندهای ایرانی شامل مواردی مانند آذر نسیم، ساراول، سرما آفرین، صباتک و آذرباد می‌شود.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *