تعمیر و عیب یابی کولر گازی پاناسونیک



۵/۵ - (۱ امتیاز)

پاناسونیک به عنوان یکی از معتبر ترین برند های تولید کننده انواع لوازم خانگی و سیستم های سرمایشی گرمایشی در کشور ما سال ها فعالیت کرده و نمایندگیهای این برند در حال فروش محصولات و ارائه سرویس ها مختلف به مشتری ها هستند. کولرگازی های این شرکت اما در میان باقی محصولاتش بسیار بیشتر مشتری داشته اند و به خاطر کیفیت بسیار بالا و ثابت شده شان و قیمت خوبی که نسبت به کیفیت دارند محبوب شده اند. اما هر سیستمی می تواند پس از مدتی دچار مشکلات خاصی شود که نیاز به عیب یابی و تعمیرات داشته باشد.. تعمیر و عیب یابی کولر گازی پاناسونیک نیز به کمک متخصصین انجام شده و از آن جا که این دستگاه ها خودشان با کد های خطا مشکل را نشان می دهند بسیار راحت تر می توان قطعه ای که مشکل زا شده است را تعمیر و یا تعویض کرد

خدمات تعمیر کولر گازی پاناسونیک

در بسیاری از مواقع برای تعمیر کردن دستگاه باید باز شود و قطعه های داخلی اش بررسی شوند و در صورت پیدا شدن مشکل تعمیر و یا در نهایت تعویض گردند. طبیعتا این کار را نمی توانید خودتان انجام دهید حتی اگر فردی باشید که به اصطلاح فنی بوده و دست به آچار هستید چرا که کولر ها از بخش های بسیار متنوعی ساخته شده اند و سیستمی نسبتا پیچیده دارند که ریشه یابی و حل مشکل در ان ها را تنها متخصصینی که سالهاست در تعمیر محصول یک برند دست داشته اند می توانند انجام دهند. پس شما حتما به کمک یک متخصص با تجربه نیاز دارد.

خدمات تعمیر کولر گازی پاناسونیک

رایج ترین خدمات و تعمیرات کولرگازی های پاناسونیک :

  • تعمیر برد کولر
  • تعمیر و تعویض کمپرسور
  • تعمیر و تعویض کندانسور کولرگازی پاناسونیک
  • تعمیر انواع سنسور ها
  • درست کردن ترموستان
  • تعمیر و تعویض فن کولرگازی پاناسونیک
  • ترمیم بخش های مدار
  • تعویض خازن
  • درست کردن پنل های داخلی و خارجی
  • تعمیر دکمه های ریموت و بدنه
  • بر طرف کردن کد های خطا
  • حل مشکل باد گرم کولرگازی پاناسونیک
  • حل مشکل کم باد بودن کولرگازی پاناسونیک
  • کار نکردن ریموت
  • صدای زیاد و نا هنجار کولر

تعمیر فن کولرگازی پاناسونیک

فن کولرگازی در هر برندی پس از مدتی کار کردن می تواند دچار مشکل شود خوشبختانه در مدل های ساخته شده توسط پاناسونیک این اتفاق به ندرت رخ داده و طول عمر بسیار بالایی دارند. اما در کل باز هم ممکن است خرابی در این قسمت رخ دهد که در عمکلرد سیستم کلی تاثیر خواهد گزاشت. اسپلیت گازی ها از دو فن خارجی و داخلی ساخته می شوند که آسیب دیدن هر کدام نشانه های خودش را دارد. مثلا در صورت خراب شدن فن بیرونی دستگاه هوای خنک به داخل محیط نمی رسد. خرابی فن داخلی نیز باعث می شود که کویل اوپراتور یخ بزند و در صورت مشاهده هر کدام از این علائم شما باید با یک متخصص تماس بگیرید تا ایشان با بررسی دقیق تر بخش آسیب دیده و خراب شده را تعمیر کند.

سرویس و تعمیر برد کولر گازی پاناسونیک

برد سیستم های کولرگازی تمام فرمان های که شما به ان می دهید را اجرا می کنند. در واقع بدون برد این دستگاه اصلا کار نمی کند و خراب شدن قطعه برد به معنای نا کار آمد بودن دستگاه شما خواهد بود. معمولا در صورت خرابی برد دستگاه شما ناگهان خاموش شده و دیگر روشن نمی شود که این مسئله بسیاری را از بابت سوختن موتور دستگاه نگران می کند. تعمیر برد از جمله تخصصی ترین کار های سرویسی است.

سرویس و تعمیر برد کولر گازی پاناسونیک

تعمیر و تعویض کمپرسور کولرگازی پاناسونیک

کمپرسور در سیستم های سرمایشی گرمایشی و…یک عوض ثابت است و خرابی آن روی عملکرد کلی دستگاه اثر گزاشته و حتی مشکلات جدی زیادی را در بخش های دیگر می تواند بوجود بیاورد. عدم سرد کردن کافی هوا یکی از نشانه های خرابی کمپرسور می تواند باشد گرچه نیاز به بررسی های بیشتر وجود دارد. متخصصین مجموعه دماپا آماده اند تا به شما خدمات و سرویس های خود در زمینه تعیرات انواع کمپرسور ها و دیگر بخش های کولرگازی ها ارائه دهند کافیست با شماره های درج شده در سایت ما تماس بگیرید.

تعمیر شیر برقی

شیر برقی وظیفه تغییر کاربری کولر از سرمایش به گرمایش و برعکس را دارد در واقع با باز و بسته کردن مسیر های تعیین شده توسط شیر دستگاه عملکردش از گرم کردن به سرد کردن تغییر می کند.  در صورت خراب شدن این شیر دستگاه شما نمی تواند بین دو حالت جا به جایی داشته باشد و هیچ عکس العملی را نشان نمی دهند

عیب یابی کولرگازی های پاناسونیک

از جمله رایج ترین مشکلاتی که در کولر های پاناسونیک دیده می شود می توان به خنک نکردن دستگاه اشاره کرد که می تواند ناشی از کم بودن گاز مبرد باشد.  بسته بودن دریچه ها و تنظیمات فلط ترموستات هم از دیگر دلایلی می توانند باشند که در سرد نکردن کولر گازی پاناسونیک تاثیر دارند. در صورتی که این موارد را بررسی کردید و ایرادی پیدا نکردید ممکن است فیلتر ها کثیف و بسته شده باشند که در این صورت باید شسته و یا کلا تعویض شوند.

یکی دیگر از مشکلاتی که در اسپلیت گازی های این شرکت نسبتا رواج دارد یخ زدن است که باعث شنیده شدن صدای های خاص و عجییب از دستگاه می شود. این مشکل نیز در صورت کاهش حجم گاز در سیستم رخ م دهد اما دلایل دیگری هم دارد برای مثال کار کردن دائم کمپرسور و یا خراب بودن فن بلوور و استفاده کردن از دستگاه در آب و هوای خنک.

روشن نشدن کولر گازی یکی از مشکلاتی است که می تواند کاربرد را بسیار نگران کند اما بهتر است بدانید که روشن نشدن می تواند دلایل مختلفی داشته باشد شما باید در وهله اول از اتصال درست برق مطمئن باشید و سپس به سراغ کلید های اصلی سیستم بروید و مطمئن شوید که آن ها هم سالم هستند.  سوختن موتور سیستم و یا فن ودیگر بخش ها نیاز به بررسی توسط متخصص دارند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *