تعمیر و عیب یابی کولر گازی ایران رادیاتور



۵/۵ - (۲ امتیاز)

هر سال با فرا رسیدن فصل گرما شاهد افزایش تقاضا برای نصب سیستم های کولرگازی هستیم بسیاری دستگاه های قدیمی خود را جدید می کنند و بسیاری برای خانه نو ساز خود خرید می کنند. خوشبختانه در سال های خیر شاهد افزایش مشتریان محصولات ایرانی بوده ایم و کولر گازی های شرکت ایران رادیاتور یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین ها بوده اند. اما این محصولات هم مانند هر سیستم دیگری پس از گذر زمان خاصی نیاز به سرویس و خدمات دارند و در صورت نگه داری نا درست شما ممکن است ملزم به تعمیر و عیب یابی دستگاه خود شوید. تعمیر و عیب یابی کولر گازی ایران رادیاتور توسط متخصصین دماپا به مشتریان سراسر کشور ارائه داده می شود و شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

برای مشاهده مدل ها و قیمت کولر گازی های ایران رادیاتور وارد این بخش سایت شوید.

عیب یابی کولر گازی های ایران رادیاتور

در روند عیب یابی متخصص ریشه های مختلفی که می توانند باعث یک مشکل خاص باشند را در نظر می گیرد و سپس با انجام تست های مختلف مشکل اصلی را یافته و به حل آن می پردازد. برای مثال کثیف شدن فیلتر های دستگاه که سبب کمتر شدن بازده دستگاه می شود یک مشکل رایج است. یعنی زمانی که متوجه ضعیف شدن دستگاه در خنک سازی و یا گرمایش می شوید فیلتر ها نخستین جایی هستند که باید بررسی کنید.  اما کم بودن سرمایش دستگاه لزوما به معنای خراب بودن سیستم نمی باشد گاهی عایق بندی درست مکان و بسته بودن درب و پنجره ها در گرم ترین روز های سال می تواند به خنک تر شدن سریع داخل کمک کند و در واقع شما از طریق این روزنه ها هدر رفت باد سرد تولید شده توسط دستگاه را دارید.

گاهی اوقات کولرگازی ها دمای ۲۳درجه را نشان می دهند در حالی که دمای واقعی محیط می تواند بیشتر یا کمتر باشد.این می تواند نشان دهنده خرابی سنسور دما و یا ترموستان دستگاه شما باشد. تمیز نبودن ترموستات عدم تراز بودن سیستم و در معرض نور خورشید قرار داشتن می تواند از علل این مورد باشند

نصب سیستم در اتاق هایی که یک پنجره نور گیر دارند ( آفتاب درست در رو به روی پنچره واقع می شود ) شاهد کمتر بودن بازده سیستم خواهید بود. با نصب پرده ها و سایه بند ها می توانید از ورود اشعه فرا بنفش خورشید که سبب گرم شدن می شود جلوگیری کنید و محیط را سریع تر سرد کنید.

بررسی کردن کمپرسور یکی از باید ها در صورت کم شدن قدرت دستگاه است ممکن است گیاهان و …مانعی برای خروج و ورود هوا به آن شوند که باید این موارد رفع شود در صورت وجود ایراد های دیگر در کمپرسور این قطعه یا باید تعویض شود و یا تعمیر. کار نکردن کمپرسور در صورت روشن شدن فن دستگاه ممکن است نشان دهنده مبرد کم دستگاه باشد.

خدمات تعمیر کولرگازی های ایران رادیاتور

با توجه به مواردی که عنوان کردیم شما تا حد زیادی می توانید در صورت روز یک مشکل ریشه آن را بدانید اما این نکته را عنوان می کنیم که ایراد های بسیار مختلفی می تواند در دستگاه رخ دهد از کار نکردن فن گرفته تا نشتی از بخش های مختلف سیستم و شما قادر نخواهید بود که همه آن را خودتان حل کنید و بیشتر ایراداتی که در دستگاه رخ می دهند باید توسط یک متخصص عیب یابی شده و در نهایت حل شوند. مجموعه دماپا سالهاست که هم در حوزه فروش دستگاه های ایران رادیانور و هم ارائه خدمات تعمیر و عیب یابی این کولرگازی ها کار می کند و شما عزیزان می توانید با تماس با شماره های درج شده در سایت به راحتی با متخصصین ما صحبت کنید و از ایشان برای حضور در محل و بررسی دستگاه خود در خواست کنید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *