بررسی کیفیت کولر گازی برند هایسنس



۴.۲/۵ - (۵ امتیاز)

در پاسخ به سوال پر تکرار مشتریان گرامی دماپا در خصوص اینکه آیا کیفیت کولر گازی هایسنس خوبه؟ به بررسی مزایا و معایب اسپلیت های برند هایسنس پرداخته ایم.  اگر چه قدمت برند هایسنس به سه دهه هم نمی ‌رسد، اما از نظر فروش و تبلیغات در تولید تمامی لوازم خانگی ‌های خود رشد چشمگیری داشته است.

این کولر گازی با برند های مطرح جهان مانند ال جی، گری و اجنرال رقابت می ‌کند.

بررسی کیفیت اسپلیت های برند هایسنس

کمپانی هایسنس همزمان با تولید لوازم خانگی مختلف، ساخت کولر گازی در مدل های گوناگون را نیز آغاز کرد. در حال حاضر هایسنس یکی از برترین تولید کنندگان کولر گازی در سطح جهان است. هایسنس هم از نظر تولید برد و هم از لحاظ سیستم‌ های برودتی از تکنولوژی‌ های روز جهان استفاده می‌ کند.

به طور کلی کولر گازی هایسنس تنوع بسیار زیادی دارد هم در محصولات رده پایین که ارزان قیمت هستند و جنس مرغوبی ندارند و هم در کولر های رده بالا که کیفیت بالایی دارند و قطعات آن ها نیز درجه یک است.

در حقیقت شما می ‌توانید از کولر گازی‌ های هایسنس ضعیف و یا از محصولات فوق العاده با کیفیت استفاده نمایید. به دلیل تنوع بالایی که کولر گازی ‌های هایسنس دارند به طور مطلق نمی ‌توان درباره خوب یا بد بودن این دستگاه صحبت کرد.

کولر گازی هایسنس خوبه ؟

چرا اسپلیت Hisense بخریم؟

اگر خرید یک کولرگازی وارداتی از برند های مطرح برای شما مهم است اما در عین حال نمی خواهید هزینه زیادی پرداخت کنید، خرید اسپلیت های برند هایسنس گزینه بسیار خوبی است. تصور کنید که می‌ خواهید یک ماشین شاسی بلند خارجی را خریداری کنید، با پرداخت هزینه متوسط قادر به خرید اتومبیل ‌هایی همچون لیفان و ام وی ام خواهید بود که کیفیت متوسطی دارند. کولر گازی هایسنس نیز از تمامی آپشن ‌ها برخوردار است، اما از لحاظ کیفیت در سطح متوسط قرار می ‌گیرد و عالی نخواهد بود.

معمولاً دستگاه های این برند نسبت به برخی از برند ها مانند ایران رادیاتور و محصولاتی که در ایران تولید می‌ شوند، به لحاظ کیفیت بهتر هستند. چون پک کولر های هایسنس وارداتی است معمولاً با استاندارد های بالا تری تولید می‌ شوند.

معمولاً مشتریانی که کولر های هایسنس متوسط و مرغوب را از فروشگاه دماپا خریداری کرده اند، رضایت کامل داشته ‌اند و با مشکل خاصی مواجه نشده اند.

خریدارانی که کولر های رده ضعیف را با قیمت ارزانی تهیه کردند به هیچ عنوان رضایت نداشتند. به عنوان مثال برای خرید کولر گازی ۲۴۰۰۰ مبلغی معادل ۱۹ میلیون تومان را پرداخت نموده اند. این کولر گازی برای مناطق گرمسیر به هیچ عنوان مناسب نخواهد بود. بهتر است که کولر گازی هایسنس برای مناطق معتدل و شهر هایی همچون تهران تهیه شود.

کدام مدل کولر گازی هایسنس خوبه؟

در حال حاضر بیشترین فروش محصولات هایسنس در مدل AS آن است که فروش آن به طور غیر رسمی انجام می ‌شود. لوله ‌ها و کندانسور این کولر گازی از جنس مس نبوده و از جنس آلومینیوم می‌ باشند. ظرفیت موتور کولر های هایسنس خیلی پایین است مثلاً کولر گازی ۱۲۰۰۰ آن به اندازه ۹۰۰۰ و کولر ۲۴۰۰۰ آن نیز به اندازه یک کولر ۱۸۰۰۰ کارایی دارد. اصطلاحا این کولر ها موتور کوچک هستند.

در حال حاضر فقط شرکت زرین کاسپین است که کولر گازی‌ های هایسنس را وارد می ‌کند.

کولرگازی هایسنس بخریم؟

بررسی مزایا و معایب

بزرگترین مزیت برند هایسنس مطرح و جهانی بودن آن خواهد بود. این برند صاحب تکنولوژی است و تنوع بسیار بالایی دارد. شما با هر میزان بودجه ‌ای که دارید می ‌توانید کولر گازی هایسنس را خریداری نمایید. معمولاً هایسنس در صنعت تهویه مطبوع و کولر گازی، آپشن ‌های خیلی خاص و جالبی را ارائه می ‌کند.

مزایا از دید مصرف کنندگان

صدای پنل داخلی این دستگاه بسیار کم است. یک جمله معروف وجود دارد که هر مدلی از کولر گازی‌ های هایسنس را که تهیه کنید، از لحاظ سر و صدا هیچ گونه نگرانی نخواهید داشت. چون فروش این کولر گازی خیلی بالاست قطعات آن نیز نسبت به برند های نا شناخته ‌تر به مراتب بیشتر پیدا می‌ شود.

اکثر تعمیرکاران کولر گازی‌ های هایسنس را تعمیر کرده اند و بیان می ‌کنند که وضعیت قطعات یدکی آن نسبتا خوب است. چه قطعات به صورت رسمی وارد شده باشند و چه به صورت غیر رسمی چندان کمیاب نیستند.

معایب از دید کاربران

مهمترین عیب هایسنس آن است که محصولات تقلبی در آن ها به وفور مشاهده می‌ شود و تنوع زیادی دارند. تنوع بالا در محصولات سبب سردرگم شدن مشتری در هنگام خرید خواهد شد. یکی دیگر از عیوب برند هایسنس آن است که چون ایران تحریم می باشد و به شبکه فروش جهانی متصل نیست، نمایندگان فروش مشخصی ندارد. در واقع این شرکت نظارت خوبی روی نمایندگان خود در کشور ایران ندارد.

بنابراین احتمال تقلب در محصولات، لیبل زنی و اختلاف ظرفیت‌ وجود دارد. در واقع علت اصلی وجود این محصولات فیک و تقلبی آن است که هایسنس در کشور ما هیچ نمایندگی رسمی ندارد.

از دیگر عیوب کولر گازی‌ های هایسنس آن است که پر فروش ‌ترین و موجود ترین مدل‌ های آن مربوط به محصولات رده پایین و ضعیف می ‌باشد. معمولاً جنس لوله این کولر ها از آلومینیوم است که در برابر حرارت نیز مقاومت چندانی ندارند. ظرفیت این دستگاه ‌ها نیز از حد واقعی کمتر است. از آن جایی که مدل ‌های ضعیف کولر گازی ‌های هایسنس در ایران پر فروش هستند، کیفیت قطعات آن ها نیز چندان جالب نخواهد بود.

حتما بخوانید: معرفی بهترین برندهای کولر گازی

سوالات متداول

  • keyboard_arrow_downاسپلیت مارک هایسنس برای چه افرادی مناسب است؟
    اگر قصد خرید محصولی ارزان اما خارجی و وراداتی را دارید می توانید از مدل های رده پائین تر برند هایسنس، کولرگازی خود را انتخاب کنید. زیرا این مدل ها در ایران بسیار پر فروش و محبوب هستند.
  • keyboard_arrow_downٖٖآیا دستگاه های این برند ظرفیت واقعی دارند؟
    در واقع کولر گازی ‌های شرکتی که وارداتی هستند کاملاً رسمی بوده و ظرفیت ‌هایی کاملاً واقعی دارند. کولر های هایسنس با گارانتی زرین نسبت به سایر محصولات اصالت بالا تری خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *