کولر گازی گری خوبه؟



۵/۵ - (۲ امتیاز)

هنگامی که در کشور ما به ویژه در شهرهای جنوبی از کولر گازی صحبت می ‌شود افراد فقط مارک گری را با شهرت بالایی می ‌شناسند. زیرا این دستگاه ها بازدهی خوبی دارند. این شرکت مدل ‌های بسیار متنوعی از اسپلیت را تولید و روانه بازار نموده است. اصالت کمپانی Gree، آمریکایی می ‌باشد. اما ۹۹ درصد محصولات آن در کشور چین تولید می ‌گردد. با این وجود کولرگازی های برند گری در صورتی که اصل باشند، از راندمان و کیفیت بسیار خوبی برخوردار خواهند بود.

چرا اسپلیت های مارک Gree پر فروش هستند؟

کولر گازی گری در تمامی کشور های جهان مانند اروپا، آمریکا، آسیای شرقی و غیره پر فروش بوده و در گروه ۴ برند معروف دنیا قرار می ‌گیرد. فروش بالای این کولر گازی عوامل گوناگونی دارد. یکی از دلایل پر فروش بودن این کولر آن است که تنوع بسیار زیادی در آن مشاهده می ‌شود. بطوریکه تمام نیاز مشتریان را برطرف می ‌کند.

کیفیت کولر گازی گری خوبه؟

تنوع بالا در مدل ها و ظرفیت ها

در واقع کولر گازی گری در انواع مدل ‌های‌ ایستاده، زمینی، کاستی، دیواری، کولر مخصوص آسانسور و غیره به چشم می ‌خورد. هر یک از مدل ‌های نام برده شده نیز زیر شاخه ‌های گوناگونی دارند و در کیفیت ‌ها و مدل ‌های مختلفی مشاهده می ‌شوند.

به طور کلی با وجود این که برند گری کولر گازی ‌های بسیار متنوعی دارد، همه ساله نیز محصولات جدید تر و پیشرفته ‌تر خود را به بازار های جهانی عرضه می ‌کند. بنابراین اگر قصد خرید این محصول را دارید باید اطلاعات شما به روز باشد و مدل ‌های جدید این برند را بشناسید. تنوع محصولات گری بسیار زیاد می ‌باشد و تقریباً غیر ممکن است که فردی قصد خرید کولر گازی ‌های گری را داشته باشد، اما نتواند محصول مناسبی را بیابد.

تا به امروز همه مشتریان دماپا که کولر گازی گری را خریداری نموده اند، رضایت کامل داشته اند. بطور مثال تاکنون موردی وجود نداشته که مشتری این محصول را تهیه کرده باشد و اعلام نارضایتی کند مگر این که کولر گازی تقلبی و فیک خریده باشد.

نحوه تشخیص کولرگازی اصل گری

روش تشخیص کولر گازی اصل از تقلبی در برند گری کار بسیار سختی است. زیرا فروشندگان بسیار زیادی هستند که به علت خوش نام بودن این برند محصولات تقلبی را با عنوان اصل به مشتریان خود می ‌فروشند. در صورتی که ساکن شهر های جنوبی و یا بانه نیستید خرید کولر گازی از این مناطق را به شما پیشنهاد نمی‌ ‌کنیم، زیرا احتمال تقلبی بودن محصول وجود دارد. اما راهکارهایی نیز برای تشخیص محصول اصل از تقلبی وجود دارد.

کیفیت کولرگازی گری

مزایا و معایب کولرگازی گری

ٖٖGree برندی خوش نام، معتبر و پر فروش است. تنوع کولر گازی ‌های گری بسیار زیاد می ‌باشد. در واقع کولر ها مدل‌ های متنوعی دارند و در هر مدل نیز محصولات با کیفیت ‌های مختلفی مشاهده می ‌شوند. تمام قطعات و تجهیزاتی که برای ساخت این کولر ها استفاده می ‌شود حداقل استاندارد های لازم را دارند. مهمترین مزیت ‌های کولر گازی های شرکت گری ازدید مصرف کنندگان عبارت است از:

  • طول عمر و دوام خیلی بالایی دارد.
  • کارخانه گری ایده ‌های جدید و خلاقانه ‌ای برای محصولات سرمایشی و گرمایشی خود ارائه می‌ دهد و از سایر رقبا پیشی می ‌گیرد.
  • این کولر ها هم قدرت بالایی دارند و هم از جنبه تکنولوژی جدید هستند.
  • در تمام نقاط جهان می ‌توانید قطعات یدکی این کولر را بیابید.
  • تمامی تعمیرکاران با نحوه تعمیر این کولر آشنایی دارند.
  • رضایت مشتری این کولر گازی بسیار بالاست.

مزایا و معایب کولرگازی گری

در خصوص معایب کولر گازی های گری با توجه به نظر کاربرانی که این محصول را خریداری کرده اند، تنها می توان یک ایراد را در نظر گرفت. از نظر مصرف کنندگان، به حدی تنوع محصولات گری زیاد می‌ باشد که برخی از فروشندگان متقلب برای فروش محصولات فیک و تقلبی خود از این موقعیت سو استفاده می ‌کنند. به جز این مورد کولر گازی گری هیچ گونه نقص و عیبی ندارد.

در حقیقت یکی از مزیت ‌های کولر گازی ‌های گری آن است که تنوع زیادی دارند. یکی از مشکلات اسپلیت های برند Gree این است که چون در کشور ایران فروشگاه ‌ها چندان معتبر نیستند و افراد بدون مجوز اقدام به فروش محصولات خود می ‌کنند.، ممکن است محصولی که خریداری می ‌کنید تقلبی باشد، بنابراین باید دقت بسیار زیادی داشته باشید.

پرفروش ترین مدل ها

پر فروش ‌ترین کولر گری مدل دیواری آن است. ۹۰ درصد مردم در جنوب کشور از برند گری استفاده می ‌کنند. در حال حاضر در کشور ما مدل هایی از کولر گازی گری که خیلی پر فروش هستند آی سیو، آی سیو فول و GWH می ‌باشد. ضعیف ‌ترین مدل کولر گازی گری نیز مدل اکسنت است. شرکت گری مدل‌ های سقفی، ایستاده و کاستی را با کیفیت بسیار بالایی تولید می ‌کند. کولر گازی‌ های ایستاده گری بی ‌نظیر بوده و محال است که شما این محصول را خریداری کنید و از آن رضایت نداشته باشید.

مساحتی که این برند پوشش می ‌دهد همانند سایر برند ها می ‌باشد. اما با این تفاوت که تا ۴۰ درصد بیشتر از مساحت بیان شده در کاتالوگ نیز می ‌توانید از آن استفاده کنید. همین موضوع مهمترین وجه تمایز و دلیل برتری کولرگازی های گری نسبت به محصولات مشابه در بازار ایران است.

حتما بخوانید: داکت اسپلیت بهتر است یا کولرگازی؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *