مقایسه کولرگازی های ایرانی و خارجی



۴.۶/۵ - (۷ امتیاز)

خرید کولرگازی با توجه به تنوع بسیار بالای برند های موجود در بازار و قابلیت هایی که هر کدام در محصولات خود قرار می دهند بسیار سخت شده است. مقایسه کولرگازی های ایرانی و خارجی به شما کمک خواهد کرد تا انتخاب بهتری داشته باشید. شما هنگام خرید اسپلیت های گازی باید در ابتدا مشخصات خانه و یا محل کارتان را در نظر بگیرید و اینکه از چه نوع کولری می توانید استفاده کنید.

اما پس از اینکه نوع کولر و مشخصات آن را مشخص کردید با برند های ایرانی و خارجی زیادی مواجه می شوید. این موضوع می تواند تصمیم گیری شما را سخت تر کند. ممکن است با سوالاتی نظیر اینکه کولر گازی ایرانی خوبه؟ یا کدام برند کولر گازی ایرانی یا خارجی بهتره؟ مواجه شوید.

با مقایسه کولرگازی های ایرانی و خارجی و شناخت بهترین برند ها می توانید در انتخاب و خرید محصول راحت تر عمل کنید.

اسپلیت ایرانی بخریم یا خارجی؟

مقایسه کولرگازی های ایرانی و خارجی

مهم ترین تفاوت تمامی اسپلیت های ایرانی و خارجی در قیمت محصول و خدمات پس از فروش ( قیمت قطعه و گارانتی ) آنها می باشد. امروزه با توجه به نرخ ارز و از طرفی رشد برندها و تولیدات ایرانی خرید کولر گازی های ایرانی مقرون به صرفه تر و منطقی تر به نظر می رسد.

چه برند های ایرانی و چه خارجی در سری های مختلف محصولات خود انواع اسپلیت های گازی را دارند. از دیواری گرفته تا ایستاده و سقفی. کیفیت محصولات در میان برند های خارجی مانند سامسونگ و ال جی مسلما بالا تر می باشد. اما این به این معنا نیست که برند های داخلی کیفیت پایین تری را ارائه می کنند بلکه برعکس با توجه به تقاضای بالایی که در بازار وجود دارد و رقابت میان برند های ایرانی هر کدام سعی می کنند برای جذب بیشتر و نگه داری مشتری ها کیفیت محصولات خود را ارتقا بخشند.

کولرگازی ایرانی خوبه؟

برترین برند های ایرانی تمام استاندارد های بین المللی را داشته و به کشور های مختلفی صادر می شوند. در ضمن با توجه به قیمت بالای دلار و نوساناتی که در بازار ارز وجود دارد خرید کولرگازی خارجی نیاز به پول بیشتری نسبت به نمونه های داخلی دارد. برند های داخلی علاوه بر قیمت بسیار کم جنس با کیفیتی را در اختیار مشتری قرار می دهند. از طرفی خرید از برند های ایرانی بهترین نوع حمایت از تولید داخلی بوده و منجر به بهتر شدن روز افزون کیفیت محصولات ایرانی می شود.

کولر گازی ایرانی خوبه یا خارجی؟

بهترین برندهای ایرانی کولرگازی

آیا کولرگازی ایرانی بخریم؟

کدام برند کولرگازی ایرانی بهتره؟

در سال های اخیر با رشد سطح کیفی تولیدات داخلی می توان به سیستم های تهویه مطبوع ساخته شده در داخل ایران بخوبی اعتماد کرد. همچنین با توجه به رقابت بالایی که بین برندهای ایرانی تولید کننده وجود دارد، انتخاب بهترین برند کولر گازی گاها مشکل به نظر می رسد. اما در ادامه برترین برندهای ایرانی را معرفی کرده و مختصر توضیحی در خصوص هر یک ارائه نموده ایم.

 

بهترین برندهای کولر گازی ایرانینکات مثبتنکات منفی
ایران رادیاتوربهره مندی از تکنولوژی های بروزعدم رضایت نسبی مشتریان
جی پلاسبهره مندی از موتور اینورترعدم تنوع بالای مدل
اسنواطراحی زیبا و قیمت مناسب
مهراصلرضایت بالای مصرف کنندگان
صباتکدارای گارانتی معتبر و خدمات فنی مناسب
پاکشومادارای استانداردهای ملی و بین المللیکیفیت پائین جنس بدنه دستگاه
امرسانرضایت بالای مشتریان
تهویهقیمت مناسب و دوام بالا
تک الکتریکمحصولات مدرن و با کیفیت
ایساتیسکم مصرف و قیمت مناسبخدمات پس از فروش ضعیف

ایران رادیاتور

می توان گفت یکی از سردمداران تولید سیستم های گرمایشی با کیفیت ایرانی برند ایران رادیاتور است. این کمپانی تولید کننده کولرگازی با همین نام نیز می باشد که محصولات با کیفیتی در حد استانداردهای ملی را به بازار عرضه نموده است.

تکنولوژی های مدرن و به روز دنیا که در ساخت کولرگازی های ایران رادیاتور به کار رفته است موجب گردیده که در رده بهترین کولرگازی های ایرانی قرار بگیرد. بطور مثال استفاده از کمپرسورهای خنک کننده قدرتمند GMCC موجب گردیده که برای تامین هوای مطبوع و خنک در هر فضایی بتوان از این محصولات استفاده کرد.

برند ایرانی جی‌ پلاس

کولر گازی های جی پلاس علاوه بر کیفیت قابل قبول قیمت مناسبی نیز دارند. محصولات این برند در دو نوع GAC-TM و GAC- TE و مناسب برای انواع هوای گرمسیری و معتدل طراحی و تولید شده اند. بهره مندی از موتور اینورتر به همراه گارانتی ۵ ساله کمپرسور از مزایای محصولات این برند است.

اسنوا

بعنوان یکی از بهترین برندهای مطرح ایرانی، کولرگازی های اسنوا از قابلیت های بسیاری برخوردار بوده، جایگاه ویژه ای در بازار رقابتی به خود اختصاص داده اند. کارایی و کیفیت سیستم های سرمایشی و تهویه مطبوع اسنوا با بهره مندی از موتور قدرتمند همراه با پرتاب باد بالا، جزو برترین حالت های ممکن است. شرکت اسنوا برای ساخت کولرگازی های خود از انواع کمپرسورهای روتاری و روتاری اینورتر با رتبه انرژی بهینه A استفاده کرده است.

مهراصل

محصولات این برند دارای گواهینامه تضمین کیفیت ISO 9000 می باشند. ماشین آلات تولید کننده در این کمپانی نیز بسیار پیشرفته بوده، کلیه محصولات مطابق با تست ها و استاندارهای بروز دنیا و استانداردهای ملی نظیر ISIRI 6016، ISO 5151، ISIRI 3740 ، ARI 440 تولید می شوند.

کولرگازی های مهر اصل در ظرفیت های متنوع ۹۰۰۰، ۱۲۰۰۰، ۱۸۰۰۰، ۲۴۰۰۰ و ۳۰۰۰۰ طراحی و به بازار عرضه شده اند. در زمان انتخاب ظرفیت مناسب به متراژ فضای مورد نظر خود، شرایط آب و هوایی منطقه محل زندگی و میزان نورگیر بودن و تابش نور خورشید در طول روز دقت داشته باشید.

بهترین برندهای ایرانی کولرگازی

صباتک

اصالت در زمینه تولید سیستم های تهویه مطبوع، داکت اسپلیت و انواع خنک کننده های صنعتی، دیتا سنتر و … یکی از مشخصه های اصلی محصولات برند صباتک می باشد. کولرگازی های صباتک از کیفیت خوب قطعات بهره مند می باشند و به دلیل پشتیبانی و ارائه خدمات فنی مناسب و گارانتی معتبر مورد توجه شرکتها و ارگان های دولتی واقع شده اند.

پاکشوما

از برندهای مطرح و معتبر تولید کننده محصولات سرمایشی می توان به پاکشوما اشاره کرد. این کمپانی کلیه استانداردهای ملی و بین المللی را در ساخت محصولات خود به کار می گیرد. به همین دلیل نیز موفق به اخذ گواهینامه های مدیریتی ۱۰۰۰۴ ISO و ۱۰۰۰۲ ISO و ۱۴۰۰۱ ISO و ۹۰۰۱ ISO شده است.

کولرگازی های برند پاکشوما دارای گارانتی اصلی این شرکت بوده و دارای خدمات نصب در هر نقطه از ایران می باشند. به دلیل استفاده از فیلتر پلاسما در این کولرها می توان آلودگی محیط را کاهش داد. همچنین دستگاه های این برند قابلیت کارکرد تا دمای ۵۵ درجه سانتی گراد را دارا می باشند. کمپرسورهای آن نیز در برابر نوسانات برق ایمن بوده و دارای محافظ می باشند.

امرسان

بهره مندی از قطعات مکانیکی و الکترونیکی پیشرفته مشخصه اصلی کولرگازی های برند امرسان می باشد. اسپلیت های امرسان به دلیل طراحی منحصر به فرد از قدرت بالایی در رقابت با سایر برندهای مشابه موجود در بازار برخوردار می باشند.

مقاومت بالای بدنه این دستگاه ها نیز موجب شده در شرایط آب و هوایی سخت دچار تغییر رنگ و یا رنگ پریدگی نشود. ظرفیت های ۱۲۰۰۰ ، ۱۸۰۰۰ ، ۲۴۰۰۰ و ۳۰۰۰۰ برای این محصولات در نظر گرفته و به بازار عرضه شده اند. همچنین از معتبر ترین کمپرسورهای گارانتی دار در ساخت این کولرگازی ایرانی با کیفیت استفاده شده است.

برند تهویه

کولر گازی تهویه از محصولات شرکت تولید کننده معتبر به همین نام است که در ظرفیت های مختلفی طراحی و به بازار عرضه شده است. قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول، مشخصه اصلی محصولات این برند می باشد. به طوریکه با خیال راحت برای سالیان طولانی می توانید جهت تامین سرمایش و یا گرمایش محیط مورد نظر خود از آن استفاده کنید.

کلیه مدل های کولر گازی برند تهویه دارای ۱۰ سال گارانتی کمپرسور، ۱۸ ماه قطعات، ۵ متر لوله و عایق به همراه خدمات نسب رایگان در سراسر کشور می باشد.

تک الکتریک

انواع کولرگازی های تک الکتریک با ظرفیت های متنوع ۹۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ بی تی یو مناسب با انواع آب و هوای گرمسیری و معتدل به بازار عرضه شده است. شرکت تولید کننده این محصولات کمپانی بدرالکتریک است که جزو شرکت های نوپا اما تولید کننده محصولاتی مدرن و با کیفیت می باشد. کولرگازی های این برند دارای گارانتی ۵ ساله کمپرسور به همراه ۲۴ ماه گارانتی قطعات و ارائه کننده ۵ متر لوله و عایق در زمان نصب می باشند.

مقایسه خدمات پس از فروش کولرگازی های خارجی و ایرانی

ایساتیس

کولر گازی ایساتیس دارای قطعات بسیار با کیفیت همراه با گارانتی ۵ ساله و دارای رده انرژی کم مصرف A می باشد. خدمات پس از فروش این شرکت بسیار خوب و کامل و قیمت محصولات آن مناسب می باشد.

ظرفیت کولرگازی های این برند بسیار متنوع و ۱۲۰۰۰ ، ۱۸۰۰۰ ، ۲۴۰۰۰ و ۳۰۰۰۰۰ بی تی یو می باشد. در نتیجه می توانید انتخاب خوبی با توجه به متراژ فضای مورد نظر خود و شرایط آب و هوایی منطقه داشته باشید.

مقایسه خدمات پس از فروش کولرگازی های خارجی و ایرانی

با توجه به این که بسیاری از شرکت های معتبر و برند ها در ایران نمایندگی نداشته  شاهد خدمات پس از فروش بسیار ضعیفی هستیم. در ضمن در صورت خرابی دستگاه ها تعمیر آن ها بسیار گران در خواهد آمد و گاها حتی نمی توان در بازار قطعه مورد نظر کولر را پیدا کرد. اما این مشکل در صورت خرید کولرگازی ایرانی بر طرف می شود. چرا که برند های ایرانی در مراکز استان ها و شهر های مختلف نمایندگی های متعدد خود را داشته و به نیاز های مشتریان پاسخ می دهند.

از دیگر تفاوت ها می توان به گارانتی شرکت ها اشاره کرد. برند های خارجی محصولات با کیفیت خود را با گارانتی های چند ساله عرضه می کنند اما همانطور که گفته شد از آن جا که نمایندگان این شرکت ها در ایران نبوده اجرای ضمانت ها توسط عرضه کنندگان این محصولات آن طور که باید انجام نمی شود. در مقابل شرکت های ایرانی محصولات خود را حتی تا بیشتر از ۵ سال گارانتی کرده و حتی بعضا نصب کولرگازی را پس از خرید به صورت رایگان انجام می دهند.

    3 دیدگاه در “مقایسه کولرگازی های ایرانی و خارجی

    • شهریور ۱۱, ۱۴۰۲ at ۵:۱۸ ق٫ظ
      Permalink

      کیفیت کولر های خارجی اونقدر خوبه که به این زوریا نیاز به تعمیر پیدا نمیکنه. مشکلش گرونی اون هم در ایران هست وگرنه در کشورهای دیگه گرون نیست. مشکل اصلی اقتصاد بی پایه ایران و تورم افسار گسیخته و کاهش شدید ارزش ریال هست که ما رو از تمام دنیا عقب نگه داشته. جهنم جای مسببینش باشه

      Reply
      • آبان ۴, ۱۴۰۲ at ۳:۲۱ ب٫ظ
        Permalink

        به هر حال هر کالایی نیاز به خدمات داره.

        Reply
    • مهر ۱, ۱۴۰۲ at ۹:۴۱ ق٫ظ
      Permalink

      سلام
      خیلی عالی و مفید بود

      Reply

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *