کولرگازی ال جی LG خوبه؟



۴.۸/۵ - (۵ امتیاز)

یکی از نکات مهم درباره خرید کولرگازی برند ال جی LG آن است که این برند در کشور ایران محبوبیت زیادی دارد. از آن جایی که جنس ‌های درجه یک و خاص به ندرت وارد کشور ما می ‌شود، قطعاً قیمت آن ها نیز نسبت به سایر برند ها بالا تر است. در پاسخ به این سوال متداول مشتریان گرامی که کولرگازی ال جی خوبه؟ باید بگوئیم که کیفیت محصولات LG در بازار ایران ثابت شده است. اصلی بودن اسپلیت های برند ال جی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می ‌باشد. بطوریکه یکی از اصلی ترین مزایای محصولات این برند به شمار می رود.

کولرگازی ال جی خوبه

کدام کولرگازی ال جی خوبه ؟

یکی از نکات مهمی که درباره ال جی وجود دارد آن است که با تمامی دستگاه های موجود در بازار متفاوت است. غیر ممکن است بتوانید نمونه ‌ای از کولر گازی ‌های ال جی را در سایر برند ها مشاهده کنید. بدین طریق تشخیص محصول اصل از تقلبی آسان خواهد شد.

ال جی اصل حتماً باید گارانتی گلدیران باشد. در کنار گارانتی، کولرگازی های مارک ال جی، شکل ظاهری و قطعاتی منحصر به فرد دارد.

کمپانی ال جی همیشه در زمینه معرفی فناوری تهویه مطبوع پیشتاز بوده و آپشن‌ های جدید همیشه توسط این برند معرفی شده است. خیلی از آپشن ‌های موجود در کولر گازی های ال جی عمومی هستند که در کولر سایر برند ها هم مشاهده می شود. مانند فیلتراسیون، تنظیم دما، صدا و تنظیم پرتاب باد.

مزیت های کولرگازی های ال جی

ویژگی ها و برتری های اسپلیت ال جی

به طور کلی باید گفت نکته ‌ای که در خرید کولر گازی ال جی اصل باید به آن دقت کنید، آن است که باید گارانتی گلدیران باشد. اگر تمایل دارید محصولات متفرقه را تهیه کنید که گارانتی گلدیران نیستند، باید بدانید که از لحاظ شکل ظاهری با سایر برند ها کاملاً فرق دارند. در حقیقت به هیچ عنوان نباید تشابهی داشته باشند.

مصرف برق این کولر گازی بسیار پایین است، چون راندمان بالایی دارد و در کارخانه LG به صورت رباتیک تولید می ‌گردد.

کولر گازی ال جی تنوع بسیار زیادی دارد و در ظرفیت‌ ها و کیفیت های مختلفی به چشم می خورد. این محصول در رنج‌ های قیمتی گوناگون از کم تا متوسط و زیاد وجود دارد. ولی چون در کشور ما کمیاب هستند، معمولاً با قیمت بالایی به فروش می ‌رسند. تمامی مدل های بروز برند ال جی از نوع اینورتر هستند و محصولات غیر اینورتر آن کم کم در حال منسوخ شدن است.

اسپلیت های اینورتر LG با گاز ۴۱۰ و یا R32 وارد بازار شده اند. ابراین یکی از نشانه ‌های اصلی این کولر، اینورتر بودن آن می ‌باشد.

معمولاً روی این مدل کولر گازی‌ ها Made In Korea درج شده و نشان می ‌دهد که محصول ساخته شده توسط کره نسبت به چین کیفیت بالاتری دارد. این محصول با سری ‌های ساخت اصل چین نیز مشاهده می ‌شود.

اسپلیت ال جی خوبه

ظرفیت ها و مدل های متنوع متناسب با انواع فضاها

از نظر ظرفیت سنجی اسپلیت های LG ظرفیت هایی کاملا واقعی دارد. بطوریکه در کلاس های آب و هوایی T1 و T3 تولید می ‌شود. ظرفیت این کولر را می ‌توان از ابعاد پنل، ابعاد کندانسور، قطر فین های کندانسور و قطر فین های اپراتور تشخیص داد.

از آن جایی که امروزه درباره وزن کولر نیز تبلیغات زیادی می ‌شود، نمی ‌توان تنها به وزن آن نیز اکتفا کرد. مجددا یادآوری می ‌کنیم که اگر کولر با گارانتی گلدیران تهیه کنید، کاملاً قابل اطمینان خواهد بود.

این کولر در انواع مختلف ایستاده، دیواری و کاستی موجود بوده و بیشترین فروش آن نیز مربوط به کولر گازی ‌های دیواری است. پیش تر بیان کردیم که کولر گازی ‌های ال جی ظرفیت ‌های مختلفی دارند. هر کدام از آن ها برای محیط ‌هایی با ابعاد خاص قابل استفاده هستند:

  • ظرفیت ۱۲۰۰۰ بی تی یو قابل استفاده در محیط مسکونی با ابعاد ۱۳ الی ۱۴ متر
  • ظرفیت ۱۸۰۰۰ بی تی یو برای ابعاد ۳۰ الی ۴۰ متر
  • ظرفیت ۲۴۰۰۰ بی تی یو برای ابعاد ۶۰ الی ۷۰ متر
  • ظرفیت ۳۰۰۰۰ بی تی یو برای ابعاد ۹۰ متر
  • ظرفیت ۳۶۰۰۰ بی تی یو به ندرت در بازار مشاهده می ‌شود و برای اماکنی با ابعاد ۱۲۰ الی ۱۳۰ متر مناسب است.

با توجه به این که کولر گازی‌ های ال جی کیفیت بسیار بالایی دارند.، به طور واقع بینانه می ‌توان گفت که نسبت به ابعاد های بیان شده می ‌توانند متراژ های بالا تری ‌را خنک کنند.

چرا اسپلیت ال جی بخریم

چرا اسپلیت ال جی بخریم؟

در پاسخ به این سوال که کولر گازی ال جی خوب است یا نه باید دو پارامتر مهم را مد نظر بگیریم که شامل موارد زیر می‌ شود:

۱. کیفیت

قطعا کولر گازی برند ال جی با سطح کیفیت بسیار بالایی تولید می ‌شود و خط تولید آن کاملا رباتیک می ‌باشد. تمامی محاسبات این کولر دقیق بوده و خرابی آن ها نیز بسیار اندک خواهد بود. همچنین میزان مصرف برق توسط این کولر پایین بوده و خوردگی و رنگ پریدگی نیز در آن مشاهده نمی ‌شود.

۲. قیمت

قیمت کولر گازی های ال جی نسبت به ارزشی که دارند بالا تر است. آن هم به دلیل واردات محدود این محصول می ‌باشد. مشتریان این کولر گازی افرادی هستند که به قیمت آن اهمیتی نمی ‌دهند. در واقع قصد دارند که بهترین محصول موجود در بازار ایران را تهیه کنند.

در حال حاضر بهترین کولر گازی موجود در بازار همان برند ال جی است. چون برند هایی مانند OGENERAL و Misubishi بسیار کم وارد کشور ما می ‌شوند. اما واردات ال جی نسبتا بیشتر است.

در نهایت خرید کولرگازی های برند LG را توصیه می کنیم؟

اگر فردی هستید که برند کولر گازی نسبت به هزینه آن برای شما اهمیت خیلی بیشتری دارد، به شما توصیه می ‌کنیم که کولر گازی ال جی را خریداری کنید. اگر می ‌خواهید خریدی داشته باشید که تناسب بین قیمت و کیفیت را احساس کنید، توصیه ما این است که این کولر گازی را خریداری نکنید.

معمولاً ۹۹ درصد مشتریان ما که کولر گازی ال جی را خریداری کرده‌ اند، کاملا راضی بودند. یعنی هیچ مشکلی با این محصول نداشتند البته به شرطی که نصب آن به درستی انجام شده باشد. نصب این کولر گازی باید توسط یک نصاب حرفه‌ ای و یا نصاب مجاز شرکت انجام شده باشد که اصول نصب را به طور کامل رعایت کرده باشد.
معمولاً خریداران اسپلیت های LG از مجموعه دماپا سیار راضی هستند. اما گاهی بعد از گذشت ۱ الی ۲ سال بیان می ‌کنند که تفاوت چندانی بین کولر گازی ال جی با محصولات ارزان قیمت وجود ندارد.

مشکلات کولرگازی های LG

مزایا و معایب کولر گازی ال جی

مسلماً مزایا و معایب کولر گازی ال جی در رده ها و مدل ‌های مختلف، متفاوت است. اما به طور کلی مزایای اصلی زیر را می توان برای اکثر مدل های کولرگازی ال جی در نظر گرفت:

  1. عمر قطعات این کولر بالا بوده و صدای بسیار کمی دارد.
  2. مصرف انرژی کولر گازی ال جی پایین می باشد.
  3. احتمال خرابی آن نیز نسبت به محصولات سایر برند ها پایین است.

یکی از معایب کولر گازی های مارک ال جی از دید کاربران این است که از قیمت بالاتری نسبت به سایر برند ها برخوردار می ‌باشد. از دیگر مشکلات این کالا آن است قطعات یدکی آن در صورت خراب شدن، نسبت به محصولات پر فروش‌ تر و ارزان‌ تر با سختی بیشتری پیدا می ‌شود.

در نظر داشته باشید استفاده از کولر گازی ال جی برای مناطق دور افتاده چندان توصیه نمی ‌شود. زیرا به خدمات پس از فروش دسترسی ندارند و تهیه قطعات یدکی آن مشکل خواهد بود.

حتما بخوانید: بهترین برندهای کولرگازی کدامند؟

سوالات متداول

  • keyboard_arrow_downکولرگازی ال جی اصلی ساخت کجاست؟
    یکی از موارد رایج در بحث کولر گازی ال جی آن است که چون واردات از کشور کره ممنوع می ‌باشد، این محصول را از کشور چین وارد می ‌کنند. در صورتی که ساخت کره است.
  • keyboard_arrow_downمزیت اصلی اسپلیت های LG کدام ویژگی در آن است؟
    در حالت نرمال و میانگین مزیت ‌اصلی این کولر گازی آن است که به صورت استاندارد تولید گردیده و ظرفیت آن نیز واقعی می ‌باشد.
  • keyboard_arrow_downبزرگترین ایراد کولرگازی های ال جی از دید کاربران چیست؟
    از دید کاربرانی که از این محصول استفاده می نمایند، از اصلی ترین معایب کولر گازی ال جی آن است که از قیمت بالا تری نسبت به سایر برند ها برخوردار می ‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *