نمایندگی فروش لورچ در کرج

فروشگاه دماپا نمایندگی لورچ در کرج و عامل فروش و پخش کلیه محصولات این شرکت به قیمت درب کارخانه می باشد. در این نمایندگی مجاز می توانید کلیه محصولات لورچ را با مناسب ترین قیمت به همراه گارانتی معتبر. خدمات پس از فروش همه جانبه، خدمات نصب، سرویس و تعمیرات در محل خریداری فرمائید.

نمایندگی لورچ در کرج

آدرس نمایندگی لورچ در کرج کجاست؟

فروشگاه دماپا ضمن دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک و جواز کسب تخصصی، یکی از نمایندگی های مجاز فروش و خدمات محصولات لورچ در کرج می باشد. ارائه محصولات با قیمت درب کارخانه به همراه خدمات نصب سریع در محل و سرویس و تعمیرات، موجب گردیده که دماپا به نمایندگی برتر لورچ در استان البرز مبدل گردد. در این مجموعه می توانید انواع محصولات این شرکت را اعم از پکیج های لورچ، رادیاتور لورچ و کولر آبی های لورچ با بهترین قیمت در بازار خریداری فرمائید.

امکان خرید حضوری محصولات لورچ در کرج از طریق نمایندگی دماپا، همچنین امکان خرید آنلاین از طریق وبسایت برای کلیه مشتریان گرامی فراهم گردیده است. مشتریان گرامی ساکن کلیه شهرهای ایران می توانند محصول مورد نظر خود را از طریق وبسایت این مجموعه خریداری نموده. در کوتاه ترین زمان درب منزل خود تحویل بگیرند.

خرید محصولات به قیمت کارخانه

لورچ یکی از برند های شنناخته شده و با کیفیت سیستم های گرمایشی و سرمایشی در ایران می باشد. محصولات این برند به دلیل کیفیت بالایی که دارند مورد اعتماد مردم ایران می باشند. چنانچه قصد خرید، سرویس یا تعمیرات پکیج های لورچ، رادیاتور یا کولر آبی های این شرکت را دارید.، می توانید از طریق نمایندگی لورچ در کرج (فروشگاه دماپا) در کوتاه ترین زمان و با کمترین میزان هزینه اقدام نمائید.

نمایندگی رسمی و مجاز محصولات لورچ در کرج

مزایای خرید از مراکز معتبر

با خرید محصولات لورچ از مراکز و نمایندگی های معتبر از مزایای فراوانی برخوردار خواهید شد که سایر فروشگاه های ارائه کننده محصولات این شرکت قادر به ارائه آنها نمی باشند. بطور مثال:

  1. ارائه گارانتی معتبر برای محصولات
  2. فروش محصول به قیمت کارخانه مطابق با تعرفه
  3. برخورداری از جشنواره های و طرح های فروش شرکت
  4. تعیرات و تعویض قطعات در صورت لزوم
  5. خدمات نصب و راه اندازی رایگان در محل

خدمات ارائه شده در نمایندگی کرج

دماپا نمایندگی رسمی ارائه خدمات سرویس و تعمیرات محصولات لورچ در کرج، است که با دارا بودن نیروهای متخصص و سرویس کاران حرفه ای در خدمت مشتریان گرامی ساکن استان البرز می باشد. خدمات پس از فروش همه جانبه و سریع در این مجموعه موجب جلب رضایت حداکثری مشتریان ساکن در کرج شده است.

کلیه هزینه های تعمیرات یا تعویض قطعات پکیج ها، شوفاژ و رادیاتور های لورچ یا کولر های این برند مطابق با تعرفه شرکت لورچ می باشد. ضمن آنکه کلیه هزینه ها در پایان ارائه خدمات از مشتری اخذ می گردد.  در مجموعه دماپا که یک نمایندگی مجاز و معتبر محصولات لورچ در استان البرز با سابقه طولانی در این حوزه می باشد. کلیه خدمات مربوط به محصولات این شرکت ارائه می گردد. بطور مثال:

  • فروش محصولات با قیمت کارخانه
  • ارائه گارانتی معتبر
  • کلیه خدمات پس از فروش شامل نصب و راه اندازی
  • تعمیرات و سرویس های سالانه محصولات
  • اعزام تعمیر کار و سرویس کار های مجرب به محل
  • و …

بنابراین با خرید محصول مورد نظر خود از نمایندگی اصلی می توانید علاوه بر اطمینان از انتخابی مطمئن، از کلیه خدمات ذکر شده بهره مند خواهید شد. همچنین جهت دریافت مشاوره های رایگان و تخصصی کارشناسان دماپا می توانید با تلفن های این مجموعه تماس حاصل فرمائید.

آدرس نمایندگی لورچ در کرج

نماینده رسمی تعمیرات و سرویس محصولات لورچ در استان البرز

چنانچه کولر، پکیج، شوفاژ و رادیاتور یا هر یک از محصولات لورچ را از نمایندگی های معتبر خریداری کنید از تمامی خدمات پس از فروش نیز بهره مند خواهید شد. این خدمات شامل نصب، تعمیرات و سرویس های دوره ای توسط تعمیرکاران و سرویس کاران مجرب و آشنا به محصولات شرکت لورچ می باشد. ضمن آنکه خدمات مربوطه در کلیه نقاط کرج (استان البرز) در اسرع وقت و با هزینه های مطابق با تعرفه انجام خواهد گرفت. برخی از خدمات اصلی نمایندگی دماپا عبارتند از:

کلیه خدمات پس از فروش شامل نصب و راه اندازی پکیج، کولر و دیگر محصولات لورچ
تعمیر و سرویس محصولات لورچ
اعزام تعمیرکار یا سرویسکار متخصص لورچ در محل

بنابراین در زمان خرید توجه کنید که به نمایندگی های مجاز مراجعه کرده، از ارائه کلیه خدمات پس از فروش محصولات لورچ اطمینان حاصل کنید.

مشاوره رایگان
headset