داکت اسپلیت گرین

در حال نمایش 11 نتیجه

داکت اسپلیت گرین یک برند چینی با عمر کمتر از سی سال می باشد. در سال 1991 اقدام به تولید محصولات تهویه مطبوع خانگی نموده است. محصولات این برند ویژگی های معمول برند های چینی موجود در بازار در سایر زمینه ها را داراست. گرین علاوه بر فعالیت در حوزه کولر گازی در بازار ایران اقدام به عرضه محصول نیز نموده است.

نقد و بررسی محصولات گرین

این برند به لحاظ ظاهری مشابه سایر محصولات چینی عام پسند است. متریال به کار رفته در این دستگاه از کیفیت بالایی برخوردار نیست. این داکت اسپلیت چینی در برحه ای با عرضه ی محصول با انواع شرایط توانست بخشی از بازار را تصاحب کند. قیمت پایین این محصول در بدو ورود به بازار را می توان عامل این موفیقت دانست.

نکته ای که در مورد محصولات گرین باید دانست این است که نمی توان تحت هر شرایطی از این برند توقع عملکرد مناسب را داشت. پرتاب باد بسیار پایین در برخی ظرفیت های این برند کاملا مشهود است. محصولات گرین به لحاظ آپشن های کنترل کننده نمره قبولی می گیرد.

قیمت داکت اسپلیت گرین

قیمت خرید داکت اسپلیت گرین در ابتدای عرضه بسیار رقابتی و به صرفه بود اما پس از شناخته شدن برند این قیمت به شدت افزایش یافت. در زمانی که سایر برند ها موجودی نداشتند این جهش قیمتی رخ داد. بنابراین تناسب منطقی میان محصول ارائه شده و قیمت گذاری آن مشاهده نمی شود.

به طور کلی خدمات پس از فروش در کلیه ی برند ها نمره ی قابل قبولی نمی گیرد. چه در زمینه ی تامین قطعات و چه در زمینه ی تعمیرات ضعف های بسیاری مشاهده می شود. همچنین محصولات گرین نیز از این قائده مستثنی نیست.

اگر از زرق و برق کالاهای چینی به وجد می آیید محصولات این برند یعنی گرین ، تا حدودی ای حس را برای شما به ارمغان می آورد.

  • کیفیت داکت اسپلیت های گرین چطور است؟
    بلوور های نا مرغوب به کار رفته در هواساز این محصول از عمر زیادی برخوردار نیست. اما در مجموع به لحاظ خدمات پس از فروش و سایر آپشن ها کیفیت قابل قبولی دارد.
  • داکت اسپلیت Green در چه انواعی موجود و برای چه مناطقی مناسب است؟
    محصولات این برند در دو نوع اینورتر و دور ثابت تولید شده اند. این دو نوع نیز در دو سری برای مناطق مرطوب و حاره ای طراحی شده اند که از دو قسمت یونیت داخلی (هواساز) و خارجی (کندانسور) تشکیل شده اند.