پکیج ایرانی بخرم یا خارجی ؟



۴.۸/۵ - (۵ امتیاز)

بسیاری از مصرف‌کنندگان رادیاتورها و پکیج‌ها می‌پرسند که پکیج ایرانی بخرم یا خارجی؟ در شرایط اقتصادی فعلی و روند رو به افزایش نرخ دلار، بسیاری ترجیح می‌دهند که محصولات ایرانی تهیه کنند. ولی مصرف‌کنندگان در برخی موارد ترجیح می‌دهند در شرایطی مشابه، محصولات و کالاهای خارجی را انتخاب نمایند. در این مقاله به بررسی بیشتر مقایسه برندهای ایرانی و خارجی تولید کننده پکیج‌های آب گرم می‌پردازیم و توصیه می‌کنیم که تا پایان با ما همراه باشید.

چنانچه میخواهید با برترین برندهای پکیج ایرانی و خارجی آشنا شوید، این مقاله را مطالعه کنید.

بررسی پکیج های ایرانی

در بین کمپانی‌های تولیدکننده ایرانی، دو شرکت بوتان و ایران رادیاتور را می‌توان سرشناس‌ترین برندها دانست. این ۲ شرکت فروش بالایی را نیز در بین مصرف‌کنندگان دارند. در این بخش از مقایسه پکیج ایرانی با خارجی به بررسی این دو برند تولیدکننده پکیج دیواری می‌پردازیم:

پکیج بوتان

شرکت بوتان انواع پکیج‌های دیواری فن دار و دو مبدله را به بازار عرضه می‌کند و به دلیل این قابلیت‌های ویژه، بیشتر کاربران ترجیح می‌دهند که این برند را انتخاب کنند. از ویژگی‌های پکیج دیواری بوتان می‌توان به بازدهی ۹۳ درصد، دارای شیر سه طرفه خودکار ایتالیایی، مجهز به سیستم ضد یخ‌زدگی، مجهز به سیستم هواگیری خودکار و غیره اشاره نمود.

پکیج-بوتان

پکیج ایران رادیاتور

شرکت ایران رادیاتور، انواع پکیج‌های دیواری در ظرفیت‌های ۲۲ هزار تا ۳۶ هزار وات را به بازار عرضه می‌کند. پکیج‌های تک مبدل و دو مبدل ایران رادیاتور در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند. از ویژگی‌های پکیج دیواری ایران رادیاتور می‌توان به راندمان بالای ۹۳ درصد، مجهز به سیستم ضد یخ‌زدگی، هیدرولیک ست برنجی با طول عمر بسیار بالا، دارای محفظه احتراق بسته، مجهز به سیستم هوشمند برای حفظ امنیت دودکش و غیره اشاره کرد.

پکیج-ایران-رادیاتور

بررسی پکیج های خارجی

در بین برندهای خارج، پکیج های بوش، آریستون و فرولی فروش بالایی را در بازار ایران به خود اختصاص داده‌اند و در این بخش از مقایسه پکیج ایرانی با خارجی به بررسی این برندها می‌پردازیم:

پکیج فرولی

این پکیج یکی از پرفروش‌ترین پکیج های خارجی در کشور محسوب می‌شود که در ظرفیت‌های متنوع و براساس فناوری روز دنیا در فرولی ساخته می‌گردد. از ویژگی‌های پکیج فرولی می‌توان به راندمان بالای ۹۳ درصد، اتصال به انواع ترموستات و سنسورهای محیطی، دارای سیستم ضد یخ‌زدگی، بی صدا و عایق در برابر حرارت، سیستم هواگیری و بای پس خودکار و غیره اشاره کرد.

فرولی

پکیج آریستون

پیج آریسون یکی دیگر از پکیج‌های خارجی در بازار ایران بوده که فروش بالایی را به خود اختصاص داده است. این پکیج در ظرفیت‌های ۲۴۰۰۰، ۲۸۰۰۰ و ۳۰۰۰۰ کیلوکالری تولید می‌شود. پکیج های آریستون می‌توانند تا متراژ ۳۵۰ متر، پوشش خوبی را برای شما داشته باشند. این پکیج را می‌توان در مدل‌های کلاس، کلاس بی، جینوس ۳۶ و غیره در بازار ایران خریداری کرد. از ویژگی‌های پکیج آریستون می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بازدهی بالای ۹۳ درصد
  • ظرفیت حرارتی بالا
  • مجهز به سیستم حفاظت از یخ‌زدگی
  • دارای صفحه نمایشی هوشمند
  • قابلیت اتصال به وای فای برای کنترل از راه دور

آریستون

 

دلیل انتخاب پکیج ایرانی

از دلایل انتخاب پکیج ایرانی در مقایسه پکیج ایرانی با خارجی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پکیج‌های به ظاهر خارجی که در کشور ما قرار دارند، تنها اسمی از خارجی بودن دارند. و تکنولوژی‌های پکیج‌های خارجی و به روز دنیا در مقایسه با پکیج‌های خارجی درون ایران تفاوت دارند.
مسلما شخصی که تصمیم به خرید پکیج خارجی را می‌گیرد، به دنبال آسایش خود یا مصرف‌کنندگان پکیج است. همچنین انتظار دارد که پکیج موردنظر زود خراب نشود یا قطعه و سرویسکار آن پیدا شود. این در حالی است که در خیلی موارد مشاهده شده است که پکیج خارجی در زمستان خراب شده و قطعه یا سرویسکار پکیج پیدا نشده است.

پکیج ایرانی یا خارجی

پکیج ایرانی بخرم یا خارجی ؟ (توصیه دماپا)

پکیج‌های دیواری خارجی مسلما از کیفیت بالاتری نسبت به پکیج‌های برند ایرانی دارند. ولی وقتی صحبت از خرید درون کشور می‌کنیم، با توجه به دلایلی که در این مقاله به آن اشاره نمودیم، بهتر است که برند ایرانی بخریم. شما می‌توانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مقایسه پکیج ایرانی با خارجی با کارشناسان مجموعه دماپا ارتباط برقرار کنید.

جهت مشاهده قیمت پکیج های آب گرم دیواری و زمینی می‌توانید به این از فروشگاه دماپا مراجعه کنید.

سوالات متداول

  • keyboard_arrow_downپکیج ایرانی بخرم یا خارجی؟
    با توجه به نکاتی که در متن مقاله اشاره کردیم، بهتر است که از برندهای ایرانی خریداری کنید.
  • keyboard_arrow_downبهترین پکیج ایرانی کدام است؟
    در بین پکیج‌های ایرانی، برند ایران رادیاتور و بوتان به دلیل قابلیت‌هایی که دارند، بیشترین محبوبیت را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *