فروش اقساطی تجهیزات گرمایشی، سرمایشی و تهویه مطبوع

فروشگاه دماپا بعنوان مرجع تخصصی محصولات و سیستم های گرمایشی و سرمایشی، اقدام به فروش اقساطی تجهیزاتی نظیر کولرگازی، پکیج های آب گرم، انواع رادیاتور و داکت اسپلیت نموده است. امروزه بسیاری از افراد به دلیل هزینه های بالای تجهیز کردن سازه ها و واحد های مسکونی یا تجاری خود قادر به خرید نقدی کلیه سیستم های مورد نظر نمی باشند. از طرفی چنانچه قصد خرید سیستم ها، لوازم و وسایل گرمایشی و سرمایشی را از برند های معتبر و با کیفیت داشته باشید، بودجه بیشتری نیاز خواهید داشت. با امکان خرید اقساطی سیستم های گرمایشی و سرمایشی به صورت چکی می توانید محصولی با کیفیت و مرغوب از برند های مطرح خارجی یا ایرانی را خریداری نمائید.

خرید اقساطی سیستم های گرمایشی و سرمایشی

خرید اقساطی سیستم های گرمایشی و سرمایشی مناسب چه افرادی است؟

معمولا کارفرمایان گرامی که اقدام به خرید این تجهیزات می نمایند، از سه دسته کلی می باشند. گروه اول مربوط به صاحبین واحد های نوساز می باشد. بنابراین برای تجهیز ساختمان خود به این سیستم ها به یکباره نیاز به صرف هزینه های انبوهی می باشد. گروه دوم افرادی است که اقدام به بازسازی واحد مسکونی یا تجاری خود نموده اند. این دسته از کارفرمایان گرامی نیز با هزینه های سنگین بازسازی مواجه بوده اند. بنابراین خرید نقدی این تجهیزات برای آنها سنگین خواهد بود.

گروه سوم نیز سازندگان و انبوه سازانی می باشند که برآورد هزینه های تمام شده واحد برای آنها حیاتی است. بنابراین می توان به این نتیجه رسید که طرح فروش اقساطی تجهیزات سرمایشی و گرمایشی مناسب همه افراد با هر شرایطی می باشد. به ویژه که با امکان پرداخت قسطی هزینه های مربوطه می توان بهترین محصول از بهترین برند خارجی یا ایرانی را تنها با پرداخت مبلغ اندکی پیش پرداخت تهیه نمود.

خرید قسطی تجهیزات سرمایشی

جهت خرید قسطی انواع کولر گازی و داکت اسپلیت به صورت حضوری به فروشگاه دماپا مراجعه فرمائید. همچنین می توانید نسبت به خرید قسطی انواع پکیج آب گرم (دیواری و زمینی) و انواع رادیاتور اقدام نمائید.

کدام محصولات دماپا مشمول طرح فروش اقساطی می شوند؟

بالغ بر ۸۰ درصد سیستم ها و تجهیزات ارائه شده در فروشگاه دماپا شامل طرح فروش اقساطی این مجموعه می گردند. در این میان ۴ دسته محصولی زیر بالاترین سهم فروش در این مجموعه را به خود اختصاص می دهند:

  1. انواع پکیج های دیواری و زمینی
  2. کولر های گازی ایرانی و خارجی
  3. انواع داکت اسپلیت خارجی و ایرانی
  4. رادیاتورهای گرمایشی

شرایط فروش چکی محصولات دماپا

شرایط خرید اقساطی انواع کولرگازی های ایرانی و خارجی، انواع داکت اسپلیت، پکیج های دیواری و زمینی. همچنین انواع رادیاتور از فروشگاه دماپا به صورت بازپرداخت حداکثر ۳ ماهه طراحی شده است. بدین صورت که ۳۰ درصد از مبلغ کل قیمت محصول به صورت نقدی توسط مشتری پرداخت می گردد. سپس محصول مورد نظر تحویل مشتری می گردد. همچنین همانند شرایط خرید نقدی، کلیه خدمات ارسال محصول به محل، خدمات نصب و راه اندازی صورت می گیرد. ضمن آنکه گارانتی معتبر محصول و خدمات پس از فروش از تاریخ پیش پرداخت محصول، شامل حال مشتریان گرامی می گردد.

در ادامه مابقی مبلغ مربوطه حداکثر ظرف مدت سه ماه و طی سه فقره چک صیادی تسویه می گردد. لازم به ذکر است چک صیادی مورد نظر مشتریان گرامی بایستی رد وضعیت سفید بوده، پس از استعلام های لازم اعتبار سنجی گردد. در این خصوص لازم است کلیه مدارک حقوقی و کاری خریدار به مجموعه دماپا ارائه گردد تا وضعیت حساب فرد بررسی گردد.

چنانچه تاییدیه های لازم اخذ گردد و مبلغ مربوط به هر قسط از مبلغ حقوق دریافتی ماهانه فرد بیشتر نباشد، می توان نسبت به خرید اقساطی محصولات دماپا اقدام نمود.

جهت دریافت مشاوره های تخصصی رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجموعه دماپا تماس حاصل فرمائید.

مشاوره رایگان
headset