فروش داکت اسپلیت در کرج

مجموعه دماپا عرضه کننده برترین برندهای داکت اسپلیت و تجهیزات جانبی ان در استان البرز (کرج) است. این مجموعه با نزدیک به ۲ دهه فعالیت تخصصی در زمینه سیستم‌های تهویه مطبوع در کرج تمامی خدمات نصب و اجرا، تعمیر و عیب یابی را انجام می‌دهد. دماپا همچنین تولید کننده برند داکت اسپلیت صباتک است.

شما می توانید بهترین قیمت داکت اسپلیت را در برندهای متنوع در فروشگاه اینترنتی دماپا مشاهده کنید. این مجموعه نماینده فروش و عامل پخش برترین برندهای ایرانی و خارجی است. جهت مشاوره رایگان همین حالا با کارشناسان دماپا تماس بگیرید.

چرا دماپا؟

نزدیک به ۲ دهه از فعالیت تخصصی و حرفه‌ای مجموعه دماپا می‌گذرد. در طی این سال‌ها دماپا توانسته تا رضایت کامل مشتریان زیادی را جذب کند. چرا که مجموعه ما نمایندگی رسمی برندهای ایران و خارجی است. به همین دلیل می‌توانیم بهترین برندها را با مناسب‌ترین قیمت به شما ارائه کنیم. علاوه بر این موارد تمامی محصولات دارای ضمانت نامه هستند و دارای خدمات پس از فروش و سرویس‌های دوره‌ای هستند.

دماپا چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

مجموعه دماپا نماینده رسمی فروش، پخش و خدمات پس از فروش انواع سیستم‌های تهویه مطبوع است. این مجموعه انواع داکت اسپلیت، کولرگازی، چیلر و … را به صورت نقد و اقساطی عرضه می‌کند. از جمله خدمات این فروشگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مشاوره رایگان خرید تجهیزات
  • فروش و پخش داکت اسپلیت
  • عرضه لوازم یدکی و قطعات داکت اسپلیت در کرج
  • خدمات نصب و پشتیبانی فنی در استان البرز
  • سرویس های دوره ای دستگاه

خرید اقساطی داکت اسپلیت!

برای راحتی هر چه بیشتر شما در مجموعه دماپا امکان خرید اقساطی داکت اسپلیت فراهم شده است. از حالا شما می‌توانید با توجه به شرایط محصول مورد نظر خود را به صورت قسطی خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در واحد فروش تماس بگیرید.

مشاوره رایگان
headset