کولر گازی سام

مشاهده همه 10 نتیجه

    مشاوره رایگان


    کولر گازی سام

    کولر گازی سام یکی از مرغوب‌ترین کولرها در کشور ما به شمار می‌رود. که دارای انواع متنوعی است و برای هر محیطی اعم از محیط کاری و منزل قابل استفاده خواهد بود. این دستگاه با استفاده از جدیدترین متد روز دنیا توسط طراحانی حرفه‌ای با استفاده از متریال اورجینال ساخته شده است تا پاسخگوی نیاز شما کاربران باشد.

    کولرهای گازی از قدیمی‌ترین سیستم‌های تهویه هوای مطبوع محیط هستند. که از گذشته تا کنون در اغلب ساختمان‌ها به منظور تامین هوای خنک محیط مورد استفاده قرار می‌گیرند. ساز و کار تمامی کولرهای گازی به گونه‌ای است که هوای گرم محیط را جمع‌آوری کرده و هوای سرد را با قدرت بالا به محیط وارد می‌کنند.

    خرید و تهیه این کالا به شما کمک می‌کند تا در مدت‌زمان کوتاهی پس از روشن کردن کولر گازی سام بتوانید محیط مورد نظر را به طور یکسان کاملا خنک کرده و از قابلیت‌های آن نیز بهره‌مند شوید. برند سام به عنوان یکی از برترین برندهای فعال در کشور ما به شمار می‌رود. که محصولات متنوعی در زمینه تامین هوای مورد نیاز منازل و محیط کار تولید می‌کند.

    انواع کولر گازی سام

    شناخت مدل‌ها و انواع متنوع کولر گازی سام به شما این امکان را می‌دهد تا آگاهانه‌تر و با دید بازتری بتوانید محصول مورد نیاز خود را از بین سایر دستگاه‌ها انتخاب کرده و خریداری کنید. این کولرهای گازی در انواع و ظرفیت‌های متفاوتی تولید و به بازار عرضه می‌شوند که مهم‌ترین تفاوت آن‌ها با یکدیگر در قابلیت‌ها و ویژگی‌های آن‌ها است. برای مثال هر چه ظرفیت یک کولر گازی بیشتر باشد قدرت خنک‌کنندگی بالاتری داشته و برای استفاده در مکان‌هایی با متراژ بالا مناسب‌تر است.

    برعکس آن دسته از کولرهای گازی سام که دارای ظرفیت هوادهی سیستم سرمایشی پایین‌تری هستند مناسب استفاده در مکان‌هایی با متراژ پایین خواهند بود. زمانی که اقدام به تهیه هر یک از انواع کولرهای گازی سام کردید توصیه می‌کنیم حتما با مشاوران و کارشناسان باتجربه ما در مجموعه دماپا ارتباط بگیرید. تا شما را در خصوص خرید بهتر و مطمئن‌تر هر یک از انواع این کالا راهنمایی نمایند.

    مشاوران ما نوع نیاز و سلیقه شما را کاملا مورد بررسی قرار داده و مناسب‌ترین انواع کولر گازی سام را برای خرید به شما پیشنهاد می‌دهند. در این بخش شما را با چند مورد از رایج‌ترین انواع این کولر گازی آشنا می‌کنیم که شامل موارد زیر می‌شوند:

    • کولر گازی پنجره‌ای ۱۸۰۰۰ سام مدل CW-CR18BR3
    • کولر گازی اسپلیت ۱۲۰۰۰ اینورتر سام سری CS-H12MKR1
    • کولر گازی اسپلیت ۱۲۰۰۰ روتاری سام سری CS-C12DCR3

    بهترین مدل ها

    بدیهی است شناخت تمامی ویژگی‌ها و امکانات یک کولر گازی برای شما به عنوان یک خریدار کار ساده‌ای نیست. اما انجام این امر توسط مجموعه ما امکان‌پذیر شده است. ما در مجموعه دماپا در هر ساعتی از شبانه‌روز آماده خدمات‌رسانی به شما مشتریان عزیز هستیم و اطلاعات جامعی در خصوص هر یک از انواع این دستگاه در اختیار شما قرار می‌دهیم.

    در مجموعه ما برخی از مدل‌های این دستگاه تقاضای خرید بیشتری دارند و میزان درصد رضایت از آنان نیز از دیگر نمونه‌ها بالاتر است. برای مثال کولر گازی پنجره‌ای ۱۸۰۰۰ سام مدل  CW-CR18BR3 یکی از پرفروش‌ترین محصولات در مجموعه ما است. که هم قابلیت پخش باد بالایی دارد و هم مصرف انرژی در آن بسیار بهینه خواهد بود.

    این کولر گازی مناسب استفاده در اتاق‌هایی با متراژ حداکثر ۲۰ متر مربع است. به خوبی می‌تواند هوای خنک مورد نیاز چنین محیطی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تامین کند. از طرفی کولر گازی اسپلیت ۱۲۰۰۰ روتاری سام سری CS-C12DCR3 نیز به عنوان یکی دیگر از برترین مدل‌های این دستگاه شناخته می‌شود که سطح صدای بسیار پایینی دارد.

    قیمت

    پس از شناخت کیفیت هر یک از مدل‌های کولر گازی سام بدیهی است نکته‌ای که برای تمامی خریداران مورد توجه قرار گیرد مربوط به موضوع قیمت کالا باشد. در مجموعه ما تمامی کالاها با برترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به مشتریان ارائه می‌شود تا بتوانیم رضایت و خشنودی شما را جلب کنیم.

    در بسیاری از موارد به دلیل عواملی اثربخشی که بر قیمت نهایی یک کالا تاثیرگذارند، نمی‌توانیم قیمت دقیقی از انواع کولرهای گازی سام به شما ارائه دهیم. این بخش شما را با مهم‌ترین عواملی که در تعیین قیمت انواع کولرهای گازی سام دخیل هستند آشنا می‌کنیم. که شامل موارد زیر می‌شوند:

    • نوسانات قیمت ارز
    • سطح کیفیت محصول
    • مدل و نوع کالا
    • قیمت‌گذاری کارخانه تولیدکننده
    • نوع برند
    • میزان عرضه و تقاضای محصول در بازار

    راهنمای خرید کولر گازی سام

    خرید کولر گازی سام به افرادی که ساکن مناطق گرم و حاره‌ای هستند به شدت توصیه می‌شود. چرا که این دستگاه قابلیت منحصربه فردی در زمینه پخش هوای خنک در محیط دارد. تمامی انواع این کولرهای گازی از کیفیت و ماندگاری بالایی برخوردارند که همین سبب شده است تا میزان تقاضای خرید این کالا از مجموعه ما بیش از پیش افزایش یابد.

    در صورت علاقمندی به تهیه و خرید هر یک از انواع کولرهای گازی سام از هر کجای کشور از مجموعه ما اقدام به خرید کنید. فروش این محصول در فروشگاه ما با مناسب‌ترین قیمت همراه با مزیت‌هایی همچون. ارسال فوری، پشتیبانی ۲۴ ساعته و گارانتی پس از فروش است. که این موارد بر میزان محبوبیت آن اضافه می‌کند.

    روش های خرید

    به راحتی از سه طریق نسبت به ثبت سفارش این کالا در مجموعه ما اقدام کنید. که هر سه روش بسیار ساده و سریع انجام می‌شود.

    1. در روش اول شما می‌توانید وارد سایت مجموعه شده و کالای مورد نظر خود را با مشاهده اطلاعات کامل خریداری کنید.
    2. در روش دوم کافی است با شماره‌های درج‌شده در سایت تماس بگیرید. و سفارش خود را به صورت تلفنی به ثبت برسانید.
    3. همچنین در صورت تمایل به خرید حضوری، به یکی از شب مجموعه ما در کشور مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را تهیه کنید.

    دماپا

    شما می‌توانید نام مدل مورد نظر خود را از سری کولر گازی‌های سام به مشاوران ما اطلاع داده و اطلاعات کاملی در رابطه با قیمت روز این محصول به دست آورید. همچنین محصولات تمامی شرکت های دیگر و داکت اسپلیت سام نیز در دماپا موجود می‌باشد.

    • چرا کولر گازی سام بخریم؟
      به عنوان یک خریدار اگر به دنبال یک سیستم تهویه هوای مطلوب، باکیفیت، پرقدرت، ماندگار و کم‌مصرف هستید. انتخاب این کولر گازی می‌تواند برای شما بهترین گزینه باشد.
    • امکان خرید قسطی محصولات سام وجود دارد؟
      بله در دماپا برای رضایت مشتریان عزیز امکان خرید قسطی با چک به صورت چند ماهه به وجود آمده است.
    مشاوره رایگان
    headset