داکت اسپلیت کامفورت

مشاهده همه 5 نتیجه

    مشاوره رایگان


    داکت اسپلیت کامفورت(COMFORT)

    امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی در زمینه های مختلف، سیستم های تهویه مطبوع نیز با پیشرفتی شگرف همراه بودند و در حال حاضر شاهد انواع مختلف از این سیستم ها میباشیم که به طرق مختلف پاسخگوی نیاز مردم جهت سرمایش،گرمایش و تهویه مطبوع هستند.

    یکی از به روز ترین سیستم های تهویه مطبوع میتوان به داکت اسپلیت اشاره کرد.

    اغلب داکت اسپلیت ها با عملکرد سرمایش و گرمایش پاسخگوی نیاز مردم چه در فصول سرد و چه گرم سال شده اند و از آنجایی که به صورت تو کار اجرا میشوند و فضایی را در محیط اشغال نمیکنند از محبوبیت بالایی برخوردار اند.

    علاوه بر آن به دلیل اینکه در صورت استفاده از داکت اسپلیت قابلیت کانال کشی به تمامی اتاق ها وجود دارد هوا به صورت یکنواخت در تمام محیط توزیع میشود و این از دیگر برتری های داکت اسپلیت است.

    شرکت ها و برندهای مختلف محصولات متنوعی در این زمینه تولید و عرضه کرده اند که یکی از این برند ها برند کامفورت است.

    داکت اسپلیت های کامفورت دارای دو عملکرد سرمایش و گرمایش میباشند.

    اغلب داکت اسپلیت های کامفورت با توان انتقال سرما و گرمای بالا تولید شده اند و مجهز به سیستم ضد باکتری میباشند که نهایت آرامش و سلامتی را برای مصرف کنندگان خود به ارمغان بیاورند.

    شستشوی فیلتر های داکت اسپلیت کامفورت به راحتی قابل امکان است.این فیلتر ها جهت ارائه ی هوایی پاک و عاری از هرگونه آلودگی در داکت اسپلیت های کامفورت تعبیه شده اند و با عمل فیلتراسیون وظیفه ی خود را با نهایت دقت انجام میدهند.

    از داکت اسپلیت های کامفورت در تمامی مکان های مورد نظر از جمله ساختمان های تجاری،اداری و مسکونی میتوان استفاده کرد و با توجه به قیمت مناسب آن مناسب افرادی است که نیازمند تهیه ی تعدا زیادی داکت اسپلیت هستند.

    اگر به دنبال خرید یک سیستم تهویه مطبوع و رفع نیاز در جهت سرمایش و گرمایش خانه، محل کار یا به طور کلی فضای مورد نظر خود هستید باید بگویم انتخاب درستی داشته اید که مشغول خواندن متن های مربوط به داکت اسپلیت هستید. داکت اسپلیت بهترین گزینه برای شما میتواند باشد چرا که همانطور پیشتر اشاره کردیم قابلیت توزیع هوا به صورت یکنواخت از مهم ترین و بارز ترین ویژگی های این دستگاه است علاوه بر آن فضایی را در محیط اشغال نمیکند و هم در تابستان، هم در زمستان قابلیت استفاده دارد و در هزینه های شما جهت خرید سیستم سرمایش یا گرمایش دیگر صرفه جویی میکند.

    با تهیه و خرید یک سیستم تهویه مناسب میتوانید سلامت خود و خانواده ی خود را تا حد زیادی بهبود بخشید. علاوه بر آن با توجه به افزایش سیستم های گرما زا و گاز های گلخانه ای، روز به روز نیاز به یک سیستم سرمایشی خوب بیش از پیش احساس میشود. با یک انتخاب درست و حساب شده آرامش را برای خود و خانواده تان به ارمغان بیاورید.

    نگهداری درست و اصولی از داکت اسپلیت از اهمیت بالایی برخوردار است. بعد از تهیه ی داکت اسپلیت کامفورت یا هر داکت اسپلیت دیگری با رعایت اصول نگهداری صحیح میتوانید یک داکت اسپلیت با طول عمر بیشتر و کارایی بهتر داشته باشید.

    سایت دماپا

    برای خرید و اطلاع از موجودی محصول میتوانید به سه روش حضوری،تلفنی و اینترنتی اقدام نمایید.

    سایت دماپا همواره در خدمت مشتریان و مصرف کنندگان گرامی می باشد تا بتواند به سریع ترین و راحت ترین روش ممکن نیاز های شمارا در زمینه سرمایش،گرمایش و تهویه مطبوع برطرف نماید.

    در صورت داشتن هرگونه سوال یا بروز مشکل احتمالی قبل_حین و حتی بعد از خرید و استفاده از محصول و سایر خدمات میتوانید با شماره ی درج شده در سایت تماس بگیرید،کارشناسان ما ۲۴ساعته پاسخگوی شما هستند تا با خیالی راحت بهترین خرید را تجربه کنید.

      مشاوره رایگان
      headset