داکت اسپلیت فوجیتسو

مشاهده همه 5 نتیجه

    مشاوره رایگان


    داکت اسپلیت فوجیتسو FUJITSU

    کمپانی فوجیتسو متعلق به کشور ژاپن می باشد و فوجیتسو جنرال که در ایران با نام اُجنرال شناخته میشود از سال ۱۹۶۰ آغاز به کار کرده است.این کمپانی محصولات متعدد و متنوعی را تولید میکند که یکی از این محصولات داکت اسپلیت  است.

    داکت اسپلیت فوجیتسو یکی از سیستم های تهویه مطبوعی است که عمل سرمایش و گرمایش را در محیط های مختلف انجام میدهد.

    از آنجایی که داکت اسپلیت ها درون سقف کاذب اجرا میشوند و فضایی را در محیط اشغال نمیکنند یکی از بهترین گزینه ها برای به کار گیری در منزل یا محل کار جهت بر طرف کردن نیاز چه در جهت سرمایش و چه گرمایش هستند.

    با توجه به آنکه انتقال سرما در داکت اسپلیت توسط کانال کشی صورت میگیرد به همین خاطر هوا در محیط به صورت یکنواخت توزیع میشود و این قضیه تفاوت اساسی داکت اسپلیت با اسپلیت های معمولی است چرا که در اسپلیت های معمولی کمپرسور با اتصال به یک یونیت داخلی سرما و گرما را انتقال میدهد.

    خط تولید پیشرفته و استفاده از مهندسین متخصص و کار بلد سبب کیفیت هرچه بیشتر محصولات شرکت Fujitsu شده است.

    برخی از ویژگی های مهم و دارای اهمیت داکت اسپلیت های فوجیتسو عبارتند از:

    تکنولوژی اینورتر

    مجهز بودن داکت اسپلیت های فوجیتسو به فناوری اینورتر سبب کاهش مصرف برق و عملکرد بهتر دستگاه میشود.

    تنوع ظرفیت

    با توجه به آنکه داکت اسپلیت های برند فوجیتسو در ظرفیت های مختلف تولید شده اند دست مصرف کنندگان را در خرید باز گذاشته تا بر اساس نیاز خود دست به انتخاب بزنند.

    طول عمر بالا

    ار آنجایی که در تولید داکت اسپلیت های فوجیتسو از قطعات با کیفیت استفاده شده است در صورت نگهداری صحیح و اصولی از دستگاه میتوانید سالیان متمادی از این داکت اسپلیت بهره مند شوید.

    عملکرد سرمایش و گرمایش

    داکت اسپلیت فوجیتسو در دو حالت سرما و گرما توانایی عملکرد دارد و پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان خود در هر دو زمینه خواهد بود.

    فیلتر تصفیه هوا

    بسیاری از مدلهای داکت اسپلیت فوجیتسو مجهز به فیلتر های تصفیه هوا میباشند که از ورود آلودگی و گرد و غبار به داخل محیط جلوگیری میکند و در نتیجه هوایی پاک و سالم را در تمام محیط پخش میکند.

    گارانتی داکت اسپلیت فوجیتسو

    داکت اسپلیت های برند فوجیتسو معمولا از گارانتی یک تا ساله برخوردار اند که جهت حفظ اعتبار گارانتی لازم است دستگاه توسط تکنسین های مجاز نصب و سرویس شود.

    یک یاد آوری

    به طور کلی هنگام خرید داکت اسپلیت توجه به فاکتور هایی از جمله کلاس آب و هوایی-اینورتر بودن یا نبودن کمپرسور-گاز مبرد به کار رفته در داکت اسپلیت مورد نظر-گرید انرژی و … دارای اهمیت فراوانی است چرا که هر برند با به کار گیری توان و دانش خود دستگاه هایی با قابلیت ها و متناسب با نیاز های مختلف تولید میکند تا خریداران بتوانند بنا به بودجه و نیاز خود سراغ مناسب ترین گزینه بروند.داکت اسپلیت فوجیتسو هم یکی از همان برند ها میباشد و پیشنهاد میشود حین خرید با توجه به تمامی فاکتور ها خرید کنید تا دچار مشکلات احتمالی نشوید.برای دریافت نتیجه ی بهتر میتوانید با کارشناسان مجرب این زمینه مشورت کنید.

     

    سایت دماپا

    برای خرید و اطلاع از موجودی محصول میتوانید به سه روش حضوری،تلفنی و اینترنتی اقدام نمایید.

    سایت دماپا همواره در خدمت مشتریان و مصرف کنندگان گرامی می باشد تا بتواند به سریع ترین و راحت ترین روش ممکن نیاز های شمارا در زمینه سرمایش،گرمایش و تهویه مطبوع برطرف نماید.

    در صورت داشتن هرگونه سوال یا بروز مشکل احتمالی قبل_حین و حتی بعد از خرید و استفاده از محصول و سایر خدمات میتوانید با شماره ی درج شده در سایت تماس بگیرید،کارشناسان ما ۲۴ساعته پاسخگوی شما هستند تا با خیالی راحت بهترین خرید را تجربه کنید.

     

      مشاوره رایگان
      headset