داکت اسپلیت دما پویا

مشاهده همه 5 نتیجه

    مشاوره رایگان


    تهویه مطبوع سیستمی است که باید پاسخگوی رطوبت،دما و کنترل سرعت جریان هوا باشد.

    طی فرآیندی هوای تازه تامین شده از بیرون با هوای برگشتی مخلوط میشود و بعد از فیلتر و عاری از هرگونه آلودگی شدن در محیط داخلی توزیع میشود.

    داکت اسپلیت دما پویا

    سیسستم های مختلفی جهت تهویه محیط وجود دارد که یکی از آنها داکت اسپلیت است.

    داکت اسپلیت ها توسط برند های مختلف تولید و عرضه میشوند و هر برند با تکیه بر توان و‌ ظرفیت خود سعی میکند با تمرکز بر تولید هرچه بهتر و با کیفیت تر، خود را در میان سایر رقبا قرار دهد.

    برند های داخلی و خارجی زیادی در این زمینه مشغول به فعالیت اند.هر برند، چه داخلی و چه خارجی مزایا و معایب خود را دارد که براساس نیاز و بودجه خود میتوانید گزینه ی مناسب خود را انتخاب کنید.

    یکی از برند های تولید کننده داکت اسپلیت، برند دما پویا است.این برند یک برند داخلی میباشد که با تولید محصولاتی با قیمت مناسب پای خود را به عرصه ی سیستم های تهویه مطبوع باز کرده است.

    داکت اسپلیت دما پویا سیستم تهویه مطبوعی میباشد که عمل سرمایش را انجام میدهد و با اتصال به کویل آبگرم توانایی گرم کردن محیط را نیز دارد و نیاز شما را در زمینه گرمایش هم برطرف میکند تا در هزینه های شما صرفه جویی شود و دیگر نیاز به خرید سیستم های سرمایش و گرمایش دیگر نداشته باشید.

    داکت اسپلیت های دما پویا قابلیت نصب در هر فضایی را دارند.از این داکت اسپلیت ها میتوان در ساختمان های تجاری،اداری و مسکونی به کار گرفت.

    خوبی برند های داخلی این است که از قیمت مناسب تری معمولا برخوردار هستند و علاوه بر آن،تجهیزات آن در دسترس است و در صورت بروز مشکل میتوان هرچه سریع تر به بررسی مشکل پرداخت و آن را برطرف کرد.

    علاوه بر آن شما با خرید محصولات داخلی از تولید داخل حمایت کرده اید و باعث انگیزه ی هرچه بیشتر جوانان در جهت تولیدات بیشتر و افزایش اشتغال خواهید شد.

    داکت اسپلیت های دماپویا با به کار گیری فناوری فیلتراسیون هوایی پاک‌ و عاری از هرگونه آلودگی را در محیط به صورت یکنواخت توزیع میکنند.

    تلاش برند دما پویا بر تولید محصولاتی با صدای کم،حفظ موازین محیط زیست و کمترین مصرف انرژی بوده است تا بتواند داکت اسپلیت هایی با حداکثر استاندارد ها تولید کند.

    توجه داشته باشید هنگام خرید داکت اسپلیت با توجه به تنوع موجود در برندهای مختلف چه از نظر شرایط آب و هوایی و چه از نظر نوع کمپرسور و ظرفیت دستگاه ها ،توجه به بسیاری از فاکتور ها از اهمیت فراوانی برخوردار است چرا که در غیر اینصورت، دستگاه بازدهی لازم را نخواهد داشت و ممکن است انتظارات شما را نتواند برآورده کند.پس بهتر است با گرفتن مشاوره ی صحیح در صورت نداشتن اطلاعات کافی به بهترین نتیجه ی ممکن برسید.تیم متخصص دماپا همواره در خدمت شماست تا بتوانید خریدی ایمن و بدون دردسر را تجربه کنید.

    سایت دماپا

    برای خرید و اطلاع از موجودی محصول میتوانید به سه روش حضوری،تلفنی و اینترنتی اقدام نمایید.

    سایت دماپا همواره در خدمت مشتریان و مصرف کنندگان گرامی می باشد تا بتواند به سریع ترین و راحت ترین روش ممکن نیاز های شمارا در زمینه سرمایش،گرمایش و تهویه مطبوع برطرف نماید.

    در صورت داشتن هرگونه سوال یا بروز مشکل احتمالی قبل_حین و حتی بعد از خرید و استفاده از محصول و سایر خدمات میتوانید با شماره ی درج شده در سایت تماس بگیرید،کارشناسان ما ۲۴ساعته پاسخگوی شما هستند تا با خیالی راحت بهترین خرید را تجربه کنید.

      مشاوره رایگان
      headset