داکت اسپلیت داکتینو

مشاهده همه 5 نتیجه

    مشاوره رایگان


    داکت اسپلیت داکتینو

    یکی از دغدغه های ساکنین هر مکانی از جمله ساختمان های تجاری،اداری و مسکونی، تهیه ی سیستم های سرمایشی و گرمایشی است.چه چیزی بهتر از آنکه یک محصولی باشد که هم توانایی خنک کردن و هم گرم کردن محیط را داشته باشد و به قول معروف با یک تیر دو نشان بزنید.

    داکت اسپلیت داکتینو یک نوع سیستم تهویه مطبوع میباشد که هم توانایی سرمایش و هم گرمایش محیط را دارد.علاوه بر آن به دلیل نوع طراحی خود،هوا را در تمام محیط به صورت یکنواخت توزیع میکند،درون سقف کاذب اجرا میشود و عملا هیچ فضایی از محیط را اشغال نمیکند.

    شرکت دما آرامش البرز (داکتینو) با بکار گیری نیروی جوان و خلاق ایرانی دست به تولید داکت اسپلیت هایی با قیمت مناسب و کارایی بالا زده است.

    با توجه به قیمت مناسب و در دسترس بودن خدمات داکت اسپلیت برند داکتینو یکی از گزینه های مناسب برای صاحبان پروژه های بزرگ میباشد که با پرداخت هزینه ای مناسب میتوانند تمام فضای مدنظر خود را مجهز به سیستم تهویه مطبوعی کنند که هم در تابستان و هم‌ زمستان بتوان به کار گرفت.

    گروه صنعتی داکتینو با همکاری دیگر شرکت ها دو مدل از داکت اسپلیت با نام های مدل پارس و مدل خانه شرقی را تولید کرده است.

    برند داکتینو با به کارگیری قطعات با کیفیت و استفاده از فناوری روز دنیا داکت اسپلیت های خود را تولید و عرضه کرده است تا مصرف کنندگان بتوانند با خیالی آسوده به خرید بپردازند.

    داکت اسپلیت هایی با فناوری پیشرفته از مصرف انرژی کمتری برخوردار اند چرا که با رعایت اصول و مطابق استاندارد ها تولید شده اند و کمترین آسیب را وارد میکنند.از این رو با توجه به اینکه داکت اسپلیت داکتینو با به کارگیری به روزترین فناوری تولید شده است بنابراین این موضوع برای داکت اسپلیتهای این برند نیز صدق میکند.

    خدمات پس از فروش داکت اسپلیت های داکتینو شامل شستشوی فیلتر و اواپراتور،شارژ گاز،عیب یابی دستگاه و… میشود.که داشتن خدمات پس از فروش قوی و در دسترس یکی از مزایای غیر قابل چشم پوشی در خرید داکت اسپلیت و دستگاه های این چنینی میباشد.

    مصرف کنندگان گرامی با خرید داکت اسپلیت داکتینو که یک محصول داخلی بوده از تولید داخل حمایت کرده و باعث ایجاد انگیزه میان جوانان برای تولیدات بیشتر و ارائه کیفیت بهتر و افزایش اشتغال خواهند شد.

    هنگام خرید داکت اسپلیت توجه کنید که شرایط داکت اسپلیت مورد نظر با شرایط محیطی که قرار است داکت اسپلیت در آن نصب شود هماهنگی داشته باشد.در غیر اینصورت دستگاه توانایی لازم را برای انجام وظایف خود نخواهد داشت یا ممکن است برای داشتن یک داکت اسپلیت به نسبت شرایط خود هزینه ی گزافی بپردازید در صورتی که لازم نباشد و با پرداخت هزینه ی کمتر بتوانید نیاز خود را برطرف نمایید.پس توجه به فاکتور های لازم از واجبات است.

    امید است با بررسی های دقیق و در نظر گرفتن تمام شرایط موجود بتوانید یک داکت اسپلیت با کیفیت بالا و متناسب با بودجه و نیاز خود انتخاب و خریداری کنید.در این مسیر تیم متخصص دماپا با سالها تجربه در این حوزه، در کنار شما میباشد تا در نهایت به نتیجه ی دلخواه خود رسیده و خریدی مطمئن را تجربه کنید.

    سایت دماپا

    برای خرید و اطلاع از موجودی محصول میتوانید به سه روش حضوری،تلفنی و اینترنتی اقدام نمایید.

    سایت دماپا همواره در خدمت مشتریان و مصرف کنندگان گرامی می باشد تا بتواند به سریع ترین و راحت ترین روش ممکن نیاز های شمارا در زمینه سرمایش،گرمایش و تهویه مطبوع برطرف نماید.

    در صورت داشتن هرگونه سوال یا بروز مشکل احتمالی قبل_حین و حتی بعد از خرید و استفاده از محصول و سایر خدمات میتوانید با شماره ی درج شده در سایت تماس بگیرید،کارشناسان ما ۲۴ساعته پاسخگوی شما هستند تا با خیالی راحت بهترین خرید را تجربه کنید.

     

      مشاوره رایگان
      headset