داکت اسپلیت دانا تهویه

مشاهده همه 6 نتیجه

    مشاوره رایگان


    داکت اسپلیت نوعی سیستم تهوع مطبوع است که جهت سرمایش و گرمایش محیط کاربرد دارد.داکت اسپلیت از دو یونیت داخلی و خارجی تشکیل شده است که از طریق کانال کشی، هوای سرد و گرم را در تمام محیط به صورت یکنواخت توزیع میکند.

    داکت اسپلیت ها با توجه به طول عمر و‌کارایی بالا و نحوه قرار گیری آن که به صورت توکار و درون سقف کاذب اجرا میشوند و عملا فضایی را در محیط اشغال نمیکنند،همواره مورد توجه بسیاری از کاربران قرار میگیرند.

    یکی از برند های ایرانی تولید کننده داکت اسپلیت، برند دانا تهویه میباشد که در ادامه به معرفی داکت اسپلیت این برند خواهیم پرداخت.

    داکت اسپلیت دانا تهویه

    دانا تهویه یک برند ایرانی میباشد که تولید کننده انواع داکت اسپلیت و تجهیرات نصب آن است.

    داکت اسپلیت های دانا تهویه در ظرفیت های مختلف و در دو نوع برق مصرفی شهری و انرژی خورشیدی تولید شده است که قابلیت نصب در ساختمانهای تجاری،اداری و مسکونی را دارد.

    این داکت اسپلیت ها هم توانایی سرمایش و هم گرمایش محیط را دارند و از لحاظ مصرف انرژی داکت اسپلیت های این برند اغلب در رده ی A قرار میگیرند و یک محصول کم مصرف شمرده میشوند.

    گاز مبرد به کار گرفته شده در داکت اسپلیت های دانا تهویه از نوع r410 است و همانطور که شاید بدانید این نوع گاز حامی محیط زیست بوده و کمترین آسیب را به لایه ازون وارد میکند.

    داکت اسپلیتهای دانا تهویه با توجه به اینکه یک محصول داخلی بوده با خرید این دستگاه از تولیدات داخل حمایت کرده و سبب پیشرفت هرچه بیشتر تولیدکنندگان داخلی خواهید شد.علاوه بر آن دسترسی به قطعات و سرویس محصولات داخلی راحت تر بوده و در نتیجه سبب سهولت بیشتر در استفاده خواهد شد.

    داکت اسپلیت های برند دانا تهویه معمولا از صدای کمی برخوردار هستند و به طور کلی یکی از موضوعاتی که این شرکت سعی بر مانور دادن بر آن داشته است، تولید داکت اسپلیتهایی با صدای کم میباشد.

    مجهز بودن داکت اسپلیت های دانا تهویه به فیلتر های تصفیه هوا سبب میشود که هوا به صورت تصفیه و پاکسازی شده به مصرف کنندگان ارائه شود.فیلتر های تصفیه هوا با گرفتن ذرات معلق‌ در هوا سبب کیفیت هرچه بیشتر هوای داخلی محیط میشود.

    Night Silent Operation یاکارکرد سیستم در شب با کمترین صدا یکی از ویژگی های به کار گرفته شده در این دستگاه است.

    یونیت خارجی داکت اسپلیت های برند دانا تهویه مجهز به دو سنسور کنترل فشار و دما میباشند و همچنین قابلیت تنظیم فشار استاتیکی خارجی دستگاه از طریق ریموت کنترل از دیگر مزایای این داکت اسپلیت است.

    گارانتی داکت اسپلیت دانا تهویه

    داکت اسپلیتهای دانا تهویه شامل ۵سال گارانتی بی قید و‌شرط نیز میشوند.

    ویژگی های داکت اسپلیت دانا تهویه

    تولید داخل و دسترسی راحت و مستقیم به تجهیزات

    کم مصرف

    گاز مبرد r410

    فیلتر تصفیه هوا

    عملکرد سرمایش و گرمایش

    گارانتی ۵ساله کمپرسور

    نصب راحت

     

    سایت دماپا

    برای خرید و اطلاع از موجودی محصول میتوانید به سه روش حضوری،تلفنی و اینترنتی اقدام نمایید.

    سایت دماپا همواره در خدمت مشتریان و مصرف کنندگان گرامی می باشد تا بتواند به سریع ترین و راحت ترین روش ممکن نیاز های شمارا در زمینه سرمایش،گرمایش و تهویه مطبوع برطرف نماید.

    در صورت داشتن هرگونه سوال یا بروز مشکل احتمالی قبل_حین و حتی بعد از خرید و استفاده از محصول و سایر خدمات میتوانید با شماره ی درج شده در سایت تماس بگیرید،کارشناسان ما ۲۴ساعته پاسخگوی شما هستند تا با خیالی راحت بهترین خرید را تجربه کنید.

      مشاوره رایگان
      headset