داکت اسپلیت سامسونگ

در حال نمایش 4 نتیجه

سامسونگ از جمله برند های پرفروش در زمینه های مختلف همانند گوشی تلفن همراه، لوازم خانگی و … به شمار می رود. این حجم از اعتماد مردم به این برند جسارت حضور در عرصه های مختلف را به آن بخشیده است. انواع داکت اسپلیت سامسونگ مدت ها است که در بازار ایران جا باز کرده است. سامسونگ با بهره گیری از تکنولوژی های روز توانسته محصولی نسبتا قابل اعتماد به بازار عرضه کند.

بررسی داکت اسپلیت های سامسونگ

دستگاه های غیر اینورتر سامسونگ نسل قدیم این برند به حساب می آیند. که علیرغم مصرف بالای برق و هزینه های جاری از فروش نسبتا بالایی برخوردار بوده است. نسل جدید این برند مجهز به تکنولوژی اینورتر بوده و با تغییر قابل توجهی در محصول ارائه شده مواجه هستیم.

این مدل از دستگاه ها که با عنوان سری s شناخته می شود با اقبال خوبی مواجه شده است. در مجموع یک محصول تخصصی در زمینه داکت اسپلیت نبوده و دارای نقاط ضعف زیادی می باشد. اما با توجه به سایر محصولات موجود در بازار یک برند معمولی به شمار می رود.

کولرهای کانالی سامسونگ بسته به شرایط مختلف و کاربری هایی که دستگاه را با چالش جدی مواجه نمی کنند نمره ی قابل قبولی می گیرند.

قیمت اسپلیت کانالی سامسونگ

با توجه به مطرح بودن برند سامسونگ قاعدتا قیمت محصولات آن نیز بالاست. پس از تنش های اقتصادی که همه ی کالا ها جهش قیمتی داشتند، این برند و محصولاتش نیز با قیمت دو الی سه برابری عرضه شدند. در برحه ای نیز عدم موجودی آن بازار خود را به دیگر رقبا بخشید.

خدمات سامسونگ

کولر گازی کانالی (داکت اسپلیت) کم مصرف سامسونگ با استفاده از کیت اینورتر (تغییر دهنده دور کمپرسور) و نیز استفاده گاز مبرد R410 دارای رده انرژی A می باشد. داکت اسپلیت اینورتر سامسونگ دارای گارانتی سام سرویس شامل 5 سال ضمانت کمپرسور و 18 ماه ضمانت قطعات می باشد. کولر گازی داکتی سامسونگ دارای ظرفیت های 18000 ، 24000 ، 30000 ، 36000 ، 36000 (سه فاز) ، 42000 ، 42000 (سه فاز) و 48000 (سه فاز ) می باشد.

فروشگاه دماپا

فروشگاه دماپا نماینده فروش و پخش برترین برندهای سیستم‌های تهویه مطبوع است. این مجموعه بهترین قیمت داکت اسپلیت در کرج و تهران را به همراه خدمات تخصصی نصب و پشتیبانی ارائه می‌دهد.

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید.

  • مزایا و معایب کولرهای کانالی سامسونگ چیست ؟
    بکار گیری تکنولوژی روز در سری های جدید و شهرت برند به دلیل کیفیت بالا از مزایای مهم آن می باشند. اما از جمله مهمترین معایب می توان به جنس نا مرغوب بلوور هواساز آن در کنار قیمت بالا نسبت به کیفیت اشاره کرد.
  • خدمات پس از فروش کولرگازی های سامسونگ چگونه است؟
    به طور کلی خدمات پس از فروش در زمینه ی محصولات داکت اسپیت در کلیه ی برند ها نمره ی قابل قبولی نمی گیرد. چه در زمینه ی تامین قطعات و چه در زمینه ی تعمیرات ضعف های بسیاری مشاهده می شود. داکت اسپیت سامسونگ نیز از این قائده مستثنی نیست.
  • مزایا داکت اسپلیت اینور سامسونگ در چه مواردی است؟
    طراحی فوق العاده جمع و جور این دستگاه نسبت به سیستم های تهویه مطبوع معمولی، حجم و وزن یونیت داخلی را تا 30% کاهش داده است. به همین دلیل این مدل مناسب نصب آسان در فضاهایی با متراژ کم می باشد. البته سرویس و نگهداری این دستگاه نیز نسبت به مدل های مشابه آسان تر است.