داکت اسپلیت ریم

در حال نمایش 5 نتیجه

    مشاوره رایگان


    فروشگاه اینترنتی دماپا عامل عرضه و پخش داکت اسپلیت ریم در حجم های تبریدی متنوع مناسب برای به کار گیری در مکان های محتلف می باشد. در این بخش می توانید از فروش ویژه با بهترین قیمت در نمایندگی شرکت ریم Rheem بهره مند شوید. برای خرید داکت اسپلیت ریم  همراه با ارسال رایگان به سراسر نقاط کشور به وب سایت دماپا مراجعه کنید.

    از برند آمریکایی ریم چه می‌دانید؟

    برن ریم آمریکایی در سال 1925 شروع به فعالیت کرده است. از همان ابتدا در زمینه ساخت تجهیزات تهویه متبوع کار کرده است. اکنون با نزدیک به یک قرن فعالیت یکی از برترین کمپانی های تولید کننده انواع سیستم های سرمایشی و گرمایشی می باشد.

    داکت اسپلیت های ریم با استاندارد های آمریکایی و بین المللی تولید شده اند و از قطعاتی با کیفیت تولید شده اند. که تا سالها می توانند به عنوان سیستم هایی قابل اطمینان در واحد های مسکونی اداری و تجاری استفاده شوند. بهره مندی از کمپرسور هایی قدرتمند و البته با بازده بسیار بالا از جمله ویژگی های مثبتی که مشتریان به محصولات این برند نسبت می دهند.

    مزایای داکت اسپلیت Rheem

    داکت اسپلیت ریم به راحتی می تواند در فضاهای محدود و کم مساحت نصب شود، به ویژه در مکان هایی که نصب سیستم های کامل تهویه مطبوع دشوار است.

    • ظاهر زیبا و یکپارچه: این سیستم امکان طراحی یکپارچه و زیبا را برای فضای داخلی ساختمان فراهم می کند، زیرا واحد داخلی به صورت یکپارچه با دیوار یا سقف ادغام می شود.
    • کارایی بالا: داکت اسپلیت ریم معمولاً از تکنولوژی اینورتر استفاده می کند که به راندمان انرژی بالاتر و صرفه جویی در مصرف برق کمک می کند.
    • نصب آسان: این سیستم نیاز به کانال کشی و لوله کشی پیچیده ندارد و نصب آن در مقایسه با سیستم های کامل تهویه مطبوع آسان تر است.
    • کاهش سر و صدا: واحد داخلی داکت اسپلیت ریم به طور معمول در زیر سقف نصب می شود که به کاهش میزان سر و صدا در فضای داخلی کمک می کند.
    • راندمان انرژی بالا: به دلیل استفاده از تکنولوژی اینورتر و طراحی کارآمد، این سیستم ها از راندمان انرژی بالایی برخوردارند.

    در مجموع، داکت اسپلیت ریم گزینه مناسبی برای تامین سرمایش و گرمایش. در فضاهای محدود با طراحی زیبا و کارایی بالا است.

    کاربردها

    داکت اسپلیت ریم بیشتر برای محیط های بسته و فضاهای محدود مناسب است، مانند آپارتمان ها، اتاق های کوچک یا مغازه ها. این سیستم برای محیط هایی که نیاز به طراحی یکپارچه و زیبا دارند، مناسب است و به خوبی با دکوراسیون ادغام می شود.

    در مواردی که نصب سیستم های کامل تهویه مطبوع امکان پذیر نیست، داکت اسپلیت ریم گزینه مناسبی است. اما در فضاهای بزرگ، مراکز تجاری بزرگ یا ساختمان های اداری پرسنل، سیستم های چیلر یا VRF ممکن است گزینه مناسب تری باشند. در نتیجه، انتخاب سیستم باید بر اساس شرایط و نیازهای هر پروژه صورت گیرد.

    نمایندگی داکت اسپلیت ریم آمریکا

    وب سایت دماپا به عنوان وارد کننده دست اول محصولات این کمپانی و نمایندگی این شرکت در ایران می باشد. تمامی اسپلیت های ساخته شده جدید این برند را در این بخش وب سایت قرار گرفته است. شما می توانید با بررسی مشخصات فنی و البته با دریافت مشاوره رایگان از تیم ما محصول موردنظر خود را خریداری کنید. ارسال به صورت رایگان انجام می شود و خدمات نصب و سرویس برای مشتریان کرج و تهران نیز ارائه می شود.

    تمامی محصولات این شرکت با گارانتی معتبر عرضه می شوند.

    • آیا داکت اسپلیت ریم برای همه محیط های مسکونی و تجاری مناسب است؟
      خیر، عمدتا داکت اسپلیت ریم برای همه محیط های مسکونی و تجاری مناسب نیست. این سیستم تهویه مطبوع بهترین گزینه در شرایط خاص به خصوص فضاهای محدود است.
    • آیا داکت اسپلیت ریم برای ساختمان های بزرگ مناسب است؟
      به دلیل ظرفیت محدود، داکت اسپلیت ریم معمولاً برای ساختمان های کوچک و متوسط طراحی شده اند. پس ظرفیت خنک کنندگی محدودی دارند. برای ساختمان های بزرگ، نیاز به سیستم هایی با ظرفیت بالاتر است.
    مشاوره رایگان
    headset