داکت اسپلیت ایسترن هاوس

مشاهده همه 2 نتیجه

    مشاوره رایگان


    ایسترن هاوس برند تجاری برای محصول داکت اسپلیت شرکت آذر باد می‌باشد. آذر باد از جمله شرکت های تخصصی در زمینه تهویه و تبرید می‌باشد. تولید محصولاتی نظیر هواساز و چیلر و طراحی و تولید کویل های کندانسور و اواپراتور برای کاربری های مختلف زمینه ی ورود این شرکت به عرصه‌ی تولید محصول تخصصی داکت اسپلیت بود. تکمیل سبد محصولات این شرکت در رشد تولید کارخانه و تقاضای مشتریان تاثیر بسزایی گذاشته است.

    بررسی داکت اسپلیت های ایسترن هاوس

    محصولات ایسترن هاوس با الهام گرفتن از طراحی برند های خارجی نظیر دایکین سعی بر ارائه محصولی با استاندارد اسپلیت کانالی داشته است. سیستم تولید باد در هواساز های برند ایسترن هاوس از طریق یک موتور فن دو شفت و دو عدد بلوور فلزی می باشد. طول و عرض و ارتفاع این هواساز ها استایل برند دایکین را تداعی میکند . تا جایی که از این برند به عنوان جایگزین دایکین تحت عنوان یوروانرژی به متقاضیان عرضه می گردد. البته داکت اسپلیت یورو انرژی (euro energy) از طریق شرکت دیگری عرضه می گردد.

    کیفیت اسپلیت Eastern House

    کیفیت داکت اسپلیت های ایسترن هاوس با توجه به انتخاب نوع کمپرسور و نوع گاز نیز متفاوت می باشد. در برخی از مدل های محصولات ایسترن هاوس یا همان آذر باد از موتور اسکرال کوپلند با گاز R22 استفاده شده است . در مدل دیگر از این نوع اسپلیت کانالی از کمپرسور روتاری و گاز R410 استفاده شده است.

    محبوبیت کمپرسور اسکرال کوپلند منجر شده تا تقاضای اصلی مشتریان این مدل از دستگاه ایسترن هاوس باشد.

    اگر شما به دنبال خرید یک داکت اسپلیت با کیفیت ایرانی هستید می توانید روی ایسترن هاوس حساب کنید.

    دماپا

    شرکت دماپا با بیش از دو دهه تجربه و فروش در حوضه محصولات تهویه مطبوع، همچنین وارد کننده انواع پکیج، رادیاتور، کولرگازی و انواع داکت اسپلیت ها با ظرفیت های مختلف و برندهایی مثل داکت اسپلیت لنوکس، بوش، ایوولی و … آماده خدمت رسانی به شما می‌باشد. جهت مشاوره و خرید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

      مشاوره رایگان
      headset