داکت اسپلیت آکس

در حال نمایش 10 نتیجه

داکت اسپلیت آکس

معرفی برند داکت اسپلیت آکس : یک برند چینی با حدود سی سال قدمت می باشد.از جمله محصولات این برند می توان به محصولات الکترونیک،لوازم خانگی و .. اشاره نمود. همچنین این برند در کشور چین دارای فروش بالایی می باشد.همچنین این کمپانی اقدام به تولید محصولات تهویه مطبوع نیز نموده است. از جمله این محصولات می توان به داکت آکس اشاره نمود.

محصولات داکت اسپلیت آکس

آکس یک محصول موفق در فروش به حساب می آید.قطعات بکار رفته در این محصول اغلب دارای کیفیت معمولی می باشد. بلوور های پلاستیکی نامرغوب سطح پرتاب باد این دستگاه را بسیار پایین آورده است. نصب این دستگاه در کاربری هایی که کانال کشی حجیم دارند به هیچ عنوان توصیه نمی شود. ابعاد یونیت داخلی آن متناسب با سبک معماری ایرانی و قابل جانمایی در راهروهای ورودی می باشد.

دستگاه های چینی آکس در دو نوع اینورتر و معمولی عرضه می شود که مدل اینورتر آن بیشترین عرضه را اخیرا داشته و نوع یر اینورتر آن در حال منسوخ شدن می باشد. سیستم فروش از ثبات خاصی برخوردار نبوده و مرجع دقیقی برای تهیه ی آن وجود ندارد.

در ادامه نیز از مزایا و معایب این برند نیز توضیحاتی میدهیم

قیمت داکت اسپلیت آکس

قیمت بسیار مناسب در کنار ابعاد خوب یونیت داخلی آن باعث شده تا طرفداران زیادی در میان مشتریان سطح متوسط پیدا کند. قیمت داکت اسپلیت آکس در مقایسه با برند ها و کیفیت ارائه شده غیر منطقی به نظر نمیرسد.هرچند نباید فراموش کرد گران بودن کاذب کالا ها در همه ی دسته بندی ها صدق می کند. دستگاه های اینورتر آکس از قیمت بالاتری نسبت به مدل غیر اینورتر برخوردار است اما این فاصله ی قیمتی نیز عقول به نظر می آید.

خدمات شرکت داکت آکس

به طور کلی خدمات پس از فروش در کلیه ی برند ها نمره ی قابل قبولی نمی گیرد. چه در زمینه ی تامین قطعات و چه در زمینه ی تعمیرات ضعف های بسیاری مشاهده می شود. همچنین این برند نیز از این قائده مستثنی نیست.

اگر ظرفیت مورد نیاز خود را دقیق محاسبه کنید ، کانال کشی متناسب با باد کم طراحی کرده باشید و از بودجه ی کافی برای تهیه ی کالای با دوام تر برخوردار نیستید همچنین این برند محصول قابل قبولی برای شما به شمار می رود.

از مزایا برند میتوان به  ابعاد مناسب و قیمت مناسب نیز اشاره کرد ، همچنین معایب آکس : پرتاب باد ضعیف این داکت دامنه ی مانور آن را در نصب و جانمایی به شدت کاهش داده است و عمر پایین کمپرسور می باشد

    phone_in_talk