داکت اسپلیت مرکو ۲۴۰۰۰ اینورتر مدل GDS-24P1T1A

داکت اسپلیت مرکو ۲۴۰۰۰ اینورتر مدل GDS-24P1T1A

turned_in برند : مرکو grade گارانتی : پنج سال موتور-1 سال سایر radio_button_checked نوع مبرد : R410a radio_button_checked کاربری سرمایش و گرمایش

استعلام قیمت ۹۱۰۲۹۱۲۹-۰۲۱

اطلاعات بیشتر security گارانتی پنج سال موتور-1 سال سایر
نصب و اجرا توسط دماپا نصب و اجرا توسط تیم دماپا
پشتیبانی دماپا پشتیبانی و خدمات پس از فروش
پرداخت ایمن پرداخت ایمن
ارسال به سراسر ایران ارسال به سراسر ایران
عقد قرارداد با سازمان ها عقد قرارداد با سازمان ها

موارد مشابه

شاخه ها

داکت اسپلیت

برند

مرکو

مدل دستگاه

GDS-24P1T1A

ظرفیت دستگاه

24000

کمپرسور اینورتر

دارد

گرید انرژی

A+

کاربری

سرمایش و گرمایش

شرایط آب و هوایی

معتدل (T1)

کشور تولید کننده

چین

گارانتی

پنج سال موتور-1 سال سایر

نوع مبرد

R410a

نوع برق ورودی

تک فاز ( 220 )

داکت اسپلیت مرکو مدل GDS-24P1T1A ظرفیت۲۴۰۰۰

داکت اسپلیت های مرکو ساخت کشور چین میباشند. از لحاظ کیفیت با توجه به استفاده از قطعات مرغوب و حساسیت شرکت برای ارائه ی داکت اسپلیتی قابل قیاس درمیان سایر رقبا در رده ی مطلوبی از کیفیت و کارایی و طول عمر و دوام بالا قرار میگیرد.

از آنجایی که قرار است راجع به ظرفیت ۲۴۰۰۰داکت اسپلیت مرکو صحبت کنیم در ابتدا به متراژی که مناسب استفاده از داکت اسپلیت۲۴۰۰۰میباشد را عنوان کنیم:معمولا داکت اسپلیت های ۲۴۰۰۰فضایی در حدود ۷۰متر را تحت پوشش خود قرار میدهند.لازم به ذکر است فاکتور هایی که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد هم در انتخاب داکت اسپلیت مناسب برای متراژ مورد نظر بی تاثیر نیست.فاکتورهایی از جمله:جنس عایق-ارتفاع سقف-نوع آب و‌هوا-تعداد افراد حاضر در فضای مورد نظر-جهت ساختمان و…

داکت اسپلیت های مرکو با قابلیت سرمایش و گرمایش طراحی شده اند.یعنی در فصول سرد سال داکت اسپلیت با اتصال به کویل آبگرم عمل گرمایش محیط را انجام میدهد.کویل آبگرم با اتصال به یونیت داخلی با گردش آب گرم‌ درون لوله هایی از جنس مس،هوایی که از آن عبور میکند را گرم میکند و به این ترتیب از آنجایی که در این حالت کمپرسور خاموش است و عملا هیچ گونه انرژی ای سوخت نمیکند،علاوه بر کاهش مصرف انرژی،گرمایشی بی نظیر نیز میتوانید داشته باشید.

بی صدا بودن داکت اسپلیتهای مرکو و همچین کم مصرف بودن آن با توجه به آنکه کمپرسور این مدل از داکت اسپلیت های مرکو از نوع اینورتر بوده و داکت اسپلیتهایی با کمپرسور اینورتر از مصرف برق بسیار پایینی برخوردار هستند چرا که با رسیدن دمای محیط به دمای دلخواه سرعت موتور کاهش می یابد و همین امر مصرف بری کمتری را به همراه دارد،از مهمترین ویژگی های داکت اسپلیت مرکو مدل GDS-24P1T1A میباشد.

گاز مبرد r410که نوع جدیدی از انواع گاز ها و بهترین جایگزین گاز قدیمی r22است و با توجه به نداشتن کلر در آن کمترین آسیب را به لایه ازون وارد میکند در داکت اسپلیت های مرکو به کار رفته است.

کلاس آب و هوایی یکی از مهمترین پارامتر هایی است که در خرید داکت اسپلیت و کولر کازی حتما باید به آن دقت شود چرا که با دقت نکردن به این موضوع ممکن است خریدی اشتباه انجام دهید.کلاس آب و هوایی این مدل از داکت اسپلیتt1 میباشد.t1بودن کلاس آب و هوایی به معنای تناسب داکت اسپلیت موردنظر با آب و هوای معتدل است.یعنی دستگاه مناسب استفاده در مناطقی با آب و هوای معتدل و مرطوب میباشد.

 

گارانتی

داکت اسپلیت مرکو مدل GDS-24P1T1A دارای ۵سال گارانتی کمپرسور و ۲سال قطعات میباشد.

 

سایت دماپا

برای خرید و اطلاع از موجودی محصول میتوانید به سه روش حضوری،تلفنی و اینترنتی اقدام نمایید.

سایت دماپا همواره در خدمت مشتریان و مصرف کنندگان گرامی می باشد تا بتواند به سریع ترین و راحت ترین روش ممکن نیاز های شمارا در زمینه سرمایش،گرمایش و تهویه مطبوع برطرف نماید.

در صورت داشتن هرگونه سوال یا بروز مشکل احتمالی قبل_حین و حتی بعد از خرید و استفاده از محصول و سایر خدمات میتوانید با شماره ی درج شده در سایت تماس بگیرید،کارشناسان ما ۲۴ساعته پاسخگوی شما هستند تا با خیالی راحت بهترین خرید را تجربه کنید.

برندمرکو
کشور سازندهچین
کلاس آب و هوایی                                T1
ظرفیت۲۴۰۰۰
کمپرسور اینورتر✔️
رده مصرف انرژی                                 A
گاز مبردR410
گارانتیپنج سال

 

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “داکت اسپلیت مرکو ۲۴۰۰۰ اینورتر مدل GDS-24P1T1A”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره رایگان


    استعلام قیمت ۹۱۰۲۹۱۲۹-۰۲۱

    اطلاعات بیشتر
    مشاوره رایگان
    headset