جی پلاس GCD-60K6HR3 60000

جی پلاس GCD-60K6HR3 60000
turned_in برند : جی پلاس
نصب و اجرا توسط دماپا نصب و اجرا توسط تیم دماپا
پشتیبانی دماپا پشتیبانی و خدمات پس از فروش
پرداخت ایمن پرداخت ایمن
ارسال به سراسر ایران ارسال به سراسر ایران
عقد قرارداد با سازمان ها عقد قرارداد با سازمان ها

موارد مشابه

برند

جی پلاس

یکی دیگر از سیستم های کاربردی و با کیفیت ساخته شده توسط کمپانی گلدیران داکت اسپلیت جی پلاس GCD-60K6HR3 می باشد. که از نوع اینورتر بوده و از نظر کیفی در سطح بالایی قرار داشته و به کشور های دیگر هم صادر می شود. این سیستم برای واحد هایی که سقف کاذب دارند مناسب بوده و در میان محصولات ایرانی در این ظرفیت خاص رتبه بالایی را می گیرد. در ادامه به بررسی ویژگی های این مدل خواهیم پرداخت و عنوان می کنیم برای چه نوع مکان هایی و با چه مساحتی مناسب است.

ویژگی های داکت اسپلیت جی پلاس GCD-60K6HR3

این سیستم سرمایشی جیپلاس که ظرفیتی برابر با ۴ تن تبریدی دارد و مناسب برای خانه ها و یا واحد های اداری و تجاری بزرگ است ( تا ۱۵۰ متر مربع )در حال حاضر یکی از بهترین گزینه ها برای این نوع مساحت بوده و در میان سایر محصولات ایرانی با توجه به خدمات پس از فروش و اعتباری که گارانتی گلدیران دارد بهتر است.

کنترل فشار استاتیک

این سیستم امکان کنترل فشار استاتیک را به شما می دهد وبه راحتی حجم خوا از راه کنترل ریمول ست خواهد شد . در این مدل موتور BLDC نصب شده است و در واقع کنترل فشار استایتک خارجی و سرعت فن و حجم هوا را تنظیم می کند. کمپرسور به کار رفته در این مدل از نوع اینورتر است و به همین خاطر مصرف برق کمتری را دارد و از سویی عمر بیشتری را هم خواهد داشت. درجه مصرف انرژی در این مدل +A است.

جی پلاس هم مانند سایر برند های بازار از گاز مبرد رایج R410a استفاده کرده است که هم بازده سرمایشی خوبی دارد. و هم سازگاری بالایی با محیط زیست دارد.وجود دو سنسوردما و فشار در داخل یونیت داخلی نیز داده های مفیدی به سیستم می دهد. داشتن یک مبدل حرارتی مقاوم در برابر فرسایش و خوردگی از نوع بلو فین یک مزیت دیگر است و طول عمر قطعات بالاست.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جی پلاس GCD-60K6HR3 60000”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان۱۲۷,۹۰۰,۰۰۰

اطلاعات بیشتر
phone_in_talk