کولرگازی اینورتر ۱۲۰۰۰ بویمن مدل BIH-12ER

کولرگازی اینورتر ۱۲۰۰۰ بویمن مدل BIH-12ER

turned_in برند : بویمن grade گارانتی : پنج سال موتور-1 سال سایر build اجرت نصب : بر عهده خریدار radio_button_checked هزینه ارسال : بر عهده خریدار radio_button_checked نوع مبرد : R32

استعلام قیمت ۹۱۰۲۹۱۲۹-۰۲۱

اطلاعات بیشتر security گارانتی پنج سال موتور-1 سال سایر
نصب و اجرا توسط دماپا نصب و اجرا توسط تیم دماپا
پشتیبانی دماپا پشتیبانی و خدمات پس از فروش
پرداخت ایمن پرداخت ایمن
ارسال به سراسر ایران ارسال به سراسر ایران
عقد قرارداد با سازمان ها عقد قرارداد با سازمان ها
برند

بویمن

گارانتی

پنج سال موتور-1 سال سایر

اجرت نصب

بر عهده خریدار

هزینه حمل

بر عهده خریدار

نوع مبرد

R32

کولر گازی اینورتر بویمن مدل BIH-12ER ظرفیت ۱۲۰۰۰

کولر گازی بویمن محصول کشور چین میباشد که داکت اسپلیت هایی در ظرفیت ها و نوع کمپرسور های متفاوت با ظاهری زیبا طراحی و تولید کرده است.

کمپرسور که بخش اصلی و قلب کولر گازی شمرده میشود در مدل BIH-12ER برند بویمن، اینورتر است.کمپرسور های اینورتر با دور متغیر حرکت میکنند.یعنی ثابت نیستند و قابلیت تنظیم در آن وجود دارد.کولر گازی هایی با موتور اینورتر از مصرف انرژی و صدای کمتری برخوردار هستند و‌ به سبب عملکرد بهتر از طول عمر بیشتری برخوردارند.

کلاس آب و هوایی کولر گازی بویمن مدل BIH-12HR از نوع T1 است.کولر گازی هایی با آب و هوای t1 مناسب استفاده در شرایط آب و هوایی معتدل اند و به عبارتی ساکنین مناطقی با آب و هوای معتدل باید به دنبال چنین کولر گازی ای باشند.

ظرفیت کولر گازی نشان دهنده تحت پوشش قرار دادن فضایی از محیط توسط کولر گازی است.هر ظرفیت کولر گازی متراژی خاص را تحت پوشش قرار میدهد که بسته به شرایط مختلف متغیر است و با بررسی تمامی شرایط در نتیجه باید به انتخاب ظرفیت مناسب پرداخت.ظرفیت این مدل از کولر گازی ۱۲۰۰۰است.کولر گازی های ۱۲۰۰۰ مناسب فضاهای کوچکتر میباشند.

گاز مبرد کولر گازی بویمن مدل BIH-12HR از نوع R32 است.گاز r32 دارای راندمان بالا در انتقال حرارت است و سبب مصرف بهینه تر انرژی در کولر گازی میشود.گاز r32 به نسبت گاز r410 از راندمان سرمایشی بالاتری برخوردار است و‌به دلیل ساختار ساده ترش قابلیت بازیافت بهتری از گاز R410 دارد.در عین حال خاصیت اشتعال پذیری گاز r32 از گاز r410 بیشتر است و در صورت استفاده شدن از این نوع گاز در کولرگازی به مراقبت و احتیاط بیشتری نیاز دارد.

از لحاظ مصرف انرژی کولر گازی بویمن مدل ذکر شده در رده ی A انرژی قرار میگیرد که یک کولر گازی با مصرف پایین به شمار می رود.

به طور کلی با توجه به آنکه این مدل از کولرگازی در دو حالت سرمایش و گرمایش عمل میکند و پاسخگوی نیاز در هر دو شرایط سرد و گرم است و مجهز بودن این دستگاه به فین طلایی که به کاهش مصرف کولر گازی و هزینه های آن کمک میکند و در نتیجه سبب افزایش ماندگاری دستگاه خواهد شد و ظاهر زیبای خود،یک کولر گازی با امکانات خوب و مناسب شمرده میشود.

گارانتی کولرگازی بویمن

کولر گازی های بویمن شامل گارانتی ۵ساله کمپرسور به همراه ۱۸ماه سایر قطعات میشوند.

 

سایت دماپا

برای خرید و اطلاع از موجودی محصول میتوانید به سه روش حضوری،تلفنی و اینترنتی اقدام نمایید.

سایت دماپا همواره در خدمت مشتریان و مصرف کنندگان گرامی می باشد تا بتواند به سریع ترین و راحت ترین روش ممکن نیاز های شمارا در زمینه سرمایش،گرمایش و تهویه مطبوع برطرف نماید.

در صورت داشتن هرگونه سوال یا بروز مشکل احتمالی قبل_حین و حتی بعد از خرید و استفاده از محصول و سایر خدمات میتوانید با شماره ی درج شده در سایت تماس بگیرید،کارشناسان ما ۲۴ساعته پاسخگوی شما هستند تا با خیالی راحت بهترین خرید را تجربه کنید.

برندبویمن
مدل                   BIH-12ER
ظرفیت                         ۱۲۰۰۰
عملکردسرمایشی و گرمایشی
نوع مبرد                              R32
          کلاس آب و هوایی                                 T1
گرید انرژی                                  A
اینورتر✔️
گلدن فین✔️
گارانتی۵سال کمپرسور+۱۸ماه قطعات

 

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کولرگازی اینورتر ۱۲۰۰۰ بویمن مدل BIH-12ER”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره رایگان


    استعلام قیمت ۹۱۰۲۹۱۲۹-۰۲۱

    اطلاعات بیشتر
    مشاوره رایگان
    headset