غیر اینورتر ۵۵۰۰۰ مدل TMSI-55 HT1 A

غیر اینورتر ۵۵۰۰۰ مدل TMSI-55 HT1 A

turned_in برند : تراست grade گارانتی : پنج سال موتور-1 سال سایر build اجرت نصب : بر عهده خریدار

استعلام قیمت ۹۱۰۲۹۱۲۹-۰۲۱

اطلاعات بیشتر security گارانتی پنج سال موتور-1 سال سایر
نصب و اجرا توسط دماپا نصب و اجرا توسط تیم دماپا
پشتیبانی دماپا پشتیبانی و خدمات پس از فروش
پرداخت ایمن پرداخت ایمن
ارسال به سراسر ایران ارسال به سراسر ایران
عقد قرارداد با سازمان ها عقد قرارداد با سازمان ها
برند

تراست

گارانتی

پنج سال موتور-1 سال سایر

اجرت نصب

بر عهده خریدار

داکت اسپلیت گرید A تراست مدل TMSI-55 HT1 A

اگر بخواهیم لیستی از جدیدترین داکت اسپلیت در بازار را معرفی کنیم حتما داکت اسپلیت گرید A تراست مدل TMSI-55 HT1 A را در این لیست جای می‌دهیم.

 

معرفی داکت اسپلیت گرید A تراست مدل TMSI-55 HT1 A

بدیهی است با گرم شدن هوا به دنبال یک دستگاه تامین‌کننده هوای خنک برای منزل یا محیط کار خود باشید که از لحاظ کیفیت بالایی داشته و مناسب استفاده شما باشد. داکت اسپلیت‌ها نوعی کولر به شمار می‌روند که اغلب به صورت سقفی و توکار داخل ساختمان نصب می‌شوند و هیچ فضایی از محیط شما را اشغال نمی‌کنند.

داکت اسپلیت گرید A تراست مدل TMSI-55 HT1 A یکی از محبوب‌ترین محصولات تولیدی از برند انحصاری تراست است که توانسته بازار فروش بسیار خوبی را به خود اختصاص دهد. چنانچه شما به دنبال یک دستگاه تامین‌کننده هوای گرم و سرد محیط برای خود هستید می‌توانید با اطمینان کامل این داکت اسپلیت را انتخاب کنید. برند تراست این محصول را با استفاده از جدیدترین تکنولوژی و فناوری روز دنیا همراه با کیفیت برتر ساخته است تا بتواند نظر کاربران را به سوی محصولات خانگی خود جلب کند.

پیش از این برند تراست مشغول تولید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی بوده است و تنها مدتی بوده که پا به عرصه تولید انواع داکت اسپلیت‌ها در ظرفیت‌های متنوع گذاشته و توانسته در این مدت کوتاه پیشرفت عظیمی به دست آورد. داکت اسپلیت گرید A تراست علاوه بر دارا بودن ظاهر و کیفیت برتر از عملکرد بهینه نیز برخوردار است که این مورد از مهم‌ترین مزیت‌های این کالا به شمار می‌رود.

 

مشخصات داکت اسپلیت گرید A تراست مدل TMSI-55 HT1 A

حین خرید هر کالایی لازم است به مشخصات آن توجه کنید تا بتوانید یک خرید مناسب و مطمئن داشته باشید‌. همان‌طور که از نام کامل داکت اسپلیت گرید A تراست مدل TMSI-55 HT1 A پیدا است این دستگاه دارای ظرفیت هوادهی ۵۵۰۰۰ btu بوده و مناسب استفاده در فضاهایی با متراژ حداکثر ۴۰ مترمربع خواهد بود.

سطح صدای طراحی شده برای عملکرد یونیت داخلی این دستگاه بسیار پایین و آرام بوده که همین امر موجب جلب رضایت کاربران بسیاری شده است. گرید مصرف انرژی در این کالا بر روی A طراحی شده تا میزان مصرف انرژی آن بسیار پایین باشد و باید اشاره کنیم این مورد از برترین مشخصات این داکت اسپلیت به شمار می‌رود.

نوع گاز به کار گرفته شده در این دستگاه از نوع گاز مبرد باکیفیت R410a بوده که هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نمی‌کند و به عبارتی برای عبارتی برای طبیعت خطری ندارد. شما می‌توانید از هر دو عملکرد سرمایشی و گرمایشی این دستگاه بهره‌مند شوید و در روزهای سرد سال نیز با استفاده از قابلیت اتصال به کویل آبگرم از سیستم گرمایشی این داکت اسپلیت تراست استفاده کنید.

 

راهنمای نصب داکت اسپلیت گرید A تراست مدل TMSI-55 HT1 A

داکت اسپلیت گرید A تراست مدل TMSI-55 HT1 A دارای دو بخش اساسی یونیت خارجی و یونیت داخلی است. یونیت خارجی به آن بخشی گفته می‌شود که در فضای بیرونی محوطه ساختمان یا در پشت بام نصب خواهد شد. یونیت داخلی نیز آن بخشی است که در محیط داخلی ساختمان و اغلب بر روی سقف کاذب به صورت توکار نصب می‌شود.

طریقه نصب هر دو یونیت خارجی و داخلی بسیار سریع و آسان است اما برای نصب یونیت خارجی باید دقت کنید تا دستگاه در محیطی به دور از نور مستقیم خورشید و اشیای اضافی نصب شود. توصیه ما این است برای نصب هر یک از یونیت‌های داخلی و خارجی حتما از یک اپراتور متخصص در این امر کمک بگیرید تا تمامی مراحل به درستی طی شود.

 

خرید داکت اسپلیت گرید A تراست مدل TMSI-55 HT1 A

برای خرید آسان، سریع و قیمت مناسب داکت اسپلیت گرید A تراست مدل TMSI-55 HT1 A ما خرید از مجموعه بزرگ و برتر دماپا را به شما توصیه می‌کنیم. این مجموعه با بیش از ۲۰ سال سابقه کاری در حوزه توزیع انواع لوازم خانگی از جمله انواع داکت اسپلیت‌ها می‌تواند برترین انتخاب شما در این زمینه باشد. به منظور ثبت سفارش کالا از هر کجای ایران تنها کافی است وارد سایت فروشگاه شوید و محصول مورد نظر خود را ضمن مطالعه اطلاعات کامل و جزئیات آن خریداری کنید. مجموعه دماپا از نماد اعتماد الکترونیک، جواز کسب و پرسنلی توانا و ماهر بهره‌مند است که در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی نیاز شما هستند.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “غیر اینورتر ۵۵۰۰۰ مدل TMSI-55 HT1 A”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره رایگان


    استعلام قیمت ۹۱۰۲۹۱۲۹-۰۲۱

    اطلاعات بیشتر
    مشاوره رایگان
    headset