تراست ۱۸۰۰۰ اینورتر مدل TMSAB-18H I

تراست ۱۸۰۰۰ اینورتر مدل TMSAB-18H I

turned_in برند : تراست grade گارانتی : پنج سال موتور-1 سال سایر build اجرت نصب : بر عهده خریدار

تومان۳۶,۱۰۰,۰۰۰

36,100,000تومان

اطلاعات بیشتر security گارانتی پنج سال موتور-1 سال سایر
نصب و اجرا توسط دماپا نصب و اجرا توسط تیم دماپا
پشتیبانی دماپا پشتیبانی و خدمات پس از فروش
پرداخت ایمن پرداخت ایمن
ارسال به سراسر ایران ارسال به سراسر ایران
عقد قرارداد با سازمان ها عقد قرارداد با سازمان ها
برند

تراست

گارانتی

پنج سال موتور-1 سال سایر

اجرت نصب

بر عهده خریدار

اسپلیت دیواری اینورتر تراست مدل TMSAB-18H I

به عنوان یکی از برترین و به‌روزترین تولیدات trust باید به دستگاه اسپلیت دیواری اینورتر تراست مدل TMSAB-18H I اشاره کنیم که دارای کیفیت بالایی است.

 

معرفی اسپلیت دیواری اینورتر تراست مدل TMSAB-18H I

برند تراست یکی از برندهای پیشتاز در زمینه تولید و ارائه انواع لوازم آرایش بوده که امروزه اقدام به طراحی و ساخت انواع اسپلیت‌های دیواری در ظرفیت‌های متنوع کرده است. بدون شک اسپلیت دیواری اینورتر تراست مدل TMSAB-18H I یکی از بروزترین تولیدات این برند بوده که توانسته در بازار ایران فروش بسیار خوبی را به خود اختصاص دهد.

این اسپلیت که دارای عملکردی همچون کولرهای گازی است مناسب استفاده در چهار فصل سال بوده و از قابلیت‌ها و امکانات متعددی برخوردار خواهد بود. امروزه شاهد استفاده‌های فراوان از انواع اسپلیت‌های دیواری در ساختمان‌های اداری، مسکونی، تجاری، مساجد، مکان‌های ورزشی سربسته و غیره هستیم. تراست از برترین تجهیرات و فناوری روز دنیا برای تولید این اسپلیت دیواری استفاده کرده است تا بتواند انتظارات کاربران را به خوبی برآورده کند و موجب جلب رضایت آنان شود.

در این بخش شما را با چند مورد از مهم‌ترین و قابل توجه‌ترین مزیت‌های این اسپلیت دیواری آشنا می‌کنیم که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • دوام و ماندگاری بالا
  • ظاهر شیک و مدرن
  • کیفیت برتر
  • بهره‌مندی از فناوری اینورتر
  • عملکرد بهینه و کم‌مصرف
  • سطح صدای پایین
  • ابعاد مناسب
  • وزن مناسب

 

مشخصات اسپلیت دیواری اینورتر تراست مدل TMSAB-18H I

حین تهیه هر کالایی برای منزل به خصوص لوازمی که در تامین هوای مطبوع محیط نقش دارند باید به مشخصات آن‌ها توجه کنید تا کاملا مطابق نیاز شما باشد. به عنوان اولین مشخصه اسپلیت دیواری اینورتر تراست مدل TMSAB-18H I که توجه هر خریداری را به سوی خود جلب می‌کند باید به ظرفیت هوادهی این دستگاه اشاره کنیم.

این محصول از برند تراست که دارای دو عملکرد گرمایشی و سرمایشی است از ظرفیت هوادهی ۱۸۰۰۰ btu/h برخوردار بوده و مناسب تامین هوای محیط‌هایی با متراژ حداکثر ۱۵ مترمربعی خواهد بود. سطح صدای تعبیه شده برای این اسپلیت دیواری اینورتر بسیار پایین بوده که به همین منظور اغلب کاربران ابراز رضایت و خرسندی کرده‌اند.

نوع گاز مصرفی در این اسپلیت از نوع گاز مبرد و استاندارد R410a بوده که به عنوان گاز دوستدار طبیعت و محیط زیست شناخته می‌شود. اگر بخواهیم در رابطه با مهم‌ترین و برترین مشخصه این دستگاه صحبت کنیم باید به وجود فناوری اینورتر در این اسپلیت اشاره نماییم.

فناوری اینورتر به کار گرفته‌شده در این دستگاه موجب شده است تا عملکرد آن بسیار بهینه باشد و در نتیجه هزینه‌های برق برای کاربران کاهش پیدا کند. موقعیت نصب این دستگاه به صورت دیواری و روکار بوده که داخل ساختمان بسیار سریع، راحت و آسان نصب می‌شود.

 

راهنمای نصب اسپلیت دیواری اینورتر تراست مدل TMSAB-18H I

قبل از هر گونه اقدام برای نصب اسپلیت دیواری اینورتر تراست مدل TMSAB-18H I باید بدانید این دستگاه دارای دو یونیت داخلی و خارجی است که برای نصب هر یک باید به نکاتی توجه داشته باشید. یونیت داخلی این دستگاه که ابعاد کوچکتری نسبت به یونیت خارجی آن دارد در فضای داخلی ساختمان بر روی دیوار به شکل روکار نصب می‌شود و نیاز به مراقبت خاصی پس از فرایند نصب و راه‌اندازی ندارد.

در مقابل یونیت خارجی آن نیز باید در فضای بیرونی ساختمان یا پشت‌بام نصب شود تا سطح صدای بالای آن موجب آزار شما حین خواب و استراحت نگردد. در زمان نصب یونیت خارجی دقت داشته باشید که آن را در محلی به دور از نور مستقیم خورشید و اشیای اضافی نصب نمایید تا در گذر زمان بدنه آن آسیب نبیند و در عملکرد اسپلیت اختلال ایجاد نکند. ما توصیه می‌کنیم برای نصب ایمن‌تر و دقیق‌تر هر یک از یونیت‌ها حتما از اپراتور متخصص در این حوزه کمک بگیرید.

 

خرید اسپلیت دیواری اینورتر تراست مدل TMSAB-18H I

با توجه به سطح کیفیت و عملکرد بهینه اسپلیت دیواری اینورتر تراست مدل TMSAB-18H I انتظار می‌رود میزان عرضه و تقاضای این کالا در بازار ایران فراوان باشد. اگر شما نیز قصد تهیه فوری و بدون دردسر این دستگاه را دارید می‌توانید آن را از مجموعه دماپا با قیمت بسیار مناسبی همراه با گارانتی فروش خریداری کنید. فروشگاه دماپا یکی از برترین مجموعه‌های ایرانی در زمینه فروش لوازم خانگی اعم از انواع اسپلیت‌های دیواری است که می‌تواند بهترین انتخاب شما جهت خرید آنلاین یا حضوری این کالا باشد. کارکنان این مجموعه پس از ثبت سفارش نهایی از سوی شما محصول مورد نظر را با ایمنی کامل بسته‌بندی کرده و آن را در سریع‌ترین زمان ممکن درب منزل شما ارسال می‌کنند.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تراست ۱۸۰۰۰ اینورتر مدل TMSAB-18H I”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره رایگان


    تومان۳۶,۱۰۰,۰۰۰

    اطلاعات بیشتر
    مشاوره رایگان
    headset