تراست پیستونی ۳۰۰۰۰ مدل TMSAB-30CT3 A

تراست پیستونی ۳۰۰۰۰ مدل TMSAB-30CT3 A

turned_in برند : تراست grade گارانتی : پنج سال موتور-1 سال سایر build اجرت نصب : بر عهده خریدار

تومان۶۷,۹۰۰,۰۰۰

67,900,000تومان

اطلاعات بیشتر security گارانتی پنج سال موتور-1 سال سایر
نصب و اجرا توسط دماپا نصب و اجرا توسط تیم دماپا
پشتیبانی دماپا پشتیبانی و خدمات پس از فروش
پرداخت ایمن پرداخت ایمن
ارسال به سراسر ایران ارسال به سراسر ایران
عقد قرارداد با سازمان ها عقد قرارداد با سازمان ها
برند

تراست

گارانتی

پنج سال موتور-1 سال سایر

اجرت نصب

بر عهده خریدار

اسپلیت پیستونی تراست مدل TMSAB-30CT3 A

به عنوان یکی از پرفروش‌ترین و بروزترین تولیدات برند مطرح تراست باید به  اسپلیت پیستونی تراست مدل TMSAB-30CT3 A اشاره کنیم که دارای کیفیت بالایی است.

 

معرفی اسپلیت پیستونی تراست مدل TMSAB-30CT3 A

برند تراست یکی از برترین برندهایی است که امروزه در زمینه تولید، طراحی و ارائه انواع اسپلیت‌های پیستونی در ظرفیت‌های متنوع فعالیت می‌کند. بدون شک اسپلیت پیستونی تراست مدل TMSAB-30CT3 A یکی از بروزترین تولیدات این برند بوده که توانسته در بازار ایران فروش بسیار خوبی را به خود اختصاص دهد و تبدیل به یک اسپلیت محبوب میان کاربران شود.

این اسپلیت که دارای عملکردی همچون کولرهای گازی است مناسب استفاده در چهار فصل سال بوده و از قابلیت‌ها و امکانات متعددی برخوردار خواهد بود. امروزه شاهد استفاده‌های فراوان از انواع اسپلیت‌های پیستونی در ساختمان‌های اداری، مسکونی، تجاری، مساجد، مکان‌های ورزشی سربسته و غیره هستیم تا هوای مورد نیاز محیط تامین شود.

برند تراست از برترین تجهیرات برای تولید این اسپلیت استفاده کرده است تا بتواند انتظارات کاربران را به خوبی برآورده کند و موجب جلب رضایت آنان شود. در این بخش از مطلب شما را با چند مورد از مهم‌ترین و قابل توجه‌ترین مزیت‌های این اسپلیت پیستونی آشنا می‌کنیم که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • پرتاب باد قدرتمند به تمام نقاط محیط
  • عملکرد کم‌صدا
  • کیفیت بالا
  • ابعاد و وزن مناسب
  • قیمت مقرون‌به صرفه
  • کاهش مصرف انرژی برق
  • برخورداری از امکانات متنوع

 

مشخصات اسپلیت پیستونی تراست مدل TMSAB-30CT3 A

حین خرید هر کالایی برای منزل به خصوص لوازمی که در تامین هوای مطبوع محیط نقش دارند باید به مشخصات آن‌ها توجه کنید تا کاملا مطابق نیاز و سلیقه شما باشد. اسپلیت پیستونی تراست مدل TMSAB-30CT3 A که دارای دو عملکرد گرمایشی و سرمایشی از مشخصات قابل توجهی برخوردار است.

این دستگاه دارای ظرفیت هوادهی ۳۰۰۰۰ btu/h بوده و مناسب تامین هوای محیط‌هایی با متراژ حداکثر ۲۵ مترمربعی خواهد بود. سطح صدای تعبیه شده برای این اسپلیت پیستونی تراست بسیار پایین بوده که به همین منظور اغلب کاربران ابراز رضایت و خرسندی کرده‌اند. نوع گاز مصرفی در این اسپلیت از نوع گاز مبرد و استاندارد R410a بوده که به عنوان گاز دوستدار طبیعت و محیط زیست شناخته می‌شود.

اگر بخواهیم در رابطه با مهم‌ترین و برترین مشخصه این دستگاه صحبت کنیم باید به وجود کمپرسور پیستونی در این اسپلیت اشاره نماییم که به موجب آن دستگاه عملکرد بهینه و قدرتمندی از خود ارائه می‌دهد. موقعیت نصب این دستگاه به صورت دیواری و روکار بوده که داخل ساختمان بسیار راحت راه‌اندازی و نصب می‌شود.

 

راهنمای نصب اسپلیت پیستونی تراست مدل TMSAB-30CT3 A

پیش از هر گونه اقدام برای نصب اسپلیت پیستونی تراست مدل TMSAB-30CT3 A باید بدانید این دستگاه دارای دو یونیت داخلی و خارجی است که برای نصب هر یک باید به نکاتی توجه کنید تا اختلالی در عملکرد آن ایجاد نشود. یونیت داخلی این دستگاه که ابعاد کوچکتری نسبت به یونیت خارجی آن دارد در فضای داخلی ساختمان بر روی دیوار به شکل روکار نصب می‌شود و نیاز به مراقبت خاصی پس از فرایند نصب و راه‌اندازی ندارد.

در مقابل یونیت خارجی آن نیز باید در فضای بیرونی ساختمان یا پشت‌بام نصب شود تا سطح صدای بالای آن موجب آزار شما حین خواب و استراحت نگردد. در زمان نصب یونیت خارجی دقت داشته باشید که آن را در محلی به دور از نور مستقیم خورشید و اشیای اضافی نصب نمایید تا در گذر زمان بدنه آن آسیب نبیند و در عملکرد اسپلیت اختلال ایجاد نکند. ما توصیه می‌کنیم برای نصب ایمن‌تر و دقیق‌تر هر یک از یونیت‌ها حتما از اپراتور متخصص در این حوزه کمک بگیرید.

 

خرید اسپلیت پیستونی تراست مدل TMSAB-30CT3 A

با توجه به سطح کیفیت و عملکرد بهینه اسپلیت پیستونی تراست مدل TMSAB-30CT3 A انتظار می‌رود میزان عرضه و تقاضای این کالا در بازار ایران فراوان باشد. اگر شما نیز قصد بدون دردسر این دستگاه را دارید می‌توانید آن را از مجموعه دماپا با قیمت بسیار مناسبی همراه با گارانتی پس از فروش خریداری کنید. فروشگاه دماپا یکی از برترین مجموعه‌های ایرانی در زمینه فروش انواع اسپلیت‌ها است که می‌تواند بهترین انتخاب شما جهت خرید آنلاین یا حضوری این کالا باشد. کارکنان این مجموعه پس از ثبت سفارش نهایی از سوی شما محصول مورد نظر را با ایمنی کامل بسته‌بندی کرده و آن را در سریع‌ترین زمان ممکن درب منزل شما ارسال می‌کنند.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تراست پیستونی ۳۰۰۰۰ مدل TMSAB-30CT3 A”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره رایگان


    تومان۶۷,۹۰۰,۰۰۰

    اطلاعات بیشتر
    مشاوره رایگان
    headset