تراست ۶۰۰۰۰ ایستاده اینورتر تروپیکال مدل TMSG-60HT3

تراست ۶۰۰۰۰ ایستاده اینورتر تروپیکال مدل TMSG-60HT3

turned_in برند : تراست grade گارانتی : پنج سال موتور-1 سال سایر build اجرت نصب : بر عهده خریدار

تومان۱۳۹,۱۲۵,۰۰۰

139,125,000تومان

اطلاعات بیشتر security گارانتی پنج سال موتور-1 سال سایر
نصب و اجرا توسط دماپا نصب و اجرا توسط تیم دماپا
پشتیبانی دماپا پشتیبانی و خدمات پس از فروش
پرداخت ایمن پرداخت ایمن
ارسال به سراسر ایران ارسال به سراسر ایران
عقد قرارداد با سازمان ها عقد قرارداد با سازمان ها
برند

تراست

گارانتی

پنج سال موتور-1 سال سایر

اجرت نصب

بر عهده خریدار

اسپلیت ایستاده اینورتر تراست مدل TMSG-60HT3

توصیه می‌کنیم برای آشنایی با یکی از برترین محصولات ارائه‌شده توسط برند مطرح تراست به‌نام اسپلیت ایستاده اینورتر تراست مدل TMSG-60HT3 ما را تا پایان همراهی نمایید.

 

معرفی اسپلیت ایستاده اینورتر تراست مدل TMSG-60HT3

با پیشرفت فناوری و تکنولوژی بشر توانست برای تامین هوای مورد نیاز محیط خود از دستگاه‌های متنوعی بهره‌مند شود‌. یکی از قدیمی‌ترین این دستگاه‌ها انواع اسپلیت‌ها هستند که امروزه با بهره‌مندی از فناوری روز دنیا در پیشرفته‌ترین حالت ممکن تولید و در بازار عرضه می‌شوند.

یکی از برترین برندهای مطرحی که در زمینه تولید اسپلیت‌های دیواری و ایستاده فعالیت می‌کند برند trust است. این برند پیش از این‌ها در حوزه تولید لوازم آرایشی فعالیت می‌کرد و اغلب افراد نام این برند را از تولید لوازم آرایشی می‌شناسند.

یکی از جدیرین تولیدات تراست با نام اسپلیت ایستاده اینورتر تراست مدل TMSG-60HT3 شناخته می‌شود که در بازار ایران محبوبیت فراوانی به دست آورده است. این دستگاه با دارا بودن عملکرد قدرتمند و بهینه خود کاملا مناسب استفاده در محیط‌های کاری، مساجد و مکان‌های وررشی سربسته است تا هوای مورد نیاز محیط را تامین کند.

این اسپلیت ایستاده به گونه‌ای طراحی شده است که کمترین فضا از محیط شما را اشغال کند و زیبایی دکوراسیون داخلی را نیز چندین برابر خواهد کرد. اگر در مکان‌هایی با ابعاد بالا در حال فعالیت هستید که نیاز به تامین‌کننده هوای مطبوع محیط در چهار فصل را دارید بهتر است از این محصول استفاده کنید. از مهم‌ترین مزیت‌های این دستگاه کاربردی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت ساخت بالا
  • عملکرد بهینه و کم‌مصرف
  • ظاهر مدرن و جذاب
  • ابعاد و اندازه مناسب
  • قیمت مناسب
  • عملکرد کم‌صدا

 

مشخصات اسپلیت ایستاده اینورتر تراست مدل TMSG-60HT3

برای تهیه هر محصولی از جمله انواع اسپلیت‌ها باید مشخصات آن‌ها را به خوبی بشناسید تا بتوانید انتخابی مطابق نیاز خود داشته باشید. به عنوان اولین مشخصه باید به ظرفیت سیستم هوادهی این دستگاه که ۶۰۰۰۰ btu/h در این محصول اشاره کنیم. این ظرفیت برتر در اسپلیت ایستاده اینورتر تراست مدل TMSG-60HT3 به شما کاربران این امکان را می‌دهد تا در محیط‌هایی با متراژ بالا از عملکرد بهینه این کالا بهره‌مند شوید.

بهره‌مندی از فناوری پیشرفته اینورتر به عنوان یکی دیگر از مشخصات برتر این دستگاه به شمار می‌رود که به موجب آن اسپلیت ایستاده شما عملکرد بهینه‌ای از خود ارائه می‌دهد. سطح صدای تعبیه شده برای یونیت داخلی این دستگاه بسیار پایین بوده و موجب فراهم آوردن آرامش و سکوت برای شما کاربران عزیز می‌شود.

از طرفی دیگر این دستگاه از گاز باکیفیت و برتر بین‌المللی R410a استفاده می‌کند که به عنوان گاز دوستدار طبیعت شناخته می‌شود. موقعیت نصب این اسپلیت ایستاده اینورتر تراست مدل TMSG-60HT3 نیز همان‌طور که از نامش پیدا است به صورت ایستاده در نقطه‌ای از ساختمان شما خواهد بود.

 

راهنمای نصب اسپلیت ایستاده اینورتر تراست مدل TMSG-60HT3

تقریبا تمامی اسپلیت‌ها از قطعات و بخش‌های مشابه‌ای برخوردارند که مهم‌ترین بخش آن‌ها را یونیت‌های داخلی و خارجی تشکیل می‌دهند. اسپلیت ایستاده اینورتر تراست مدل TMSG-60HT3 همانند هر اسپلیت دیگری دارای دو یونیت خارجی و داخلی است که هر یک به شیوه‌ای نصب می‌شوند.

اگر قصد راه‌اندازی و نصب هر یک از یونیت‌های این دستگاه را دارید بهتر است نسبت به داشتن آگاهی و دانش فنی لازم در این خصوص اطمینان پیدا کنید. توصیه می‌کنیم برای نصب مطمئن و دقیق هر یک از یونیت‌های این دستگاه با متخصصین فعال در این حوزه ارتباط برقرار نمایید.

یونیت خارجی در فضایی به دور از محیط داخلی ساختمان و به دور از نور مستقیم خورشید نصب می‌شود تا به بدنه آن به مرور زمان آسیب وارد نشود. یونیت داخلی نیز در فضای داخلی و سربسته ساختمان به راحتی نصب می‌شود که فضای زیادی از محیط شما را اشغال نکرده و موجب زیباسازی آن نیز می‌گردد.

 

خرید اسپلیت ایستاده اینورتر تراست مدل TMSG-60HT3

برای خرید آسان، مطمئن و قیمت مناسب اسپلیت ایستاده اینورتر تراست مدل TMSG-60HT3 می‌توانید از مزیت‌های خرید از فروشگاه دماپا بهره‌مند شوید. این مجموعه برتر و بررگ ایرانی سال‌ها است که در حوزه توزیع و فروش انواع اسپلیت‌ها فعالیت می‌کند و توانسته در این حوزه اعتبار فراوانی برای خود به دست آورد. شما می‌توانید از هر کجای ایران به صورت آنلاین خرید خود را از فروشگاه دماپا انجام دهید و محصول مورد نظر را در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل خود تحویل بگیرید. از برترین مزایای خرید از این مجموعه می‌توان به ارسال فوری، قیمت مناسب، بسته‌بندی ایمن و گارانتی پس از فروش اشاره کرد.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تراست ۶۰۰۰۰ ایستاده اینورتر تروپیکال مدل TMSG-60HT3”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره رایگان


    تومان۱۳۹,۱۲۵,۰۰۰

    اطلاعات بیشتر
    مشاوره رایگان
    headset