کولرگازی زانتی ۳۶۰۰۰ مدل ZMSD-36HO1RAAA

کولرگازی زانتی ۳۶۰۰۰ مدل ZMSD-36HO1RAAA

turned_in برند : زانتی grade گارانتی : پنج سال موتور-1 سال سایر build اجرت نصب : بر عهده خریدار

استعلام قیمت ۹۱۰۲۹۱۲۹-۰۲۱

اطلاعات بیشتر security گارانتی پنج سال موتور-1 سال سایر
نصب و اجرا توسط دماپا نصب و اجرا توسط تیم دماپا
پشتیبانی دماپا پشتیبانی و خدمات پس از فروش
پرداخت ایمن پرداخت ایمن
ارسال به سراسر ایران ارسال به سراسر ایران
عقد قرارداد با سازمان ها عقد قرارداد با سازمان ها

موارد مشابه

برند

زانتی

گارانتی

پنج سال موتور-1 سال سایر

اجرت نصب

بر عهده خریدار

اسپلیت دیواری سرد و گرم روتاری دور ثابت زانتی مدل ZMSD-36HO1RAAA

یکی از جدیدترین تولیدات برند زانتی با نام اسپلیت دیواری سرد و گرم روتاری دور ثابت زانتی مدل ZMSD-36HO1RAA شناخته می‌شود که از کیفیت بالایی برخوردار است.

 

معرفی اسپلیت دیواری سرد و گرم روتاری دور ثابت زانتی مدل ZMSD-36HO1RAAA

زمانی که نوبت به تهیه سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی برای محیط کار یا منزل از راه می‌رسد همه ما انتظار داریم یک محصول بهینه و باکیفیت خریداری کنیم. اسپلیت‌ها از رایج‌ترین سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی هستند که با استفاده از پرتاب باد قدرتمند خود این توانایی را دارند تا محیط مورد نظر را کاملا خنک کنند.

اگر در مناطقی ساکن هستید که دارای آب و هوای بسیار گرم و طاقت‌فرسایی است بهترین انتخاب برای شما تهیه یک اسپلیت دیواری مرغوب و بادوام خواهد بود. برندهای متعددی در تمامی دنیا اقدام با طراحی و ارائه انواع دستگاه‌های سرمایشی از جمله اسپلیت‌ها کرده‌اند که در این میان برند انحصاری زانتی یکی از برترین‌ها است.

این برند به خوبی از انتظارات مشتریان برای تهیه یک اسپلیت برتر و کاربردی آگاه بوده و همچنان تلاش می‌کند بهترین محصولات را به بازار ارائه دهد. اسپلیت دیواری سرد و گرم روتاری دور ثابت زانتی مدل ZMSD-36HO1RAAA یکی از پرطرفدارترین محصولات این برند است که در بازار ایران محبوبیت فراوانی دارد.

این دستگاه با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیرات و جدیدترین تکنولوژی روز دنیا طراحی شده است تا بتواند انتظارات شما را از تهیه یک اسپلیت باکیفیت برآورده کند. این اسپلیت دیواری دارای اندازه مناسب و ظاهر زیبایی است تا موجب زیباسازی دکوراسیون داخلی منزل یا محیط کار شما شود.

 

مشخصات اسپلیت دیواری سرد و گرم روتاری دور ثابت زانتی مدل ZMSD-36HO1RAAA

اسپلیت دیواری سرد و گرم روتاری دور ثابت زانتی مدل ZMSD-36HO1RAAA دارای دو عملکرد سرمایشی و گرمایشی است که این مورد از مشخصات قابل توجه آن به شمار می‌رود. ظرفیت هوادهی در این دستگاه ۳۶۰۰۰ btu طراحی شده است که این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا در محیط‌هایی با متراژ حداکثری ۳۰ مترمربع بتوانید از این محصول استفاده کنید.

سطح صدای عملکرد در این کالا بسیار پایین بوده تا هیچ مزاحمتی برای کاربران حین خواب و استراحت ایجاد نکند. نوع کمپرسور مصرفی در این اسپلیت دیواری از نوع روتاری بوده که این مورد به عنوان برترین مشخصه محصول به شمار می‌رود. کمپرسور روتاری در کنار برق تکفاز مصرفی این دستگاه موجب کاهش مصرف انرژی در آن شده و در نهایت هزینه‌های برق برای کاربران کاهش پیدا می‌کند.

این دستگاه دارای پرتاب باد قدرتمندی است که با استفاده از این قابلیت توانایی خنک کردن یکسان تمامی محیط را دارد. از سوی دیگر نوع گاز به کار گرفته شده در این محصول از نوع گاز مبرد R410a بوده که به عنوان گاز دوستدار طبیعت شناخته می‌شود.

 

راهنمای نصب اسپلیت دیواری سرد و گرم روتاری دور ثابت زانتی مدل ZMSD-36HO1RAAA

اسپلیت دیواری سرد و گرم روتاری دور ثابت زانتی مدل ZMSD-36HO1RAAA همانند سایر اسپلیت‌ها دارای دو یونیت خارجی و داخلی است. در واقع یونیت‌های داخلی و خارجی اصلی‌ترین بخش‌های تشکیل‌دهنده این دستگاه هستند که باید در نصب و راه‌اندازی آن‌ها دقت شود تا دستگاه به خوبی فعالیت کند.

مهم‌ترین نکته‌ای که جهت نصب یونیت خارجی باید به آن توجه کنید قرار دادن آن در محل بیرونی ساختمان و در محیطی دور از اشیای اضافی و نور مستقیم خورشید است. ممکن است در اثر نور مداوم و مستقیم خورشید بدنه یونیت خارجی به مرور زمان آسیب ببیند و روند فعالیت اسپلیت را مختل کند. یونیت داخلی نیز در محیط داخلی ساختمان بر روی دیوار به صورت روکار نصب می‌شود که این امر بسیار سریع و آسان انجام خواهد شد.

 

خرید اسپلیت دیواری سرد و گرم روتاری دور ثابت زانتی مدل ZMSD-36HO1RAAA

بدون شک تهیه اسپلیت دیواری سرد و گرم روتاری دور ثابت زانتی مدل ZMSD-36HO1RAAA می‌تواند بهترین انتخاب برای محیط‌های سربسته و کوچک باشد. اگر شما نیز قصد خرید راحت و قیمت مناسب این کالا را دارید ما به شما توصیه می‌کنیم از طریق مجموعه دماپا جهت خرید این محصول اقدام کنید.

فرقی نمی‌کند در کدام نقطه از کشور ساکن هستید شما می‌توانید با ورود به سایت فروشگاه محصول مورد نظر خود را خریداری کرده و درب منزل خود تحویل بگیرید. از مهم‌ترین‌ مزیت‌های خرید از فروشگاه دماپا می‌توان به برخورداری از گارانتی پس از فروش، ارسال فوری به سراسر کشور، خرید با قیمت مناسب و پاسخگویی ۲۴ ساعته اشاره کرد.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کولرگازی زانتی ۳۶۰۰۰ مدل ZMSD-36HO1RAAA”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره رایگان


    استعلام قیمت ۹۱۰۲۹۱۲۹-۰۲۱

    اطلاعات بیشتر
    مشاوره رایگان
    headset