کولرگازی زانتی ۳۰۰۰۰ مدل ZMSD-30HO1RAAA

کولرگازی زانتی ۳۰۰۰۰ مدل ZMSD-30HO1RAAA

turned_in برند : زانتی grade گارانتی : پنج سال موتور-1 سال سایر build اجرت نصب : بر عهده خریدار

استعلام قیمت ۹۱۰۲۹۱۲۹-۰۲۱

اطلاعات بیشتر security گارانتی پنج سال موتور-1 سال سایر
نصب و اجرا توسط دماپا نصب و اجرا توسط تیم دماپا
پشتیبانی دماپا پشتیبانی و خدمات پس از فروش
پرداخت ایمن پرداخت ایمن
ارسال به سراسر ایران ارسال به سراسر ایران
عقد قرارداد با سازمان ها عقد قرارداد با سازمان ها

موارد مشابه

برند

زانتی

گارانتی

پنج سال موتور-1 سال سایر

اجرت نصب

بر عهده خریدار

اسپلیت دیواری سرد و گرم روتاری دور ثابت زانتی مدل ZMSD-30HO1RAAA

یکی از برترین تولیدات برند انحصاری زانتی که امروزه در اغلب منازل قابل مشاهده است اسپلیت دیواری سرد و گرم روتاری دور ثابت زانتی مدل ZMSD-30HO1RAAA نام دارد.

 

معرفی اسپلیت دیواری سرد و گرم روتاری دور ثابت زانتی مدل ZMSD-30HO1RAAA

اسپلیت یکی از کاربردی‌ترین دستگاه‌ها در فصول گرم سال است تا بتوان با استفاده از آن هوای خنک مورد نیاز مکان‌هایی همچون ساختمان‌های مسکونی، تجاری، اداری و تمامی محیط‌های سربسته را تامین کرد. اسپلیت‌ها ساز و کاری شبیه به کولرهای گازی دارند و از دو یونیت خارجی و داخلی تشکیل می‌شوند که مهم‌ترین بخش‌های آنان را تشکیل می‌دهد.

برند زانتی یک برند ایتالیایی انحصاری است که اقدام به تولید و طراحی انواع اسپلیت‌ها در مدل‌ها و ظرفیت‌های متعدد کرده و تاکنون توانسته توجه کاربران بسیاری را به سوی خود جلب کند. این برند به خوبی از انتظارات کاربران چنین لوازم خانگی آگاه بوده و توانسته با به کارگیری جدیدترین فناوری‌های روز دنیا محصولاتی به بازار ارائه کند که بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص دهند.

یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین تولیدات این برند اسپلیت دیواری سرد و گرم روتاری دور ثابت زانتی مدل ZMSD-30HO1RAAA نام دارد. این دستگاه دارای ظاهری شیک و کیفیتی عالی بوده که به خوبی می‌تواند پاسخگوی نیاز شما برای تامین هوای خنک باشد. عملکرد این محصول به صورت گرمایشی و سرمایشی بوده و این به آن معنا است که شما می‌توانید در هر چهار فصل در صورت نیاز از عملکرد این اسپلیت دیواری زانتی بهره‌مند شوید.

 

مشخصات اسپلیت دیواری سرد و گرم روتاری دور ثابت زانتی مدل ZMSD-30HO1RAAA

توجه به مشخصات تشکیل‌دهنده یک محصول می‌تواند تاثیر زیادی در انتخاب درست آن کالا داشته باشد تا بتوانید یک دستگاه کاربردی با قابلیت‌های ویژه و برتر برای خود خریداری کنید. به عنوان اولین مشخصه قابل توجه این اسپلیت دیواری زانتی باید به ظرفیت هوادهی سیستم گرمایشی و سرمایشی آن اشاره کنیم.

همان‌طور که از نام کامل محصول پیدا است اسپلیت دیواری سرد و گرم روتاری دور ثابت زانتی مدل ZMSD-30HO1RAAA دارای ظرفیت ۳۰۰۰۰ btu بوده و مناسب تامین هوای اتاق‌هایی با متراژ حداکتر ۲۰ مترمربع است. نوع گاز به کار گرفته شده در عملکرد این دستگاه از نوع گاز بین‌المللی R410a بوده که هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نمی‌کند.

سطح صدای طراحی شده برای عملکرد این دستگاه بسیار پایین بوده و هیچ مزاحمتی برای کاربران حین خواب و استراحت ایجاد نمی‌کند. یکی از دیگر از مشخصات برتر این کالا مربوط به بهره‌مندی از کنترل دیجیتال است که شما می‌توانید با استفاده از آن تنظیمات دلخواه را بر روی اسپلیت انجام دهید.

نوع برق مصرفی این دستگاه از نوع برق تکفاز بوده که در کنار کمپرسور روتاری از بهترین مشخصات این کالا را تشکیل می‌دهند. در واقع بهره‌مندی از کمپرسور روتاری در این محصول موجب شده تا این کالا مصرف بهینه‌ای در انرژی برق داشته باشد و این امر موجب جلب رضایت کاربران شود.

 

راهنمای نصب اسپلیت دیواری سرد و گرم روتاری دور ثابت زانتی مدل ZMSD-30HO1RAAA

موقعیت نصب اسپلیت دیواری سرد و گرم روتاری دور ثابت زانتی مدل ZMSD-30HO1RAAA به صورت دیواری و روکار خواهد بود. به این صورت که یونیت داخلی این محصول که از اصلی‌ترین بدنه آن را تشکیل می‌دهد در محیط داخلی ساختمان و بر روی دیوار نصب می‌شود. یونیت خارجی نیز در فضای بیرونی ساختمان و در محیطی خلوت و به دور از نور آفتاب نصب می‌شود تا آسیبی متوجه بدنه آن نگردد. بهتر است برای نصب و راه‌اندازی هر دو یونیت داخلی و خارجی از اپراتور متخصص بخواهید برای انجام این امر اقدام کند تا تمامی مراحل به درستی طی شود.

 

خرید اسپلیت دیواری سرد و گرم روتاری دور ثابت زانتی مدل ZMSD-30HO1RAAA

اگر از علاقمندان و مشتاقان تهیه این اسپلیت دیواری زانتی هستید می‌توانید به سادگی این محصول را از طریق سایت فروشگاه دماپا خریداری کنید. مجموعه دماپا یک فروشگاه برتر ایرانی در زمینه توزیع انواع لوازم خانگی است که از جواز کسب، نماد اعتماد و نمایندگی‌های متعدد در سراسر کشور برخوردار خواهد بود.

شما برای خرید اسپلیت دیواری سرد و گرم روتاری دور ثابت زانتی مدل ZMSD-30HO1RAAA تنها کافی است وارد سایت مجموعه شوید و محصول مورد نظر را ضمن مطالعه اطلاعات جامع آن با قیمت مناسبی خریداری کنید. به عنوان برترین مزیت‌های خرید از مجموعه بزرگ دماپا می‌توانیم به ارسال فوری و ایمن، پشتیبانی دائمی، بهره‌مندی از گارانتی پس از فروش و خرید با قیمت منصفانه اشاره کنیم.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کولرگازی زانتی ۳۰۰۰۰ مدل ZMSD-30HO1RAAA”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره رایگان


    استعلام قیمت ۹۱۰۲۹۱۲۹-۰۲۱

    اطلاعات بیشتر
    مشاوره رایگان
    headset