کولرگازی ۱۲۰۰۰ اینورتر زانتی مدل ZTSD-12HD1RAPA

کولرگازی ۱۲۰۰۰ اینورتر زانتی مدل ZTSD-12HD1RAPA

turned_in برند : زانتی grade گارانتی : پنج سال موتور-1 سال سایر build اجرت نصب : بر عهده خریدار

استعلام قیمت ۹۱۰۲۹۱۲۹-۰۲۱

اطلاعات بیشتر security گارانتی پنج سال موتور-1 سال سایر
نصب و اجرا توسط دماپا نصب و اجرا توسط تیم دماپا
پشتیبانی دماپا پشتیبانی و خدمات پس از فروش
پرداخت ایمن پرداخت ایمن
ارسال به سراسر ایران ارسال به سراسر ایران
عقد قرارداد با سازمان ها عقد قرارداد با سازمان ها

موارد مشابه

برند

زانتی

گارانتی

پنج سال موتور-1 سال سایر

اجرت نصب

بر عهده خریدار

اسپلیت دیواری سرد و گرم روتاری اینورتر زانتی مدل ZTSD-12HD1RAPA

اگر بخواهیم یکی از برترین تولیدات برند زانتی را در حوزه دستگاه‌های تامین‌کننده هوا معرفی کنیم به معرفی اسپلیت دیواری سرد و گرم روتاری اینورتر زانتی مدل ZTSD-12HD1RAPA می‌پردازیم.

 

معرفی اسپلیت دیواری سرد و گرم روتاری اینورتر زانتی مدل ZTSD-12HD1RAPA

همه ما در فصول گرم سال اغلب به دنبال یک دستگاه کاربردی و مفید برای تامین هوای خنک محل کار یا منزل هستیم. با نگاهی گذرا به فروشگاه‌های لوازم خانگی می‌توانیم دستگاه‌های متعددی را مشاهده کنیم که هر یک با دارا با قابلیت‌های خاص برای تامین هوای محیط مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اسپلیت‌های دیواری یکی از رایج‌ترین و محبوب‌ترین دستگاه‌های تامین‌کننده هوای مطبوع محیط هستند که اغلب برای تامین هوای خنک کاربرد دارند. برندهای متفاوتی در سراسر دنیا اقدام به طراحی و ارائه انواع اسپلیت‌های دیواری کرده‌اند که برند انحصاری و ایتالیایی زانتی یکی از برترین آن‌ها به شمار می‌رود.

به عنوان یکی از پرطرفدارترین تولیدات زانتی می‌توانیم به اسپلیت دیواری سرد و گرم روتاری اینورتر زانتی مدل ZTSD-12HD1RAPA اشاره کنیم که با بالاترین کیفیت تولید و طراحی شده است. این دستگاه قابل استفاده در انواع محیط‌های کوچک سربسته بوده و با دارا بودن قابلیت‌های کاربردی طرفداران بسیاری را در بازار ایران به خود اختصاص داده است.

 

مشخصات اسپلیت دیواری سرد و گرم روتاری اینورتر زانتی مدل ZTSD-12HD1RAPA

از مهم‌ترین مشخصات این دستگاه می‌توان به قابلیت سرد و گرم بودن محیط آن اشاره کرد که در تمامی فصول برای شما قابل استفاده خواهد بود. یکی دیگر از مشخصه‌های قابل توجه اسپلیت دیواری سرد و گرم روتاری اینورتر زانتی مدل ZTSD-12HD1RAPA مربوط به ظرفیت سیستم هوادهی سرمایشی و گرمایشی آن است.

ظرفیت هوادهی این دستگاه با توجه به نام کامل آن ۱۲۰۰۰ btu تعیین شده است و مناسب استفاده در اتاق‌های بسیار کوچک خواهد بود. نوع گاز استفاده شده در این اسپلیت دیواری سرد و گرم از نوع گاز استاندارد و بین‌المللی R410a بوده که به عنوان گاز دوستدار محیط زیست و طبیعت شناخته می‌شود.

از دیگر مشخصات برتر و قابل توجه در این کالا می‌توان به بهره‌مندی از کمپرسور روتاری و فناوری اینورتر اشاره کرد. به دلیل بهره‌مندی از فناوری اینورتر و کمپرسور روتاری میزان مصرف انرژی در این اسپلیت بسیار پایین است و در نتیجه هزینه‌های برق کاهش پیدا می‌کند.

سطح صدای طراحی شده برای یونیت داخلی این دستگاه بسیار پایین و آرام است و همین مورد موجب جلب رضایت کاربران متعددی شده است. موقعیت نصب این کالا به صورت دیواری و روکار بوده و با داشتن ابعاد مناسب فضای زیادی از محیط شما را اشغال نمی‌کند.

 

راهنمای نصب اسپلیت دیواری سرد و گرم روتاری اینورتر زانتی مدل ZTSD-12HD1RAPA

اسپلیت دیواری سرد و گرم روتاری اینورتر زانتی مدل ZTSD-12HD1RAPA از دو بخش مهم و اساسی یونیت داخلی و یونیت خارجی تشکیل شده است که یونیت خارجی ابعاد بزرگتری نسبت به یونیت داخلی دارد. بهترین اقدام برای نصب هر یک از این یونیت‌های داخلی و خارجی سپردن انجام این امر به متخصصین فعال در این حوزه است تا تمامی مراحل به درستی طی شوند.

برای نصب یونیت خارجی باید آن را در محلی خلوت و به دور از نور مستقیم خورشید در فضای بیرونی ساختمان قرار دهید. اتصالات یونیت خارجی را به خوبی بررسی کنید تا در عملکرد اسپلیت دیواری زانتی شما مشکلی پیش نیاید. نصب و راه‌اندازی یونیت داخلی نیز بسیار سریع و آسان انجام می‌شود که حتی نیاز به مراقبت و نگهداری شما نیز نخواهد داشت.

 

خرید اسپلیت دیواری سرد و گرم روتاری اینورتر زانتی مدل ZTSD-12HD1RAPA

اگر علاقمند به خرید اسپلیت دیواری سرد و گرم روتاری اینورتر زانتی مدل ZTSD-12HD1RAPA هستید می‌توانید این محصول را با برخورداری از مزیت‌های متعدد از مجموعه دماپا خریداری کنید. فروشگاه دماپا با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک، جواز کسب و نمایندگی‌های متعدد در سراسر کشور می‌تواند برترین انتخاب شما جهت تهیه آنلاین این کالا باشد.

برای خرید این محصول تنها لازم است وارد آدرس اینترنتی این مجموعه شوید و با انتخاب اسپلیت دیواری مورد نظر آن را خریداری کنید. کارکنان مجموعه پس از ثبت سفارش نهایی شما اقدام به بسته‌بندی ایمن محصول مورد نظر کرده و آن را در سریع‌ترین زمان ممکن درب منزل شما ارسال می‌کنند. از برترین مزیت‌های خرید آنلاین از این فروشگاه می‌توان به ارسال فوری درب منزل، بهره‌مندی از گارانتی پس از فروش و پشتیبانی ۲۴ ساعته اشاره کرد.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کولرگازی ۱۲۰۰۰ اینورتر زانتی مدل ZTSD-12HD1RAPA”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره رایگان


    استعلام قیمت ۹۱۰۲۹۱۲۹-۰۲۱

    اطلاعات بیشتر
    مشاوره رایگان
    headset