داکت اسپلیت تک الکتریک

در حال نمایش 2 نتیجه

    مشاوره رایگان


    داکت اسپلیت های تک الکتریک با گارانتی شرکت بدرتک به قیمت نمایندگی ویژه پروژه های بزرگ خصوصی و دولتی در فروشگاه دماپا عرضه می‌شوند. محصولات این برند دارای خدمات پس از فروش تضمینی در 31 استان کشور هستند.

    تاریخچه تک الکتریک

    شرکت بدر تک الکتریک وارد کننده انواع لوازم خانگی برندهای مدیا و توشیبا می باشد. این شرکت همچنین نسبت به واردات محصول داکت اسپلیت نیز اقدام نموده است. از جمله برندهای وارداتی بدرتک مدیا می باشد که به دلیل مسائل وارداتی و تجاری داکت اسپلیت های مدیا با برند تک الکتریک توسط این شرکت در ایران عرضه می گردد.

    کیفیت اسپلیت های کانالی TECH ELECTRIC

    داکت اسپلیت های تک الکتریک جزء محصولات خوش قیمت و فراگیر است که در بسیاری از پروژه های بزرگ خصوصی و دولتی نیز استفاده می گردد.

    قطعات بکار رفته در داکت های بدرتک عمر متوسطی دارند. بلوور های پلاستیکی صدای بسیار کمی داشته و رضایت مشتری را جلب کرده اند. نوع کمپرسور بکار رفته در این دسته محصولات از نوع روتاری اینورتر و دور ثابت است که در مدل اول مصرف انرژی کمتری داریم.

    مصرف برق داکت اسپلیت تک الکتریک مناسب می باشد. همچنین هواساز آن نیز دارای صدای کم و ناچیزی است. برای بهره برداری از داکت اسپلیت تک الکتریک ابتدا باید به نوع کانال کشی و سیستم لوله کشی آن توجه نمود تا بهترین راندمان و نتیجه را دریافت کنید. ضمناً مشخصات فنی هر محصول در منوی مشخصات آن در اختیار بازدید کنندگان گرامی قرار گرفته است.

    لیست قیمت داکت اسپلیت تک الکتریک

    قیمت این دستگاه ها با توجه به  نوع اینورتر و دور ثابت آ« متفاوت است اما به طور کلی با توجه به کیفیت قطعات به کار رفته مناسب می  باشد. برای مقایسه قیمت ها بهتر است با رقبای هم سطح خود مانند گرین ، آکس ، میدیا ، صباتک STDD ، ایران رادیاتور و … مقایسه شود . با انجام این مقایسه قیمت گذاری معقول است. لیست قیمت ها همواره مطابق مصوب کارخانه در وبسایت دماپا بروزرسانی می گردد. همچنین برای اطلاع از تخفیف های بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

    خرید محصولات از نمایندگی فروش

    فروشگاه دماپا به عنوان نمایندگی فروش داکت اسپلیت تک الکتریک محصولات این برند را به صورت حضوری در شوروم دایمی فروشگاه فروش می رساند. همچنین از طریق درگاه پرداخت الکترونیک سپهر صادرات می توانید ظرفیت مورد نظر را انتخاب و کالا را در اولین فرصت دریافت کنید.

    نصب و گارانتی

    پس از دریافت محصول نماینده نصب شرکت کار راه اندازی و گارانتی را انجام می دهد. کمپرسور این دستگاه ها به مدت پنج سال گارانتی دارند. شرایط استفاده از گارانتی در دفترچه ذکر شده است که مهمترین آن استفاده از نصاب و سرویسکار مجاز شرکت در طول دوره گارانتی است. همچنین کویل آب گرم ساخت شرکت تک الکتریک به مدت یکسال گارانتی می باشد.

      مشاوره رایگان
      headset