کولر گازی بوتان

در حال نمایش 4 نتیجه

    مشاوره رایگان


    کولر گازی بوتان یکی از محبوب‌ترین کولر گازی های ایرانی در بازار به شمار می‌رود که تمامی انواع آن دارای ظاهری شیک و مدرن هستند. این دستگاه با استفاده از جدیدترین متد روز دنیا و به کارگیری فناوری‌های پیشرفته توسط برند بوتان تولید و در مجموعه برتر ما به فروش می‌رسد.

    کولر گازی‌های بوتان مناسب مناطق حاره ای

    کولرهای گازی بوتان با استفاده از سیکل تبرید تراکمی گرمای موجود در اتاق را گرفته و آن را در خارج از اتاق دفع می‌کنند. سپس هوای خنک را با قدرت بالا وارد فضای شما می‌کنند تا در کم‌ترین زمان ممکن تمامی محیط خنک و سرد شود. اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که دارای آب و هوایی گرم و حاره‌ای است انتخاب کولرهای بوتان می‌تواند برای شما بهترین گزینه باشد.

    دماپا، نماینده فروش و پخش

    ما در مجموعه دماپا انواع متعددی از برترین و پرفروش‌ترین کولرهای گازی بوتان را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم تا بتوانید مطابق میل و نیاز خود نمونه‌ای از آن‌ها را انتخاب کنید. در واقع باید اشاره کنیم اگر کیفیت، ماندگاری، نصب آسان، قدرت بالا و قیمت مناسب برای شما اهمیت دارد بدون معطلی این دستگاه را از فروشگاه ما سفارش دهید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.

    تنوع کولرگازی ها :

    کولر گازی بوتان همانند سایر سیستم‌های تهویه هوای محیط دارای انواع متنوعی همراه با قابلیت‌های متفاوت هستند. برای یک خریدار این موضوع بسیار اهمیت دارد که کالای مورد نظر او چه ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی داشته یا به عبارتی از چه نوعی است. برای مثال اگر محل کار یا زندگی شما یک محیط کوچک با متراژ پایین است شما باید آن مدل از کولر گازی‌های بوتان را انتخاب کنید که ظرفیت پایین‌تری دارد.

    در این قسمت شما را با رایج‌ترین انواع کولرهای گازی بوتان آشنا می‌کنیم که شامل موارد زیر می‌شوند:

    • کولر گازی ایستاده سرد و گرم ۶۰۰۰۰
    • کولر گازی یک تکه یا پنجره‌ای سرد و گرم ۳۶۰۰۰
    • کولر گازی داکتی یا کانالی سرد و گرم (ظرفیت‌های متنوع )
    • کولر گازی سقفی یا کاستی سرد و گرم (ظرفیت‌های متنوع )
    • کولر گازی‌های پرتابل (قابل حمل )
    • کولر گازی‌های دیواری (ظرفیت‌های متنوع )

    زمانی که یک برند همچون برند بوتان اقدام به تولید کولر گازی یا محصولاتی از این قبیل می‌کند انواع متنوعی از آن در ظرفیت‌های متفاوت را در نظر می‌گیرد. این موضوع باعث میشود تا تمامی مشتریان بتوانند از آن استفاده کنند.

    • محصولات بوتان چه مزایایی دارند؟
      کولر گازی های این برند از سری محصولاتی هستند که تازه به بازار وارد شده اند بنابراین از آخرین تکنولوژی های این شرکت بهره برده اند.
    • چه ظرفیتی برای من مناسب است؟
      با توجه به ابعاد محیط شما و آب و هوای محیط می توانید ظرفیت مناسب را انتخاب کنید. مشاوران فروشگاه دماپا شما را در این مورد راهنمایی خواهند کرد.
    • محصولات بوتان در چه ظرفیت هایی موجود هستند؟
      این محصولات در ظرفیت های 9000، 12000، 18000، 30000 و ... در بازار موجود هستند. این محصولات را می توانید از فروشگاه دماپا تهیه کنید.
    • آیا محصولات بوتان برای آب و هوای گرم و حاره ای مناسب است؟
      بله، قاعدتا کولر گازی های بوتان می توانند برای شما بهترین گزینه باشند.
    مشاوره رایگان
    headset