کولر گازی ال جی LG

نمایش 1–15 از 23 نتیجه

    مشاوره رایگان


    کولر گازی‌ ال‌جی LG

    کیفیت بالای کالاهای تولیدی شرکت ال جی سبب شده تا افراد بسیاری را نسبت به خرید محصولات این کمپانی ترغیب کند. یکی از محصولات پرطرفدار این شرکت کولر گازی ال جی LG است که در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی طراحی و تولید شده‌ است. فروشگاه اینترنتی دماپا عامل فروش و پخش انواع کولرهای گازی ال جی در سراسر کشور می باشد.

    بررسی مشخصات کولرهای گازی ال جی

    کولر گازی‌ های LG دارای ظاهری زیبا و مدرن می‌باشند که می‌تواند جلوه زیبا و خاصی را به منزل یا محیط کارتان ببخشد. علاوه بر ظاهر زیبا این محصول دارای امکانات و کارایی‌های بی نظیری است.

    این دستگاه در مدل‌ ها و سایزهای مختلفی طراحی و تولید شد‌ه که هر فرد می‌تواند متناسب با نوع نیاز و سطح بودجه خود یکی از مدل‌ های آن را انتخاب نماید.

    کمپانی ال جی کولر گازی‌ها را طوری طراحی کرده‌است که با خنک شدن محیط فعالیت کمپرسور تغییر نمی‌کند و دمای محیط را ثابت نگه می‌دارد. گاز استفاده شده در این کولر گازی‌ از نوع R410A  است که یکی از بهترین و پرکاربردترین گازها به حساب می‌آید.

    انواع و مدل ها

    کولر گازی‌های ال جی شامل انواع مختلفی نظیر کولرهای پنجره‌ای، کولر دوتکه یا اسپیلت، کولر پرتابل یا قابل حمل، کولر ایستاده، کولر سقفی، کولر کانالی یا داکتی، کولر چند شعبه یا مولتی می‌باشد. تمامی مدل‌ها از نظر کیفیت در بالاترین سطح قرار دارند.

    موتور این مدل کولر گازی های بسیار قدرتمند و کم صدا است. همچنین دارای گشتاور بالا بوده که باعث تولید حجم زیاد هوا و فشار استاتیک قوی می‌شود.

    سایر قابلیت ها و امکانات

    قابلیت یونیزه کننده بودن کولرگازی ال جی باعث می‌شود که هوای محیط را استریل و بوهای نامطبوع و مواد مضر را از بین می‌برد.

    کولرگازی ال جی بطور خودکار از تجمع باکتری‌ها و قارچ‌ها روی مبدل حرارتی جلوگیری می‌کند. همین موضوع باعث می‌شود که برای مدت زمان طولانی هوای تمیزتری ایجاد کند.

    محصولات این برند دارای دوام بسیار بالایی هستند و در شرایط سخت و گرم تابستان عملکرد خوب و مناسبی دارند. همچنین دارای طول عمر بالا می‌باشند. این دستگاه قابلیت کنترل هوشمند را دارا است و به شما این امکان را می‌دهد که از راه دور کولرگازی را کنترل کنید.

    جدول محاسبه ظرفیت کولرگازی بر مبنای متراژ

    ظرفیت کولرگازی/اسپلیت (BTU)برای طبقات زیر پشت بام (مترمربع)سایر طبقات (مترمربع)
    9000تا ۱۲تا ۱۵
    12000تا ۱۷تا ۲۲
    18000تا ۲۵تا ۳۵
    24000تا ۳۴تا ۴۵
    32000تا ۴۵تا ۶۴
    45000 (مدل های ایستاده)تا ۵۵تا ۷۵
    60000 (مدل های ایستاده)تا ۷۵تا ۱۰۰
    90000 (مدل های ایستاده)تا ۱۱۰تا ۱۵۰

    قیمت و خرید کولرگازی ال جی LG

    اگر به دنبال کولر گازی خوب با بهترین سرمایش و مصرف انرژی پایین هستید ما به شما کولر گازی ال جی را پیشنهاد می‌کنیم. چرا که علاوه بر موارد ذکر شده طول عمر بالایی دارد و در تمام شرایط آب و هوایی دارای عملکرد خوبی است.

    بعد از پیدا کردن یک دستگاه خوب و مطمئن حتماً باید محصول مورد نظر را از فروشگاه معتبری خریداری کنید که اصالت محصولات را تایید کند. تا بعد از خرید کالا دچار مشکل نشوید.

    فروشگاه دماپا یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه‌ها در زمینه فروش کولر گازی است.

    افراد متخصص در این فروشگاه آماده هستند تا شما را درصورت داشتن هرگونه سوال در خصوص کالای مورد نظر راهنمایی کنند. همچنین فروشگاه دماپا دارای نماد اعتماد است و به شما این امکان را می‌دهد که با خیالی آسوده خریدی مطمئن را تجربه کنید.

    • اصلی ترین مزیت کولرگازی ال جی نسبت به برندهای مشابه چیست؟
      از مهمترین مزیت‌های کولر گازی ال جی دارا بودن کمپرسور قوی است. همین موضوع باعث می‌شود بعد از روشن کردن دستگاه کمپرسور با بالاترین سرعت شروع به فعالیت کند و در زمان اندکی محیط اطراف را خنک نمایید.
    • مصرف برق در کولرهای گازی LG چقدر است؟
      کولر گازی ال جی دارای فناوری اینورتر 7 می‌باشد که علاوه بر سرمایش فوق‌العاده ‌ای که دارد قابلیت صرفه جویی در مصرف برق را نیز دارا است.
    مشاوره رایگان
    headset