کمپرسور داکت اسپلیت

مشاهده همه 2 نتیجه

    مشاوره رایگان


    کمپرسور داکت اسپلیت

    خرید کمپرسور داکت اسپلیت در سایز ها و مدل های مختلف مناسب برای انواع برند ها با قیمت مناسب در دماپا + ارسال به تمام شهر های کشور | دریافت مشاوره رایگان برای کسانی که از نظر فنی دانش کمی در این مورد دارند. فروش محصولات با گارانتی معتبر

    انواع کمپرسور داکت اسپلیت

    کمپرسور ها از دیر باز در صنایع مختلف کاربرد داشتند. تقریبا همه با این نام آشنا ستند. اما کاربرد کمپرسور ها در صنعت تهویه مطبوع بسیار بیشتر می باشد. از کمپرسور های کولر گازی گرفته تا محصولات سنگین تر مانند چیلر های بزرگ. البته نوع کمپرسور با توجه به ظرفیت و کاربرد های مختلف در تهویه مطبوع متفاوت می باشد.

    اقسام راجی نظیر کمپرسور های پیستونی ، روتاری و اسکرال بیشترین مصرف و بالطبع فروش را دارند. اما کمپرسور های سنگین تر مانند اسکرو نیز مورد نیاز گروه های خاص هستند. پیشرفت تکنولوژی و ضرورت صرفه‌جویی در مصرف انرژی، تولیدکنندگان را بر آن داشت تا نسل جدیدی از کمپرسورها را روانه بازار کنند. یکی از این مدل ها کمپرسور توربوکور می باشد که حذف اصطکاک به یک پدیده در زمینه تولید محصولات تهویه مطبوع سنگین تبدیل شده است.

    نصب کمپرسور

    به دلیل عدم آشنایی کامل متخصصین با مشخصات فنی و نحوه کارکرد کمپرسور توربوکور استفاده از این محصول در تولیدات با احتیاط صورت می گیرد. موسسین فروشگاه دماپا با رصد دقیق موضوع و سابقه ی فعالیت بیش از 20 سال در زمینه ی تهویه مطبوع  و تاسیسات شرایط خرید اینترنتی کمپرسور کولر گازی ،داکت اسپلیت ، چیلر ، مینی چیلر و برخی کمپرسور های برودتی و سردخانه ای را فراهم نموده است تا خریداران گرامی با کمترین اتلاف وقت و بیشترین صرفه جویی هزینه این محصولات را در محل تحویل بگیرند.

    قیمت کمپرسور داکت اسپلیت

    قیمت گذاری برندهای معتبر بازاردر این سایت به صورت آلاین و دقیق صورت می گیرد. شما می‌توانید مشخصات فنی دقیق هر کمپرسور را در صفحه اختصاصی آن محصول در فروشگاه اینترنتی دماپا مشاهده کنید.

    کمپانی‌های مادر این مشخصات را ارائه می‌کنند و کارشناسان فنی دماپا تطابق آن با واقعیت را بررسی می‌کنند. همه محصولات ارائه شده از ضمانت معتبر برخوردارند. برای دریافت محصول خاص یا مشاوره بیشتر، بی‌درنگ با دماپا تماس بگیرید و نیاز خود را برطرف کنید.

      مشاوره رایگان
      headset