لوازم کانال کشی

نمایش 1–15 از 17 نتیجه

    مشاوره رایگان


    لوازم کانال کشی داکت اسپلیت

    لوازم کانال کشی داکت اسپلیت برای برند های ایرانی و خارجی مختلف با کیفیت مرغوب و قیمت ایده آل + گارانتی و ارائه خدمات تعمیر و نصب در کل کشور. برای خرید مدل مناسب برای سیستم خود می توانید با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید. شما می‌توانید با کسب اطلاعات خرید بهتری را انجام دهید.

    نصب لوازم کانال کشی

    مردم با کارگاه های کانال سازی از گذشته تا  کنون آشنایی دارند. کارگاه های کانال سازی در حوزه های گوناگونی فعالیت داشتند و دارند. از ساخت کانال های کولر آبی گرفته تا ساخت کانال ایی برای مکش. استفاده از یک یا چند دودکش اچ در هر خانه ایرانی مرسوم می باشد. ساخت این محصول نیز در کارگاه های کانال سازی صورت می گیرد. در صنعت تهویه مطبوع و تاسیسات اجرای سیستم ها منوط به همکاری کانال سال‌ها می باشد. فرض کنید تکنسین سانترفیوژ هستید. برای نصب این دستگاه به یک باکس تقسیم مکش با ابعاد خاص نیاز دارید شاید تنها مدل مورد استفاده در دنیا در آن لحظه به ذهن شما برسد.

    خرید لوازم کانال کشی داکت اسپلیت

    با مراجعه به کارگاه کانال سازی نیاز خود را اعلام و محصول را پس از ساخت توسط کانال ساز حرفه ای دریافت می کنید.در سیستم کانال کشی فلکسیبل نیز استفاده از تبدیلات گالوانیزه بسیار رایج می باشد. مثل محلی که قرار است باد تولید شده از لوله فلکسسیبل به وسیله ی دریچه به محیط منتقل گردد. درواقع باید نوعی تبدیل باشد تا حالت گرد را به چهارگوشی تبدیل کند. که امکان نصب دریچه داشته باشد.که اصطلاحا از این تبدیل به عنوان گرد به چهارگوش یاد می شود.

    این تبدیل با توجه به شرایط می تواند دارای اندازه های مختلفی باشد اما با توجه به سابقه ی چندین ساله متخصصین دماپا می توان گفت بعضی از ابعاد و اندازه ها بسیار پر کاربرد می باشند. که لازم است بستر ساخت آن جهت تحویل فوری به مشتری مهیا گردد.

    انواع کانال کشی

    فروشگاه آنلاین دماپا انواع چسب، از جمله چسب برزنت و آلومینیوم، را که در کانال سازی و اجرای برزنت کاربرد گسترده‌ای دارند، برای استفاده همکاران و کارفرمایان عزیز عرضه می‌کند.

    مشخصات فنی دقیق همه ی کالا ها در بخش مورد نظر قابل رویت می باشد. همچنین در صورتی که نیاز به ابعاد و فرم خاصی از یک نوع تبدیل، سازه گالوانیزه و یا برزنت دارید می توانید با ارائه طرح خود به کارشناسان دماپا سفارش خود را به صورت غیر حضوری ثبت و در اولین فرصت دریافت نمایید.

      مشاوره رایگان
      headset