داکت اسپلیت یورک

مشاهده همه 2 نتیجه

    مشاوره رایگان


    خرید داکت اسپلیت یورک در سایز ها و ظرفیت های مختلف سرمایشی مناسب برای نصب در انواع مکان ها + بهترین قیمت و گارانتی معتبر همراه با ارسال رایگان به سراسر کشور

    از برند آمریکایی یورک چه می‌دانید؟

    یورک یکی از برند های معتبر و قدیمی امریکایی است که در حوزه تولید سیستم های سرمایشی کار می کند. و محصولاتی نظیر داکت اسپلیت ها و کولر گازی ها را تولیدکرده. و تولیدات این شرکت در کشور ما هم از محبوبیت بسیار بالایی بهره مند هستند.

    محصولات یروک تنوع بسیار بالایی دارند. همچنین با توجه به اینکه در ظرفیت های بسیار مختلفی ساخته می شوند مناسب برای نصب اجرا در واحد های مسکونی اداری و تجاری هستند. و برای مساحت های گوناگون ایده آل می باشتد.

    یورک از قطعات بسیار با کیفیت و کمپرسور های قدرتمند که بازده بالایی هم دارند. که برای کاهش مصرف انرژی و از سویی افزایش قدرت سرمایشی استفاده می کند.

    جهت مشاوره و اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان فروش دماپا ارتباط برقرار کنید.

    دماپا

    شرکت دماپا با بیش از دو دهه تجربه و فروش در حوضه محصولات تهویه مطبوع، همچنین وارد کننده انواع پکیج، رادیاتور، کولرگازی و انواع داکت اسپلیت ها با ظرفیت های مختلف و برندهایی مثل داکت اسپلیت آکس، بوتان، مهراصل و … آماده خدمات رسانی به شما می‌باشد. جهت مشاوره و خرید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

      مشاوره رایگان
      headset