داکت اسپلیت کولکس

در حال نمایش 4 نتیجه

داکت اسپلیت کولکس

داکت اسپلیت کولکس : یک کارخانه ی تولیدی در زمینه سیستم های تهویه و تبرید در کویت به نام RIC وجود دارد. این شرکت از سال 1986 اقدام به عرضه ی محصولات تهویه مطبوع با نام تجاری کولکس نموده است. سبد محصولات کولکس شامل چیلر ، روفتاپ پکیج و … است. پرفروش ترین این سبد محصولات در ایران ، کولکس می باشد.

این داکت ها یک نوع کپی برداری از برند یورک آمریکا به حساب می آید. طراحی کولکس به نحویست که مشابه برند های آمریکایی قدرت را سرلوحه کار خود قرار داده است. بلوور های فلزی کولکس با صدای زیاد اقدام به تولید باد زیاد با استاتیک بالا متناسب با کانال کشی های حجیم می کنند. برند کولکس تنها در یک مدل غیر اینورتر عرضه می شود. مصرف برق این محصول نسبت به رقبایش بیشتر بوده و صدای هواساز و کمپرسور آن نیز بالاست. ابعاد کولکس به لحاظ طول و عرض مناسب است ولی ارتفاع آن زیاد می باشد. این محصول از فن آوری خاصی برخوردار نبوده و حتی برد نیز ندارد. به همین منظور از ریموت کنترل های متفرقه در آن استفاده می شود.

قیمت داکت اسپلیت کولکس

قیمت داکت اسپلیت کولکس به نسبت تکنولوژی آن بسیار بالاست. استفاده از کمپرسور کوپلند و بلوور فلزی در هواساز دلیل قانع کننده ای برای این قیمت بالا به شمار نمی رود. به دلیل استایل صنعتی و سیاست های فروش این داکت اسپلیت از قیمت بالایی برخوردار می باشد.

اگر عاشق سوار شدن خودروهای آمریکایی پر مصرف ولی با دوام هستید و هزینه های جاری و سر و صدا اهمیت زیادی برایتان ندارد از خرید داکت اسپلیت کولکس راضی خواهید بود. در خرید این داکت اسپلیت دقت کنید که کانال کشی فضای مورد نظرتان حجیم بوده و در صورت امکان کانال مکش برای آن طراحی شده باشد.

خدمات اسپلیت کولکس

به طور کلی خدمات پس از فروش در زمینه ی محصولات داکت اسپیت در کلیه ی برند ها نمره ی قابل قبولی نمی گیرد. چه در زمینه ی تامین قطعات و چه در زمینه ی تعمیرات ضعف های بسیاری مشاهده می شود. داکت اسپیت کولکس نیز از این قائده مستثنی نیست.

    phone_in_talk