داکت اسپلیت میتسوبیشی

در حال نمایش 4 نتیجه

    مشاوره رایگان


    داکت اسپلیت میتسوبیشی الکتریک یک شرکت با اصالت در زمینه ی محصولات الکترونیک می باشد که نیاز به معرفی ندارد. این برند اقدام به تولید محصولات تهویه مطبوع نیز نموده است . سبد محصولات تهویه مطبوع میتسوبیشی کامل بوده و داکت اسپلیت را نیز شامل می شود.


    محصولات این برند از جمله کالاهای با قدمت در این رده بندی قرار دارد. این محصول در ابتدا به صورت دور ثابت عرضه شد و بخشی از بازار ایران را در دست گرفت. بسیاری از ساختمان هایی که پیشگام در نصب اسپلیت بودند برند را به خاطر شهرت آن انتخاب می نمودند. با تنوع بازار، این برند سهم خود را تا حد بسیاری از دست داد.

    قیمت داکت اسپلیت میتسوبیشی

    قیمت اسپلیت میتسوبیشی تا مدت ها در بازار ایران عرضه نشد. چند ماهی از ورود محصول جدید این کمپانی تحت عنوان داکت اینورتر به کشور می گذرد. پرتاب بار مناسب در کنار تکنولوژی های روز مشتریان خاصی را به خرید این محصول ترغیب نموده است.

    در مقایسه با سایر محصولات که در بازار موجود هستند ، قیمت این محصول بالاتر بوده که دلیل اصلی آن اعتماد مردم به این برند در سایر حوزه ها می باشد که تقاضا را افزایش داده است.

    مزیت ها و مشخصات فنی

    اسپلیت های کانالی برند میتسوبیشی دارای مزایا و مشخصات فنی متعددی هستند که برخی از آنها به شرح زیر است:

    داکت اسپلیت های میتسوبیشی با کلاس مصرف انرژی A، تا 60 درصد مصرف برق را کاهش می‌دهند. به خصوص در مدل های ۳۶۰۰۰ که شامل یک یونیت داخلی و یک یونیت خارجی است. همچنین، طول مجاز لوله‌کشی بین این دو یونیت تا 40 متر (که 30 متر از آن می‌تواند در ارتفاع کار شود) می‌باشد. این داکت اسپلیت قادر است در دمایی بین 21 تا 52 درجه سانتی‌گراد به خوبی هوای داخل ساختمان را تهویه کند.

    • راندمان بالا و مصرف انرژی کم: میتسوبیشی در طراحی این محصولات به افزایش کارایی و کاهش مصرف انرژی توجه ویژه ای دارد.
    • طراحی زیبا و فضای کم اشغال: داکت اسپلیت های این شرکت دارای ظاهری شیک و فشرده هستند که فضای کمتری را اشغال می کنند.
    • عملکرد بسیار آرام: این محصولات در حین کارکرد، سر و صدای بسیار کمی تولید می کنند.
    • قابلیت هوشمندسازی: برخی مدل ها مجهز به قابلیت های هوشمند نظیر کنترل از راه دور و تنظیمات هوشمند هستند.
    • دوام و قابلیت اطمینان: میتسوبیشی بر روی استفاده از قطعات با کیفیت و طراحی مقاوم تأکید دارد.

    مشخصات فنی

    • تکنولوژی کمپرسور اینورتر برای کارایی بالا
    • گاز مبرد R32 یا R410A برای دوستداری محیط زیست
    • توان سرمایشی و گرمایشی متنوع (2 تا 20 کیلووات)
    • سیستم تهویه هوای پیشرفته برای توزیع یکنواخت هوا
    • فیلتر هوای قابل شستشو برای سلامت هوا

    نماینده فروش اسپلیت میتسوبیشی

    به طور کلی خدمات پس از فروش در زمینه ی محصولات اسپیت در کلیه ی برند ها نمره ی قابل قبولی نمی گیرد. چه در زمینه ی تامین قطعات و چه در زمینه ی تعمیرات ضعف های بسیاری مشاهده می شود. همچننی این برند نیز از این قائده مستثنی نیست.

    در درجه ی اول این برند را از یک مرجع معتبر تهیه نموده و در زمینه ی تامین قطعات ضمانت های لازم را اخذ کنید. البته حواستان باشد این برند را تهیه کنید نه محصول دیگری که روی خوشنامی آن بیش از حد حساب کنید.

    • پرفروش ترین مدل داکت اسپیلت میتسوبیشی کدام است؟
      داکت اسپلیت میتسوبیشی مدل 36000 یکی از بهترین نمونه‌های داکت اسپلیت در صنعت تهویه مطبوع است. این دستگاه دارای ظرفیت سرمایشی 36000 بی‌تی‌یو بر ساعت می‌باشد. می‌توانید از آن در رستوران‌ها، سالن‌ها، واحدهای اداری و مسکونی استفاده کنید.
    • اسپلیت کانالی میتسوبیشی ساخت کجاست؟
      داکت اسپلیت های میتسوبیشی در کشور ژاپن ساخته می‌شوند. میتسوبیشی یک شرکت بزرگ ژاپنی است که در زمینه تولید تجهیزات الکترونیکی و صنعتی فعالیت دارد. داکت اسپلیت‌های این شرکت نیز در کارخانه‌های ژاپنی آن تولید می‌شوند و به بازارهای جهانی عرضه می‌گردند.
    • آیا محصولات میتسوبیشی تنها در ژاپن تولید می‌شوند؟
      خیر، محصولات میتسوبیشی علاوه بر ژاپن، در سایر نقاط جهان نیز تولید می‌شوند. میتسوبیشی به عنوان یک شرکت چند ملیتی، کارخانه‌های تولیدی متعددی در سطح جهانی دارد.
    مشاوره رایگان
    headset