نمایندگی بوتان کرج

یکی از قدیمی ترین و در عین حال معتبرترین برندهای تولید کننده پکیج های آب گرم و شوفاژ در ایران، بوتان می باشد. شرکت بوتان محصولات خود را در انواع گوناگون و با ظرفیت های متنوعی متناسب با انواع ساختمان ها تولید می نماید. مجموعه دماپا یکی از نمایندگان فروش اصلی محصولات این برند می باشد. همچنین دماپا نمایندگی بوتان در کرج بوده، کلیه انواع پکیج های دیواری مورد نیاز در کرج با با بهترین و مناسب ترین قیمت ارائه می نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان دماپا، نمایندگی مجاز فروش، تعمیر و سرویس پکیج بوتان در کرج تماس بگیرید.

نمایندگی بوتان کرج

خرید پکیج های بوتان در استان البرز

انواع پکیج های بوتان محصول گروه صنعتی بوتان می باشند که از سال ۱۳۷۲ بطور رسمی فعالیت خود را در زمینه تولید این محصولات در ایران آغاز نموده اند. با توجه به اینکه شرکت بوتان به منظور مونتاژ قطعات پکیج های خود با شرکت ایتالیایی ریللو قرارداد همکاری منعقد نموده است. کلیه پکیج های تولیدی این مجموعه از سال ۱۳۸۰ مجهز به قطعات با کیفیت ایتالیایی می باشند.

بطوریکه سالیان سال، پکیج های بوتان همواره از پر فروش ترین محصولاتی هستند که در انواع واحد های نوساز مسکونی و تجاری نصب می گردند. علاوه بر کیفیت بالای قطعات، در سال های اخیر همگام با پیشرفت تکنولوژی و صنعت تولید پکیج در اروپا، محصولات بوتان نیز شاهد پیشرفت های چشمگیری بوده اند. در نتیجه پکیج های دیواری بوتان در مدل های دارای فن و مجهز به دو مبدل حرارتی تولید و به بازار عرضه گردیدند.

راهنمای خرید پکیج بوتان بر اساس متراژ واحد

برخی از پیکج های دیواری تولید شده توسط شرکت بوتان شامل مدل های زیر می باشند. بر اساس متراژ واحد مورد نظر خود می توانید مدل مناسب را انتخاب و با مناسب ترین قیمت از دماپا (نمایندگی بوتان در کرج) خریداری نمائید.

پکیج بوتان مناسب واحد های زیر ۱۵۰ متر مربعمدل های مناسب واحد های ۱۵۰ تا ۲۲۰ متر مربعمدل های مناسب واحد های ۲۳۰ تا ۳۰۰ متر مربع
Parma 22RsiPerla Pro 28RsiPerla Pro 32Rsi
Parma 24RsiBosch 28w6000Bosch 35w6000
Verona 24Rsi**
Perla Pro 24Rsi**
Bosch 24w6000**

نمایندگی بوتان کرج

فروشگاه دماپا ارائه کننده انواع پکیج های بوتان در مدل های بیتا، پارما و پرلا پرو با مناسب ترین قیمت در بازار می باشد. مشتریان گرامی که موفق به پیدا کردن مدل مورد نظر خود از محصولات بوتان نشده اند می توانند برای استعلام قیمت و خرید انواع پکیج های شوفاژ دیواری بوتان در کرج و سایر شهرهای استان البرز، با کارشناسان مجموعه دماپا تماس حاصل فرمایند. همچنین از مشاوره های رایگان تخصصی کارشناسان این مجموعه بهره مند گردند. برخی از خدمات نمایندگی مجاز بوتان (دماپا) در کرج عبارتند از:

  • فروش و نصب پکیج های بوتان کرج با قیمت درب کارخانه
  • تعمیرات پکیج بوتان در کرج
  • سرویس پکیج بوتان در کرج

در نظر داشته باشید با خرید پکیج های دیواری بوتان از مجموعه دماپا (نمایندگی بوتان در کرج) از  ۲ سال ضمانت و ۱۰ سال خدمات پس از فروش بهره مند خواهید شد.

مشاوره رایگان
headset