نمایندگی رسمی ایران رادیاتور در کرج

فروشگاه دماپا نمایندگی ایران رادیاتور در کرج با مناسب ترین قیمت به همراه ارائه خدمات نصب، خدمات پس از فروش و تعمیرات می باشد. این مجموعه تامین کننده لوازم جانبی و قطعات مورد نیاز محصولات ایران رادیاتور بوده، پشتیبانی کلیه محصولات شرکت ایران رادیاتور را نیز انجام می دهد.

مرکز فروش محصولات ایران رادیاتور در کرج

با توجه به اینکه محصولات گروه صنعتی ایران رادیاتور تماما در داخل ایران تولید می شوند، دسترسی به آنها ساده و کم هزینه است. اما علی رغم امکان دسترسی سریع و آسان به انواع محصولات این شرکت، آنچه اهمیت دارد، خرید از برترین و بهترین نمایندگی در کرج است. زیرا کیفیت و نوع خدمات ارائه شده در فروشگاه های مختلف متفاوت است. یکی از دلایلی که دماپا از برترین نمایندگان فروش محصولات ایران رادیاتور در کرج است، ارائه خدمات در دسترس و همه جانبه به مشتریان گرامی در کوتاه ترین زمان می باشد.

نمایندگی رسمی فروش ایران رادیاتور در کرج

ارائه مشاوره های فنی و تخصصی به زبان ساده برای مشتریان گرامی موجب گردیده که بهترین انتخاب را متناسب با نوع نیاز و بودجه خود داشته باشند. این امر بر رضایت مشتریان از محصول خریداری شده در دراز مدت نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت. برخی از محصولات ایران رادیاتور که در مجموعه دماپا بعنوان نمایندگی رسمی فروش و خدمات ایران رادیاتور در کرج با قیمت درب کارخانه در دسترس مشتریان گرامی قرار دارند عبارتند از:

آدرس نمایندگی ایران رادیاتور کرج

فروشگاه دماپا بعنوان نمایندگی رسمی فروش و خدمات ایران رادیاتور در کرج، دارای جواز کسب تخصصی و نماد اعتماد الکترونیک می باشد. در این مجموعه می توانید انواع محصولات شامل پکیج ها، کولر گازی، داکت اسپلیت و رادیاتورهای این شرکت را به قیمت کارخانه به صورت حضوری و یا آنلاین از طریق همین وبسایت خریداری نمایئد.

قیمت درب کارخانه

جهت خرید حضوری می توانید به آدرس فروشگاه دماپا به نشانی کرج، میدان استاندارد، بلوار کامیونداران، سایت اصناف، ورودی آتشنشانی،فروشگاه دماپا مراجعه فرمائید. همچنین در هر نقطه از کشور می توانید از طریق وبسایت دماپا محصول مورد نظر را به سبد خرید خود بیفزائید. در ادامه از طریق درگاه امن پرداخت الکترونیک سپهر بانک صادرات سفارش خود را نهایی کرده در سریع ترین زمان ممکن در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

خرید محصولات ایران رادیاتور در استان البرز

گروه صنعتی ایران رادیاتور مجموعه عظیمی متشکل از چندین کارخانه است. این مجموعه دارای سابقه بیش از ۴۰ ساله در زمینه تولید انواع رادیاتورهای فولادی و آلومینیومی (شوفاژ)، انواع پکیج های زمینی و دیواری، انواع مشعل، کولرهای گازی اسپلیت و داکت اسپلیت می باشد. بنابراین خرید از نمایندگی ایران رادیاتور در هر نقطه از کشور همانند استان البرز می تواند خیال مشتری را از بابت اصالت کالا، ارائه گارنتی و خدمات پس از فروش معتبر راحت نماید.

محصولات ایران رادیاتور همواره در حال ارتقای کیفی بوده و به مین دلیل به عنوان واحد نمونه کیفی در سطح ملی و برای دو مرتبه از سوی سازمان ملی استاندارد ایران انتخاب شده است. همچنین این مجموعه موفق به اخذ گواهینامه های بین المللی مختلفی گردیده که همگی نشان از کیفیت بالای محصولات این مجموعه دارند. بطور مثال گواهینامه های معتبر بین المللی زیر:

  • گواهینامه NF فرانسه
  • CE اروپا
  • BSI انگلیس
  • و …

نماینده فروش و خدمات ایران رادیاتور در کرج

خدمات نمایندگی رسمی محصولات ایران رادیاتور در کرج

نمایندگی های رسمی محصولات ایران رادیاتور، علاوه بر فروش محصولات ملزم به ارائه خدمات به مشتریان خود می باشند. این خدمات پس از فروش تنها در نمایندگی های رسمی به صورت تخصصی و گاها به صورت رایگان انجام می شوند. مجموعه دماپا بعنوان مرجع تخصصی ارائه کننده سیستم های گرمایشی و سرمایشی نسبت به ارائه کلیه خدمات نصب، سرویس و تعمیرات محصولات شرکت ایران رادیاتور در کوتاه ترین زمان به شهروندان استان البرز و کرج اقدام می نماید. برخی از خدماتی که در این مرکز ارائه می شوند عبارتند از:

  1. فروش، ارسال، نصب و راه اندازی کلیه محصولات شرکت ایران رادیاتور در کرج
  2. سرویس های دوره ای انواع پکیج، کولرگازی و رادیاتور های این شرکت در کرج
  3. در صورت لزوم تعمیرات و یا تعویض قطعات سیستم های گرمایشی یا سرمایشی ایران رادیاتور
  4. فروش محصولات به قیمت درب کارخانه به صورت حضوری در استان البرز و یا آنلاین از طریق وبسایت دماپا
  5. ارائه گارانتی معتبر شرکتی
  6. اعزام نیروی متخصص سرویس کار شرکت ایران رادیاتور به محل در خصوص کلیه محصولات این شرکت
  7. پشتیبانی کامل و همه جانبه به همراه مشاوره های تخصصی رایگان در خرید و نحوه استفاده از محصولات

چرا خرید از نمایندگی مجاز مهم است؟

با خرید محصولات ایران رادیاتور از نمایندگی های مجاز نظیر فروشگاه دماپا سالیان سال از کیفیت محصول خود اطمینان حاصل فرمائید. همچنین می توانید از گارانتی معتبر، کلیه خدمات پس از فروش نظیر نصب، تعمیرات، تامین قطعات در صورت نیاز و … بهره مند گردید. برخی از خدمات ارائه شده در نمایندگی های مجاز عبارتند از:

  • فروش پکیج، رادیاتور، کولرگازی و داکت اسپلیت ایران رادیاتور
  • سرویس پکیج و کلیه محصولات ایران رادیاتور در کرج
  • تعمیرات و تامین قطعات مورد نیاز

ضمن آنکه مشاورین و کارشناسان این مجموعه همواره در دسترس شما هستند تا با ارائه مشاوره های تخصصی لازم، محصولی متناسب با واحد مورد نظر خود با قیمت درب کارخانه خریداری فرمائید.

مشاوره رایگان
headset