مبدل و کویل داکت اسپلیت

نمایش 1–15 از 21 نتیجه

    مشاوره رایگان


    انواع مبدل و کویل داکت اسپلیت

    یکی از قدیمی‌ترین بخش های تاسیسات و تهویه مطبوع بخش مبدل هاست. از گذشته مبدل های بسیار ساده در سیستم های گرمایشی مانند آب گرم کن و پکیج و… شناخته شده بود. در واقع مبدل واسطه ای برای انتقال گرما یا سرما بین دو سیال می باشد. رادیاتور خودرو یا منزل یک نوع مبدل حرارتی می باشد. سالهاست استفاده از مبدل ها در صنعت تهویه مطبوع سنگین برای تولید کنندگان ایرانی یک موضوع عادی به شمار می رود.

    نصب ترموستات یا کویل آبگرم از روش‌های کاهش مصرف برق داکت اسپلیت است.

    اما در موضوع تهویه مطبوع سبک به تازگی در حال فراگیر شدن می باشد. مثلا کولر های گازی که مدت هاست استفاده می شود دارای دو مبدل اصلی می باشد. یکی اواپراتور در یونیت داخلی و یکی کندانسور در یونیت خارجی. از دیگر مبدل های مورد استفاده در بحث تولید و خدمات مبدل های مینی چیلر می باشد.

    سفارش و خرید مبدل و کویل

    معمولا سفارش و خرید این مبدل ها دارای پروسه  بسیار وقت گیری می باشد. برای استعلام قیمت کویل آبگرم داکت اسپلیت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

    گروه مهندسین دماپا با ورود مقتدرانه به این عرصه تصمیم گرفته تا با برداشتن تمام موانع اقدام به فروش آنلاین این محصولات تخصصی نماید. محصولات عرضه شده در این فروشگاه برحسب تجربه تکنسین های دماپا جزء پرفروش ترین و پرکاربرد ترین ها می باشد. شما می توانید با ورود به صفحه هر محصول با مشخصات فنی دقیق آن اشنا شوید.

    تضمین اصالت کالا در دماپا

    هریک از مشخصات بر اساس مستندات ارائه شده توسط تولید کننده و تایید مدیر فنی دماپا صورت گرفته که منجر به اطمینان خاطر خریداران گرامی می شود. همچنین اگر نیاز دقیق خود را در این صفحه نیافتید می توانید با کارشناسان دماپا تماس حاصل نموده و فرم مشخصات مورد نیاز خود را به صورت تلفنی تکمیل نمایید. پس از تکمیل مشخصات بلافاصله پیش فاکتور صادر و تقدیم شما می گردد.

    سفارشات شما در اولین فرصت متناسب با ابعاد کار تحویل می گردد. کلیه کویل های کندانسوری و اوپراتور ها با گارانتی معتبر عرضه شده است. برای خرید مدل مناسب برای سیستم خود می توانید با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید و و با کسب اطلاعات خرید بهتری را انجام دهید.

    • کویل آبگرم داکت اسپلیت چه تاثیری بر هزینه های برق مصرفی دارد؟
      استفاده از کویل آبگرم در داکت اسپلیت یکی از روش‌های کاهش مصرف برق است. این دستگاه، در حالت گرمایش، از انرژی برق و کمپرسور استفاده نمی‌کند. به عبارت دیگر، یونیت خارجی در این حالت خاموش خواهد بود، که باعث کاهش استهلاک دستگاه و صرفه‌جویی در هزینه‌های انرژی می‌شود.
    • مبدل حرارتی داکت اسپلیت در چه ظرفیت هایی تولید می شود؟
      کویل‌های آبگرم داکت اسپلیت در ظرفیت‌های مختلفی تولید می‌شوند. برندها و مدل‌های مختلف داکت اسپلیت ظرفیت‌هایی از ۲۴۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰ Btu/hr را پوشش می‌دهند. انتخاب ظرفیت مناسب برای داکت اسپلیت حیاتی است. تا بهره‌وری بالا، طول عمر دستگاه و کاهش مصرف انرژی را تضمین نماید.
    مشاوره رایگان
    headset